Carros sin dagbok

PP17, CD1 forts.

Fikk tak i gyn (eller, kontordamen) så henter ny resept i morgen. Så blir det pergo fra onsdag.

Idag ble en overraskende tøff kveld.. Mens jeg ligger på sofaen med det som føles som verdens verste mensensmerter, tikker en sms inn. Fra et nært vennepar, med et ultralydbilde og teksten "sees om 6 mnd". Og jeg er glad, så glad på deres vegne. Men tåren som kommer er ikke en gledeståre, men frustrasjon. En følelse av misunnelse, skuffelse og en følelse av å være mislykket. Og så får jeg dårlig samvittighet for at jeg føler det slik. For jeg er virkelig glad for dem, og jeg unner ingen å gå gjennom dette.. Men alikevel gjør det litt vondt.. Det som gjør vondt er ikke det at de er gravide, men det at jeg ikke er det. Og akkuratt nå føles det som om det aldri blir vår tur.
Forstår deg veldig godt.

Stor klem <3

PP17, CD2

Da har jeg fått hentet pergo (eller, en pakke, det er visst store leveringsvansker i hele landet.. Har fått reservert en på et annet apotek til torsdag da, må dra et stykke så får ikke hentet den før!). Så da blir det oppstart imorgen.

Jeg kjenner at jeg nå er inni den "vanskelig å være på bv" fasen de fleste av oss får, så nå for tiden leser jeg kun dagbøker, vi som har prøvd lenge og mine fulgte tråder. Og tror det gjør godt for hodet. Men tror ikke det blir IKMgruppe denne gangen. Eller, aldri si aldri :p Har ombestemt meg der før! ;)

PP17, CD3

Da ble første pergopillene tatt idag! Godt å være i gang med noe! :p Så er det bare å vente og teste etter el.. Så vente litt til og teste etter spire.. Jeg er lei av å vente!

PP17, CD3

Da ble første pergopillene tatt idag! Godt å være i gang med noe! :p Så er det bare å vente og teste etter el.. Så vente litt til og teste etter spire.. Jeg er lei av å vente!
Jippi! Kristoffer (var det det?) Pergonummertre [Etternavn] soon in the making :D

Jippi! Kristoffer (var det det?) Pergonummertre [Etternavn] soon in the making :D

Hihi, tror det var Christian (eller var det din og min Alexander?) :p Vi har ikke navn klart for å si det sånn! Nå skal ihvertfall disse pergobabyene produseres altså, på tide nå!!❤️
Spent på hvordan det går å starte pergo to dager tidligere, håper det resulterer i tidligere el! :D

Hihi, tror det var Christian (eller var det din og min Alexander?) :p Vi har ikke navn klart for å si det sånn! Nå skal ihvertfall disse pergobabyene produseres altså, på tide nå!!❤️
Spent på hvordan det går å starte pergo to dager tidligere, håper det resulterer i tidligere el! :D
Hihi, ja, det var Christian ja :P :D Det blir veldig spennende med pergo to dager tidligere! Her kan det se ut som EL kom hele fem dager tidligere (bank i bordet!) ved å begynne med pergo en dag tidligere, så jeg har trua på at du også kan få tidligere med tidligere start :D Lykke til!

Hihi, ja, det var Christian ja :P :D Det blir veldig spennende med pergo to dager tidligere! Her kan det se ut som EL kom hele fem dager tidligere (bank i bordet!) ved å begynne med pergo en dag tidligere, så jeg har trua på at du også kan få tidligere med tidligere start :D Lykke til!

Oh, liker det jeg leser!! Håper virkelig det er el på gang hos deg! :D

Jeg hentet pakke nr to på apoteket, og fikk spørsmål om jeg tar folat.. Jooo, har vel vært gjennom 6-7 glass etterhvert :p

Oh, liker det jeg leser!! Håper virkelig det er el på gang hos deg! :D

Jeg hentet pakke nr to på apoteket, og fikk spørsmål om jeg tar folat.. Jooo, har vel vært gjennom 6-7 glass etterhvert :p
Jeg humrer også godt over det spørsmål de gangene jeg kjøper noe prøver-relatert på apoteket :P Hvem tar du meg for, liksom? Haha :) Så bra du fikk tak i en pakke til :D

Jeg humrer også godt over det spørsmål de gangene jeg kjøper noe prøver-relatert på apoteket :P Hvem tar du meg for, liksom? Haha :) Så bra du fikk tak i en pakke til :D

Hun var veldig søt da! :) "Vil du ha resepten i lommeboken eller i posen? Greit å ha den et sted du ikke mister den, men håper virkelig du ikke får bruk for den igjen da!"
Ja, nå er vi pergosikret! :D Så håper jeg at (dersom vi må hente ut en runde til) leveringsvanskene er over nå!

Last edited:
PP17, CD6

Dag 3 med pergo i dag. Det er ingen tvil om at det skjer noe i eggstokkene, smerter innimellom. Hvis jeg er på toalettet og trykker (kremt), kjennes det ut som om blindtarmen ryker :p Så da håper jeg at eggstokkene nå er i gang med å forberede århundres gullegg, og at dette er det som blir til vår etterlengtede baby!❤️

PP17, CD6

Dag 3 med pergo i dag. Det er ingen tvil om at det skjer noe i eggstokkene, smerter innimellom. Hvis jeg er på toalettet og trykker (kremt), kjennes det ut som om blindtarmen ryker :p Så da håper jeg at eggstokkene nå er i gang med å forberede århundres gullegg, og at dette er det som blir til vår etterlengtede baby!❤️
Bra det jobbes med gullegget, blir spennende å følge med på deg :D

PP 17, CD 7

Da er siste pergopillene for denne syklusen tatt.. Så får jeg bare begynne å vente, håper el kommer innen en uke nå. Har pleid å ha en dags pause etter siste pillene før jeg begynner å teste etter el. Dvs å begynne på dag 9 denne gangen. Så tidlig har jeg aldri testet etter el før :p

PP 17, CD 7

Da er siste pergopillene for denne syklusen tatt.. Så får jeg bare begynne å vente, håper el kommer innen en uke nå. Har pleid å ha en dags pause etter siste pillene før jeg begynner å teste etter el. Dvs å begynne på dag 9 denne gangen. Så tidlig har jeg aldri testet etter el før :p
Like greit å starte tidlig, jeg fikk EL på cd 11 sist pergokur ;)
Masse lykke til :D

Håper du også har god effekt av å begynne med pergo tidligere! Krysser alt jeg har :D

PP17, CD8

El slim på plass, og litt smerter begynner å komme. Jeg liker det! :D Det gir meg håp om el innen en uke. Begynner å teste fra i morgen.

Last edited:
Jey! Heia pergoen :D

PP17, CD9

Første el test tatt. Og jeg glemte å ta bilde av den før jeg gikk :p Men ikke noe spennende å se, tydelig negativ og langt fra positiv. Men godt å være i gang med testing igjen, det er noe konkret å gjøre og det synes jeg gjør at tiden går litt fortere.

Back
Topp