Carros sin dagbok

Testen tørket:

ImageUploadedByBV Forum1421248646.172869.jpg

Og et til:

ImageUploadedByBV Forum1421248663.623043.jpg

Det "noe" er jo syyyltynt, altså vi snakker sytrådtynn (sikkert umulig å se på bildet) så det er ihvetfall ikke en ekte strek! :p
 
Jeg ser den uten problemer - uredigert!! Dette er spennende! Jeg tror på fin, om enn sikkert svak, strek i morra :)
 
Oioioi, det bildet der var jo litt spennende! ;) prøver en test til idag, men tror jeg holder resultatet her inne, kan ikke bli helt testetøs i IKMgruppen allerede 8 DPO :p

Men den er jo veldig tynn streken, er den ikke?

Jeg tenker ikke at den er så tynn. Bare svak. :) Jeg er spent på utviklingen her altså.
 
Jeg tenker ikke at den er så tynn. Bare svak. :) Jeg er spent på utviklingen her altså.
Enig i denne. Svaak, men ikke tynn. Bittelitt sterkere i ene siden ja, men det er alltid mine tørkede bt'er!
 
Ny test om en time! ;) Må bare minne meg selv på å ikke bli skuffet hvis det ikke er noe der, enda tidlig :)

Ja, det er tidlig. Selv om dette vi ser på morgentesten din er pga spire kan det godt hende at du ikke får så mye tydeligere strek før om to dager. Så is i magen fortsatt. :)
 
Ja, det er tidlig. Selv om dette vi ser på morgentesten din er pga spire kan det godt hende at du ikke får så mye tydeligere strek før om to dager. Så is i magen fortsatt. :)

Godt å få sånne fornuftige påminnelser innimellom, takk :) Kanskje jeg skal vente to dager da for å ta ny test? :rolleyes: Haha, fnis, klarer knapt å skrive den setningen, klarer ihvetfall ikke å følge den!! :p ny test om 40 min! :p
 
Godt å få sånne fornuftige påminnelser innimellom, takk :) Kanskje jeg skal vente to dager da for å ta ny test? :rolleyes: Haha, fnis, klarer knapt å skrive den setningen, klarer ihvetfall ikke å følge den!! :p ny test om 40 min! :p

Neida, du skal ikke vente. Bare ha det i bakhodet. :D
 
Og den digitale ble tatt på samme urin som nederste test!
 
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/Lolo-og-veien-til-tredjeskatten.1712037/#post-18263162

Se på denne. Min testerekke fra nov! Er lov å håpe for i morra. Øverste er kveld 8dpo, deretter morgen 9dpo, kveld 9 dpo og morgen 10 dpo.
Og den digitale ble tatt på samme urin som nederste test!

Takk for litt håp og inspirasjon, håper jeg får en like fin rekke! ;)

Så utrolig trist at det ikke endte med spire for deg den gangen altså! :( Nå skal det være din tur!❤️
 
Takk for litt håp og inspirasjon, håper jeg får en like fin rekke! ;)

Så utrolig trist at det ikke endte med spire for deg den gangen altså! :( Nå skal det være din tur!❤️
Ja, veldig synd. Men testene var fine i 2 uker da, så greit å ha som en 'mal' for neste gang.
nå skal du starte ballet med positive tester, så kommer jeg og Lykkeliten og sikkert noen til etter i helga. Jaaaaaa! Sånn blir det :D
 
Ja, veldig synd. Men testene var fine i 2 uker da, så greit å ha som en 'mal' for neste gang.
nå skal du starte ballet med positive tester, så kommer jeg og Lykkeliten og sikkert noen til etter i helga. Jaaaaaa! Sånn blir det :D

Jaaa :D Hurra for testefest nå! Når begynner du å teste?
 
Jaaa :D Hurra for testefest nå! Når begynner du å teste?
Har lyst til å vente til lørdag, men kjenner med selv litt for godt til å vite at det egentlig går... så kanskje fredag...
 
Har lyst til å vente til lørdag, men kjenner med selv litt for godt til å vite at det egentlig går... så kanskje fredag...

Jeg bestemte meg for maaange pp'er siden, at jeg lar meg selv begynne å teste 8 DPO! Det ble for mye styr ut av å prøve å stå i mot, da fant jeg ut at det er bedre å begynne da, og heller være innstilt på å ikke bli skuffet om den var negativ.
 
Back
Topp