Carros sin dagbok

Haha, dpo kan føles som en evighet, ja! Håper du skal noe gøy i helga, sånn at den går fort:)
 
PP16, 3 DPO forts.

Der var hetetoktene tilbake. Nå er det tredje kvelden jeg har de, føler meg nesten febril. Jeg var jo plaget med det på kvelden på pergo, så tar det som et godt tegn jeg :p
 
PP16, 5 DPO

Da kjenner jeg at testetøsa begynner å hviske stille! :p Enn så lenge prøver hun på test på tirsdag 7 DPO. Og argumenterer med at dersom egget slapp samme dag som positiv test, er jeg en dag mer DPO.

Jeg planlegger å stå i mot! Men håper jeg får en ekstra dose tålmodighet de neste dagene, for synes 5 DPO var litt tidligere med disse tankene! :p
 
Testetøsa er ikke alltid så grei! Om du har mange billigtester er det jo ikke krise om du gjør henne fornøyd på tirsdag:p
 
Testetøsa er slitsom, noen ganger gir jeg etter andre ganger ikke, men
makan til masekopp :p

Spent på testene dine, krysser fingrer for positive når tiden kommer :D
 
Jeg tror at alle vi som føler det sånn burde til oktober 2015 nå. ♡
 
PP16, 8 DPO

Dagens test. Som vanlig er det "noe" der, jeg hopper ikke i taket av det. Det "noe" dukket opp fort, men vanskelig å se om den har farge. Regner med det bare er en skyggestrek! Vi får håpe de blir mer spennende de neste dagene! :)

ImageUploadedByBV Forum1421216131.064272.jpg
 
Spent på videre testing her nå! :D
 
Ja, håper bare at det noe kan utvikle seg denne gangen!! :p Da kan det bli spennende med tester. Bildet er forresten tatt etter 15 minutter, så får kikke på den igjen når jeg kommer hjem etter jobb.
 
Spennende. Å se 'noe' live 8 dpo er jo en helt spe start da! SPENT på morgendagens test nå ja!!
 
Back
Topp