Carros sin dagbok

Det er det virkelig :D Tusen hjertelig ! Pergo var vist tingen, selvom det var pausemnd ;) Liker jeg iallefall å tro :D
Pergo skal visst ha effekt i pausemåneden også (ikke testet det selv) så du skal ikke se bort i fra at det var tingen ja! ;) Nyt tiden fremover! :D
 
Pergo skal visst ha effekt i pausemåneden også (ikke testet det selv) så du skal ikke se bort i fra at det var tingen ja! ;) Nyt tiden fremover! :D

Ja det er det jeg velger å tro på ;) Det skal jeg virkelig :) Spennende tider i vente du da, nærmer seg med stormskritt :D
 
28+3

Jeg oppdaterer visst aldri her inne jeg :p Men nå er jeg ihvertfall kommet til 28+3 og alt går veldig bra med lille i magen❤️ målt på ul til å være litt over 1200g, så begynner å bli en stor jente :D

Formen er ganske bra, sliten pga lav HB og plaget med kynnere og et bekken som ikke alltid samarbeider, men absolutt verdt alle småplager at vi snart skal få møte lille jenta vår❤️ under 12 uker igjen til termin nå! :D
Så herlig å lese ♡♡♡ Hjelpes, tida flyr!! Snart sitter du der med bylten i armene :D
 
Under 12 uker igjen ja. Herlig! ♥
 
Og her nærmer det seg fort gitt, nå er det ikke lenge igjen :) <3
Ja, nå er det utrolig nok bare 8 uker igjen (32+1 i dag)!! :D etter uke 12 og spesielt etter oul har tiden gått utrolig fort! Heldigvis :p Så nå begynner jeg å forberede meg, har pakket fødebagen og vasket de første klærne. Vi gleder oss stort til å hilse på lille jenta vår!❤️
 
Tenk, snart skal du møte henne! ❤️
 
Ja, nå er det utrolig nok bare 8 uker igjen (32+1 i dag)!! :D etter uke 12 og spesielt etter oul har tiden gått utrolig fort! Heldigvis :p Så nå begynner jeg å forberede meg, har pakket fødebagen og vasket de første klærne. Vi gleder oss stort til å hilse på lille jenta vår!❤️
Det skjønner jeg veldig godt, snart i mål, snart har du henne i armene <3 :)
Så koselig med vask av babyklær og pakking av fødebag.. åhh en helt spesiell følelse
det der, deilig forventning :)
 
Tenk, snart skal du møte henne! ❤️
Det skjønner jeg veldig godt, snart i mål, snart har du henne i armene <3 :)
Så koselig med vask av babyklær og pakking av fødebag.. åhh en helt spesiell følelse
det der, deilig forventning :)
Ja, tenk at hun snart er her!❤️ jeg kjenner at jeg gleder meg helt ubeskrivelig mye til det. Mange spør om jeg er nervøs for fødselen.. Det er jeg egentlig ikke, jeg gleder meg for det betyr vi får møte henne :D

Nå krysser jeg fingrene for at dere begge to (og en haug til fra FS) følger etter, gleder meg til å lese i deres graviditetsdagbøker :D ❤️
 
Oi hallo, er det så kort tid igjen? Tida flyr!
 
Tiden flyr ja! Fy søren! Synes ikke det er lenge siden vi satt og var frustrerte på hverandres kropper, jeg :D Endelig skal dere få jenta deres. Masse lykke til med innspurten ❤❤
 
Oi hallo, er det så kort tid igjen? Tida flyr!
Tiden flyr ja! Fy søren! Synes ikke det er lenge siden vi satt og var frustrerte på hverandres kropper, jeg :D Endelig skal dere få jenta deres. Masse lykke til med innspurten ❤❤
Ja, nå er det plutselig så kort tid igjen! Jeg håper de siste ukene går fort, for nå begynner det å bli litt tungt! Men jeg tar fortsatt alle mine plager med glede, jeg er så takknemlig for at vi endelig fikk det til!❤️
Jeg tror faktisk at det har gjort hele svangerskapet lettere å ha vært langtidsprøver.. Man lærer seg å ikke ta det for gitt og sette pris på alle aspekter med det. Vi har jo hatt samtaler om både adopsjon og fosterhjem, så det å få være gravid og kjenne bevegelse synes jeg er et fantastisk privilegium. Selv om det gjør at jeg må tisse sånn Ca hvert 15 minutt! ;) :p Folk spør meg om jeg savner alkohol; ja, et glass hvitvin i solen hadde vært godt, men Gud så glad jeg er for at jeg IKKE kan drikke det!

