Carros sin dagbok

Dagens tørket.. Svakere enn i går, idag er det ikke en strek men bare en antydning til noe.. Da får vi se hva den viser imorgen! :p

ImageUploadedByBV Forum1421340884.826302.jpg

Hmm, bildet kom visst ikke opp? Prøver igjen..

ImageUploadedByBV Forum1421341685.739397.jpg

Jeg ser helt ærlig ikke noe her lenger. Da tror jeg at jeg kan konkludere med at gårsdagens var feil (?) og håpe på en helt ny strek i morgen! Fortsatt tidlig! :D

Last edited:
Hmm, bildet kom visst ikke opp? Prøver igjen..

Vis vedlegget 98959

Jeg ser helt ærlig ikke noe her lenger. Da tror jeg at jeg kan konkludere med at gårsdagens var feil (?) og håpe på en helt ny strek i morgen! Fortsatt tidlig! :D

Streker etter tidsfristen betyr jo hcg under 5. Det kan hende at hcg var 3 i går, og fremdeles er i startgropen på økningen. Så var det bare litt mer fargestoffer i testen i går enn testen i dag. ;) Jeg krysser fingrene for utvikling fremover.

Streker etter tidsfristen betyr jo hcg under 5. Det kan hende at hcg var 3 i går, og fremdeles er i startgropen på økningen. Så var det bare litt mer fargestoffer i testen i går enn testen i dag. ;) Jeg krysser fingrene for utvikling fremover.

Håper du har rett❤️ Får bare være litt tålmodig og se (tror jeg må gå å hente en GOD dose tålmodighet på loftet!! :p ), og håpe det er mer spennende i morgen! :D

Men jeg klarer fortsatt ikke å se om det er farge på testen fra i går, så tenker det kan og være en veldig tydelig reagensstrek.. Og hvis det var det er det ingen krise, det er fortsatt VELDIG tidlig og massevis av håp igjen! :D

Ja. Vi håper uansett. Jeg har ikke tålmodighet. Vil helst være 14 dpo. :p

Jeg og!! Eller, helst vil jeg være 6-7 mnd på vei :p

Ja, om vi kan hoppe frem i tid vil jeg gjerne være på barsel. Helt sikker på at det er en frisk liten baby. ♥ Åh. Drømme-seg-bort.

Håper på tydelig svar i morra!
Ja til gjerne 14 dpo, men helst ferdig født til termin med frisk baby!

PP16, 10 DPO

Nå begynner pessimisten å snike seg frem her.. Skulle virkelig ønske dagens test var mer spennende..

ImageUploadedByBV Forum1421386739.640025.jpg

Jeg er enig med Lolo, og lurer på det samme. Husk at noen ikke får strek før IKM. Sara har aldri fått strek før 12 dpo. Det er håp fortsatt!

Hvis det er bildet du la ut som er etter 15 min, så er det jo håp om at den er sterkere som helt tørr da. jeg ville ikke følt så veldig på den pessimismen altså, du er tross alt bare 10 dpo.

Back
Topp