Carros sin dagbok

Flinke egget ja!! Snart dpo-land! Tror jammen jeg kommer til å følge et par dager etter deg denne gangen også jeg!

Jippiii, så herlig :D

PP17, CD14 forts.

Jeg har hatt intense smerter tidligere idag, som nå er over! Jeg håper det betyr at el har vært! Men vi legger inn aksjer i kveld, og muligens i morgen tidlig hvis vi orker (siste sjanse). Så håper jeg 17 er lykketallet vårt!❤️

Jeg vurderer å be gyn om Letrozol neste pp.. Dette er 4 runden med pergo, og hvis ikke det gir resultater vil jeg prøve noe nytt. Vi er forberedt på at ivf er neste steget om to pp til, så jeg tenker at det er rett tidspunkt å prøve noe nytt. Vi har ihvetfall startet sparingen, vi har nå en egen konto merket ivf.

PP17, CD 15 (el dag)

Dagens test er sterk, men tydelig negativ (bildet i dag lyger også litt, denne gangen er det større forskjell på strekene enn hva som kommer frem! :p )

Hurra for DPO i morgen!! :)

ImageUploadedByBV Forum1422861321.710588.jpg

Hurra :D Krysser fingrene for spire denne gangen!!

PP17, 4 DPO

Småkvalm, murringer og stikkinger. Typisk DPO med andre ord :p nå må bare neste uken gå fort, håper jeg kan kjenne på noen ekte symptomer etterhvert!❤️

Så deilig å være i dpo :D Nå synes jeg det skal vokse en liten spire i magen din altså!! <3

PP17, 6 DPO.

Vips var jeg kommet til 6 DPO (okeida, ikke vips - det føles som 100 dager! :p ) og bare en dag igjen å tisse uten å teste. Og jeg begynner å tenke på planen for neste pp. Det skjer alltid når IKM/testing nærmer seg, jeg tror det er psyken min sin måte å forberede seg på en evt tr på, så det ikke skal bli så tøft.

Jeg har bestemt meg for å be gyn om å få prøve letrozol/femar. Både fordi jeg nå har tatt 4 kurer med pergo (3 av de doble) og jeg er ikke blitt gravid. Jeg er også stresset over dette med pergo-leveringstrøbbel, det var ekstremt få pakker denne pp'en da jeg ringte rundt over alt. Så dersom jeg trenger to pakker til og det enda er leveringsprpoblemer, tror jeg ikke det er sjans i havet at jeg får tak i. Så da passer det fint med ett preparatbytte.

Dere som har erfaring med både pergo og Letrozol/femar, tar man en tablett uansett, eller er det som pergo med enkle/doble/triple kurer? Og det det noen av dere (eller noen dere har hørt om) som får el av pergo men ikke av letrozol?

Åh, jeg håper jeg slipper å skrive PP18...!❤️

Jeg håper du får positiv test om noen dager, så du slipper å tenke på Pergo eller Femar. Krysser fingrene!!

PP17, CD 6 forts.

Jeg klarte ikke å dy meg, måtte inn å se hva evt termin vil bli. Ikke fordi jeg egentlig har troen, men for å ha gjort det! Og for første gang på mine 17 pp'er er eltermin og menstermin samme dato.

Jeg liker egentlig ikke de kalkulatorene fordi de skriver "gratulerer", når det ikke er slik. Men jeg skjønner at de egentlig ikke er en hypotetisk greie da :p De kan kanskje ikke skrive "dersom det har klaffet denne måneden vil du ha termin 29 oktober" :p

ImageUploadedByBV Forum1423416002.542482.jpg

Back
Topp