Carros sin dagbok

Takk for klem❤️ og takk for tips, jeg skal få sjekket opp i det! Håper 2015 er vårt år! :)
 
PP16, CD 15

Dagens test umiddelbart etter dypping:

ImageUploadedByBV Forum1420454055.730105.jpg

Og etter 5 minutter:

ImageUploadedByBV Forum1420454073.882733.jpg
 
Last edited:
Med en gang jeg så testen, tenkte jeg "åneeei, ikke allerede nå", men så leste jeg at han kommer hjem i dag. Og daaa er jo alt i orden :D Woho! Perfect timing! Det må være en mening med det.. ;)
 
Så herlig med positiv EL-test samtidig som mannen kommer hjem! Det må jo være meant to be!!:D

Håper 2015 er året deres, og at dere slipper prøverør.
 
Så herlig med positiv EL-test samtidig som mannen kommer hjem! Det må jo være meant to be!!:D

Håper 2015 er året deres, og at dere slipper prøverør.

Takk!❤️ gjør meg ikke noe hvis den er positiv imorgen og, jeg vil gjerne få til en runde eller to først ;)

Slitan med nytt profilbilde, jeg ble skikkelig forvirret først :p Rart hvor jeg bare ser på bildene!
 
Takk!❤️ gjør meg ikke noe hvis den er positiv imorgen og, jeg vil gjerne få til en runde eller to først ;)

Slitan med nytt profilbilde, jeg ble skikkelig forvirret først :p Rart hvor jeg bare ser på bildene!
Satser på at det holder, selv om EL-testen var negativ i dag:)

Hehe, jeg får også problemer når folk skifter bilde. Men siden det fortsatt er en katt, og lilla, fant jeg ut at det var ok:p Synes den passer så veldig godt til meg nå.
 
PP16, 1DPO

Vel, siden klokken er bikka 24, skiver jeg offisielt 1 DPO!! På en måte er det helt fantastisk å være DPO, men skulle ønske vi fikk tid til litt mer aksjer. Men, vi er absolutt innafor, så jeg skal ikke tenke mer på det nå. Bare juble for å være DPO! :D

Før var ømme bryster et tydelig DPO tegn for meg. På pergo skjedde ikke dette, men nå er de jammen meg tilbake. Så det er tydelig at pergo har endret et symptom der ja!

Ellers har jeg slitt med det som minner om pergohetetokter i hele kveld. Håper det er et symptom på el og ikke feber, men det er vel typisk at jeg også (som mange her på forumet, Lykkeliten og Enkefalos: har dere smittet meg? :p ) blir syk. Krysser fingrene for at det ikke skjer :)
 
PP16, 1DPO

Vel, siden klokken er bikka 24, skiver jeg offisielt 1 DPO!! På en måte er det helt fantastisk å være DPO, men skulle ønske vi fikk tid til litt mer aksjer. Men, vi er absolutt innafor, så jeg skal ikke tenke mer på det nå. Bare juble for å være DPO! :D

Før var ømme bryster et tydelig DPO tegn for meg. På pergo skjedde ikke dette, men nå er de jammen meg tilbake. Så det er tydelig at pergo har endret et symptom der ja!

Ellers har jeg slitt med det som minner om pergohetetokter i hele kveld. Håper det er et symptom på el og ikke feber, men det er vel typisk at jeg også (som mange her på forumet, Lykkeliten og Enkefalos: har dere smittet meg? :p ) blir syk. Krysser fingrene for at det ikke skjer :)

Godt at du er dpo. Jeg henger akkurat litt etter. :D

Hvordan er formen? Har vi smittet deg? :p
 
Jeg våknet med litt tett nese, men ingen feberfølelse! Så tror ikke dere har smittet meg, hihi! Hvordan er formen din? Masse god bedring fortsatt❤️

Så bra at du holder deg unna oss. :p Jeg er fortsatt bomull i hodet, sår i halsen og tett i nesa. Jeg har ikke feber, men føler meg varm hele tiden. Ikke godformen enda gitt. Orker ingenting. Forhåpentligvis snart ferdig nå. Takk! :)
 
PP16, 1 DPO forts.

Ettersom testen i går var veldig sterk, tok jeg en idag bare for å forsikre meg om at den er blitt svak. Og det var den :)

10 sekunder etter dypping:

ImageUploadedByBV Forum1420629924.106399.jpg

Etter 10 minutter:

ImageUploadedByBV Forum1420629943.002239.jpg

Så da er jeg ferdig med de grønne testene, og starter nedtellingen til testefest og de blå strimlene. Første rest ryker nok onsdag om en uke, 8 DPO.
 
PP16, 1 DPO forts.

Ettersom testen i går var veldig sterk, tok jeg en idag bare for å forsikre meg om at den er blitt svak. Og det var den :)

10 sekunder etter dypping:

Vis vedlegget 97876

Etter 10 minutter:

Vis vedlegget 97877

Så da er jeg ferdig med de grønne testene, og starter nedtellingen til testefest og de blå strimlene. Første rest ryker nok onsdag om en uke, 8 DPO.

Ikke mye tvil der nei. :)
 
Aah, tror jeg vet hva du snakker om å ikke vite hva man skal tro i forhold til endrede symptomer altså :p Vet det er forskjellig fra person til person, men jeg hadde i alle fall veldig ømme pupper i dpo også den ppen jeg ble gravid. Så det trenger ikke være noe dårlig tegn. Men man lurer jo alltids på om det er et godt eller et dårlig tegn når det er endring, det skjønner jeg. Skal du ta noen blodprøve for å sjekke om du har hatt EL denne runden her?
 
Back
Topp