Nå er det virkelig din tur Enkefalos, håper dette er måneden vi jubler over kroppen din! Vi trenger en femarbaby til i gjengen nå! :D ❤️
 
Ja, nå er det plutselig så kort tid igjen! Jeg håper de siste ukene går fort, for nå begynner det å bli litt tungt! Men jeg tar fortsatt alle mine plager med glede, jeg er så takknemlig for at vi endelig fikk det til!❤️
Jeg tror faktisk at det har gjort hele svangerskapet lettere å ha vært langtidsprøver.. Man lærer seg å ikke ta det for gitt og sette pris på alle aspekter med det. Vi har jo hatt samtaler om både adopsjon og fosterhjem, så det å få være gravid og kjenne bevegelse synes jeg er et fantastisk privilegium. Selv om det gjør at jeg må tisse sånn Ca hvert 15 minutt! ;) :p Folk spør meg om jeg savner alkohol; ja, et glass hvitvin i solen hadde vært godt, men Gud så glad jeg er for at jeg IKKE kan drikke det!

Nå er det virkelig din tur Enkefalos, håper dette er måneden vi jubler over kroppen din! Vi trenger en femarbaby til i gjengen nå! :D ❤️
Jeg kan virkelig tenke meg at man tar alle de kjipe "bivirkningene" med et større smil når man vet hvor himla unikt og verdifullt det er. Har man jobba så hardt og lenge for å bli gravid, er jo litt kjipe graviditetssymptomer bare peanuts :D

Åh, takk, søta ♡ Jeg håper sånn, men det er vanskelig å se for seg. Merker at hodet er mer og mer innstilt på at vi ikke kan få barn. Bedre å ta sorgene på forskudd liksom :p Men det håpet dukker opp i dpo hver eneste gang. Irriterende! :p
 
Hvordan går det med deg ?
Klem <3
Det går bra med meg, takk som spør!❤️ ikke mye som skjer så blir dårlig med oppdateringer ser jeg! Men alt er som det skal :) tung, trøtt og sliten, men ellers er formen bra! Må bare være flink til å ta litt hensyn.
33+5 idag, 6 dager til jeg offisielt er høygravid, og ferdig med 83,7% av svangerskapet! Nå begynner vi å bli klar for å møte jenta vår❤️ (men hun må vente noen uker til fortsatt! ;) )

Håper du straks er på vei mot juni, denne pp'en må være din❤️❤️❤️
 
Det går bra med meg, takk som spør!❤️ ikke mye som skjer så blir dårlig med oppdateringer ser jeg! Men alt er som det skal :) tung, trøtt og sliten, men ellers er formen bra! Må bare være flink til å ta litt hensyn.
33+5 idag, 6 dager til jeg offisielt er høygravid, og ferdig med 83,7% av svangerskapet! Nå begynner vi å bli klar for å møte jenta vår❤️ (men hun må vente noen uker til fortsatt! ;) )

Håper du straks er på vei mot juni, denne pp'en må være din❤️❤️❤️
Jeg blir helt rørt jeg, snart høygravid da, syntes du nettopp fikk positiv test jeg :p <3

Og tusen takk, jeg tar så gjerne imot Junispire <3 <3
 
Jeg blir helt rørt jeg, snart høygravid da, syntes du nettopp fikk positiv test jeg :p <3

Og tusen takk, jeg tar så gjerne imot Junispire <3 <3
Ja, ikke sant?? Sitter å ser på Lykkeliten sine tester og tenker at jeg nettopp var der. Men det var jo faktisk i midten av februar jeg fikk positiv, tiden har utrolig nok gått fort! :D (etter ett langt første trimester riktig nok! :p ).

Junispire må det bli❤️❤️
 
35+6

Imorgen er det bare 30 dager til termin, jeg synes det nettopp var 100 dager igjen! Tørr påstå at tiden siden det har gått fort, fra nå av går den sikkert i sneglefart :p Vi begynner å bli veldig klar for å møte jenten vår! Alt av utstyr er på plass (tror jeg, pluss litt til ;) ) så nå gleder vi oss til å ta det i bruk!

Formen blir tyngre for hver dag og søvn er ganske ikke-eksisterende. Men det går helt fint, for nå er det ikke lenge igjen❤️
 
35+6

Imorgen er det bare 30 dager til termin, jeg synes det nettopp var 100 dager igjen! Tørr påstå at tiden siden det har gått fort, fra nå av går den sikkert i sneglefart :p Vi begynner å bli veldig klar for å møte jenten vår! Alt av utstyr er på plass (tror jeg, pluss litt til ;) ) så nå gleder vi oss til å ta det i bruk!

Formen blir tyngre for hver dag og søvn er ganske ikke-eksisterende. Men det går helt fint, for nå er det ikke lenge igjen❤️
Når skjedde det liksom?? Ble ikke du nettopp gravid???
Ikke lenge igjen nå, så er lille her ❤️
 
Back
Topp