Carros sin dagbok

Hvor ble det av kveldstesten?

Her kommer den, måtte plutselig hjelpe mannen med litt forskjellig :)

Den er dessverre svært lite spennende, her er bilde etter 10 min. Jeg ser ikke'no :p Tar et nytt når den er tørket. Men urinen var ganske så lys, så sikkert ikke særlig konsentrert (sier optimisten i meg!) ;)

ImageUploadedByBV Forum1421268643.899366.jpg

Husk at det er tidlig Carros!
Og så skjer det gjerne noe med testen i tørkinga også. OG dette er kveldstest...

Husk at det er tidlig Carros!
Og så skjer det gjerne noe med testen i tørkinga også. OG dette er kveldstest...

❤️

Jeg tar ikke negative tester nå tungt, det er jo kjempetidlig :) Men spennende å se om det dukker opp en antydning når den tørker! :)

Er det bildet av tørr eller våt test? :) Ser jo "noe", men svakere enn på tørr morgentest, men det er jo forventet på lys urin da. Spent på i morgen!

Er det bildet av tørr eller våt test? :) Ser jo "noe", men svakere enn på tørr morgentest, men det er jo forventet på lys urin da. Spent på i morgen!

Våt, tatt etter ti minutter Ca. Skal ta er nytt når den er tørr, og skal la være å titte (nistirre :p ) på den i mellomtiden.

Ikke så mye mer tørket. Morgenens øverst, kveldens nederst.

ImageUploadedByBV Forum1421275645.511993.jpg

Vi får se hva testen i morgen viser :)

Ser bedre på morgentest ja, men det er jo forventet også da med lys urin og så tidlig,

Spent på dagens test jeg!!

Dagens etter 25 min. Egentlig veldig lik den i går morges. Skimter noe, men langt unna en strek :p

ImageUploadedByBV Forum1421301292.844390.jpg

Veldig tidlig enda da:). Spent å se om det er lik den igår når den tørket:)

Åh, her var det jo litt spennende da :) Gårsdagens morgentest er det jo ikke noe problem å se strek på. Håper den blir sterkere i løpet av et par dager!

Spent på tørr-bilde og neste dagers tester. :)

Enig med deg. Spent på å se den tørket!
og 9 dpo er uansett så tidlig at dette er veldig bra! Blir spennende helg nå ;)
Veldig tidlig enda da:). Spent å se om det er lik den igår når den tørket:)
Jeg ser streken godt på den fra i går! Spent på fortsettelsen!:-)
Åh, her var det jo litt spennende da :) Gårsdagens morgentest er det jo ikke noe problem å se strek på. Håper den blir sterkere i løpet av et par dager!
Spent på tørr-bilde og neste dagers tester. :)
Spennende dette, skimter strek på dagens også :)

Dere er så fine❤️ Kommer hjem litt sent i dag, men skal slenge ut et tørr-bilde og ;)

Back
Topp