Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Nydelig er det! ♥♥♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og om ikke lenge er det din tur, mai nærmer seg veldig nå!Nydelig er det! ♥♥♥
Og om ikke lenge er det din tur, mai nærmer seg veldig nå!
Det skjønner jeg så utrolig godt, skulle gjerne spolt for deg!Heldigvis ikke altfor lenge, men skulle gjerne spolt litt fort fremover. Og utrolig lykkelig for at jeg snart skal bli mamma ja!
Det skjønner jeg så utrolig godt, skulle gjerne spolt for deg!
Ja, for min egen del kjenner jeg tiden går litt fort!! Jenta er ikke den største, så vi har nettopp gått opp til str 62 i klær, men jeg synes det går altfor fort fordet! Kjempetrist å pakke vekk str 56, Hehe!Hehehe... Du kan jo ikke spole, du må nyte tiden med din lille. ♥
Ja, for min egen del kjenner jeg tiden går litt fort!! Jenta er ikke den største, så vi har nettopp gått opp til str 62 i klær, men jeg synes det går altfor fort fordet! Kjempetrist å pakke vekk str 56, Hehe!
Kjenner følelsen ja! Ull i 56 går, men velger å bruke 62 da det er litt mer romslig for henne. Men synes det er så stooort, hehe!Jeg tviiiiiholder på ull i str 50 jeg. Må legge bort det minste av det. Bomull er vi over på 56 ja, av arvet tøy som har vært i trommel mange ganger noe 62 også.
Bitte lille gullet mitt er jo målt til 55,5 cm på seksukerskontroll for ei uke siden
Hvordan går det med deg snuppa?Her var det jo ikke helt oppdatert...
Alt bra?
Her går det egentlig ganske greit. Travle dager med barn og jobb, så har runket lite innom bv idet siste. Babyplanene er jo lagt bort for godt også...Hvordan går det med deg snuppa?
Ja, hvordan har det gått når dere la bort planene? Håper det har gitt deg litt roHer går det egentlig ganske greit. Travle dager med barn og jobb, så har runket lite innom bv idet siste. Babyplanene er jo lagt bort for godt også...
Så hyggelig med en oppdatering fra deg! All alder er jo herlig, men der din snuppe er nå var det jo enormt med utvikling husker jeg! Fortsett å nyte alt du kan!
Ja, hvordan skjedde det... Jeg hadde jo den litt sene aborten på slutten av sommeren. Som nok indikerer at noe var feil... Og vi har jo allerede et sykt barn. Så vi tør rett og slett ikke. Tror ikke vi hadde overlevde som familie å få noen med store utfordringer, med den situasjonen vi allerede har. Har vel nok med å overleve uansett.Ja, hvordan har det gått når dere la bort planene? Håper det har gitt deg litt ro
Nå synes jeg det skjer så mye at jeg kjenner tiden kan stoppe litegrann, alt fyker jo forbi!
Det viktigste er at du er komfortabel med avgjørelsen! Jeg kan tenke meg at det må ha vært en lettelse å bare ta avgjørelsen (og helt ekstremt vanskelig!!) og gå videre med livet!Ja, hvordan skjedde det... Jeg hadde jo den litt sene aborten på slutten av sommeren. Som nok indikerer at noe var feil... Og vi har jo allerede et sykt barn. Så vi tør rett og slett ikke. Tror ikke vi hadde overlevde som familie å få noen med store utfordringer, med den situasjonen vi allerede har. Har vel nok med å overleve uansett.
Baby er hvertfall utelukket, og jeg kjenner meg veldig komfertabel med det.
Og så har jeg begynt med noen medisiner nå, som er no-go med graviditet...
Er jo et vakuum med den prøvinga, så veldig godt å være ferdig faktisk. Knasker p-piller og er happy, hehe.Det viktigste er at du er komfortabel med avgjørelsen! Jeg kan tenke meg at det må ha vært en lettelse å bare ta avgjørelsen, og gå videre med livet!
Men godt å se deg her inne igjen uansett, selv om baby er utelukket
Ja, Gud for en boble det er! Og så fryktelig altoppslukende.. Jeg kjenner at jeg gruer meg til den karusellen hvis vi vil prøve på en til om noen år. Men den tid den sorg Enn så lenge er jeg og veldig happy med å knaske pillene mineEr jo et vakuum med den prøvinga, så veldig godt å være ferdig faktisk. Knasker p-piller og er happy, hehe.
Godt å være her igjen også. Flere av dere jeg har tenkt på og lurt på hvordan det har gått med...