Carros sin dagbok

PP17......
Nå er det ingen tvil, spotting er gått over til friskt blod.. Og menssmertene er kommet.. Ettersom lutealfasen min uten pergo er 11 dager, er det helt riktig at tr kommer nå.. Så da er det offisielt pp17.. Sint, sur og skuffet!

For første gang er jeg usikker på hva jeg skal kalle cd1.. Jeg tenker det har jo llitt å si for når jeg begynner med pergo! Det er først nå kl 23 blødningen kom skikkelig i gang. Hva hadde dere som leser i boken min her satt som dag 1? I dag eller imorgen?
Hadde satt i dag som dag 1.. selv om det er kveld er den jo igang .

Sender stor klem samtidig <3

Åh nei, så kjipt :(
Jeg hadde satt i dag som CD1...

Jeg hadde satt i går som CD 1 jeg og.

Håper du får tidligere EL med pergo fra CD 3! Krysser fingrene for at dere rekker det før mannen drar. ❤️

Noe rart skjer med innleggene mine, halve innlegget forsvinner. Jeg prøver samme innlegget uten fet-kode i overskriften..

PP17, CD1:

Vel, ingen blod ila natten, og bittelitt spotting i morges. Da var det ikke tr som startet for fult i går kveld likevel. Men hu kommer nok ila dagen! Så derfor setter jeg CD1 idag, ettersom dagen i går nok kan regnes som spotting. Så da blir det ny dobbel pergo fra tirsdag morgen, og jeg krysser nok en gang fingrene for at dette blir vår siste pp...

Last edited:
Noe rart skjer med innleggene mine, halve innlegget forsvinner. Jeg prøver samme innlegget uten fet-kode i overskriften..

PP17, CD1:

Vel, ingen blod ila natten, og bittelitt spotting i morges. Da var det ikke tr som startet for fult i går kveld likevel. Men hu kommer nok ila dagen! Så derfor setter jeg CD1 idag, ettersom dagen i går nok kan regnes som spotting. Så da blir det ny dobbel pergo fra tirsdag morgen, og jeg krysser nok en gang fingrene for at dette blir vår siste pp...

Hvis du har koder i innleggene over flere linjer så synes ikke mer enn første linjen på app. Alt synes i nettleser. Bare et tips. Så jeg tar f.eks. fet kode på hver enkelt bruker i IKM-tråden vår. Hvis du forstår hva jeg mener, hvis ikke hadde bare den første for hver dag kommet opp på app.

Kjedelig at tr tuller, men jeg håper pergo fra tirsdag vil holde for EL før mannen drar. ♡

Hvis du har koder i innleggene over flere linjer så synes ikke mer enn første linjen på app. Alt synes i nettleser. Bare et tips. Så jeg tar f.eks. fet kode på hver enkelt bruker i IKM-tråden vår. Hvis du forstår hva jeg mener, hvis ikke hadde bare den første for hver dag kommet opp på app.

Kjedelig at tr tuller, men jeg håper pergo fra tirsdag vil holde for EL før mannen drar. ♡

Bare kode en gang, men det kom av en eller annen grunn på slutten av innlegget selv om jeg ikke skrev det inn.. Jaja!

Takk, jeg og håper på det❤️

Argh, nå blir jeg frustrert! Jeg kan ikke få friskt blod en dag, for så å bare spotte litt.. Jeg vil ha cd1 i dag og komme i gang med ny runde..! :(

Tok du test i dag da...?

PP17, CD1[\B]

Da var det ingen tvil, tr er på plass. Og på det som opprinnelig var min IKM dato. Så da bli det pergo fra onsdag av (hvis gyn bare tar tlf så jeg får hentet resept!! :p ) og forhåpentligvis el innen to uker! :)

Og jeg tok forresten en test i morges ettersom tr ikke var kommet enda, og den var naturlig nok lik som de jeg har tatt tidligere.

PP17, CD1[\B]

Da var det ingen tvil, tr er på plass. Og på det som opprinnelig var min IKM dato. Så da bli det pergo fra onsdag av (hvis gyn bare tar tlf så jeg får hentet resept!! :p ) og forhåpentligvis el innen to uker! :)
Da er det bare å ønske masse lykke til denne pp'n :)

PP17, CD1 forts.

Fikk tak i gyn så henter ny resept i morgen. Så blir det pergo fra onsdag.

Last edited:
Dette er som jeg skulle skrevet det selv før vi fikk førstemann. Så skjønner veldig godt hvordan du har det! Dessverre er det gjerne slik etterhvert. Den personlige sorgen overstyrer gleden totalt. Dvs gleden er der, sorgen er bare så mye større...
Stor klem til deg!!

Back
Topp