Carros sin dagbok

Carros

Carros
Oktoberskattene 2015
EDIT: Graviditeten begynner rundt side 17 :)

Dagbok.. Da ble det det på meg og, nå har jeg strittet i mot en stund. Jeg har utsatt det i håp om at det ikke ble behov for prøvedagbok, men etter 1 år og snart 8 måneder er det på tide.

Kort fortalt er vi nå i pp16, med sykluser som har vart opptil 65 dager. I høst fikk jeg diagnosen PCOS, og har nå tatt tre kurer pergo, med effekt iflg. blodprøver, men ingen resultat enda.

Så, hei :)
 
Last edited:
Hei Carros! Gratulerer med dagbok, og god jul:santa Håper dagboka blir kort;)
 
Koselig med dagbok:). Håper du får flyttet til terminforum snart❤️. God jul:)
 
Åh, så gøy at du har fått deg dagbok. Da blir det litt enklere å følge deg :D Goood jul! :)
 
PP16, CD 5

El er ventet alt mellom cd 16 og cd 27, det kommer helt an på om pergo har effekt i pausemåned og.
 
Last edited:
PP16, CD 7

Jeg tenker at eltesting starter om 5 dager, altså CD 12. Jeg har ingen forventninger om el før jeg bikker CD 20, egentlig har jeg lite forventninger generelt denne pp, men tiden vil vise..
 
Last edited:
Pp 16, CD 10 (eller, 11 siden klokken er over 24).

Nyttårsaften har vært avslappende og fin. Men klarer ikke å la være å kjenne på skuffelsen, i fjor ble det skålet for at det forhåpentligvis var siste barnløse nyttårsaften. Det har jo ikke skjedd, og i år turte jeg ikke ta samme skålen. Da ble det heller en skål om at jeg håper så inderlig at vi iløpet av 2015 blir gravide.. Tiden får vise..

Noe rare el-aktige murringer i dag, så starter testing i morgen en dag for tidlig. Men ingen tro på at el kommer før på en stund.
 
Ja, forventingene endres en liten smule fra man begynner å prøve til det har gått både 10 og 12 og 15 mnd uten spire, kan du si. Jeg husker jeg skrev i julekortet til mannen i fjor at jeg gledet meg til å få en liten familie sammen med han i 2014 (jeg var jo gravid da). Drit altså! Men 2015, Carros. Det bare MÅ bli året vårt!! <3
 
Ja, forventingene endres en liten smule fra man begynner å prøve til det har gått både 10 og 12 og 15 mnd uten spire, kan du si. Jeg husker jeg skrev i julekortet til mannen i fjor at jeg gledet meg til å få en liten familie sammen med han i 2014 (jeg var jo gravid da). Drit altså! Men 2015, Carros. Det bare MÅ bli året vårt!! <3

Huff, tenker det må være ekstra sårt for deg siden du faktisk var gravid og mistet :( 2015 ER året vårt, og håper at vi i det minste flytter til terminforum!❤️
 
PP16, CD 13

Dagens test var sterkere enn de forrige dagene, men fortsatt langt fra positiv. Men det gir meg håp om at kanskje el kan komme før cd20, og det betyr at pergo muligens har litt effekt for meg denne mnd og! *krysse fingrene!*

ImageUploadedByBV Forum1420287089.837174.jpg
 
Last edited:
PP16, CD14

Testen er litt sterkere, og nå er det mye el slim på gang. Så regner med den blir positiv ila de neste dagene.

ImageUploadedByBV Forum1420385538.674084.jpg
 
Ser lovende ut :D Håper mannen rekker frem i tide!
 
Jeg ville bare sende deg en klem. ♡

Jeg krysser fingrene for at det er 2015 som blir året der du blir gravid. :)

Det er forresten noen som tar forsøk privat mens de står i kø for offentlig, jeg er ikke sikker på hvordan det fungerer, men jeg har hørt om det. Så kan man eventuelt få sine "gratis" forsøk også, dersom det ikke går med en gang privat.
 
Back
Topp