Carros sin dagbok

Nydelig er det! ♥♥♥
 
Og om ikke lenge er det din tur, mai nærmer seg veldig nå!❤️

Heldigvis ikke altfor lenge, men skulle gjerne spolt litt fort fremover. ;) Og utrolig lykkelig for at jeg snart skal bli mamma ja! ❤️
 
Hehehe... Du kan jo ikke spole, du må nyte tiden med din lille. ♥
Ja, for min egen del kjenner jeg tiden går litt fort!! :rolleyes: Jenta er ikke den største, så vi har nettopp gått opp til str 62 i klær, men jeg synes det går altfor fort fordet! Kjempetrist å pakke vekk str 56, Hehe! :D
 
Jeg tviiiiiholder på ull i str 50 jeg. Må legge bort det minste av det. Bomull er vi over på 56 ja, av arvet tøy som har vært i trommel mange ganger noe 62 også.

Bitte lille gullet mitt er jo målt til 55,5 cm på seksukerskontroll for ei uke siden
 
Ja, for min egen del kjenner jeg tiden går litt fort!! :rolleyes: Jenta er ikke den største, så vi har nettopp gått opp til str 62 i klær, men jeg synes det går altfor fort fordet! Kjempetrist å pakke vekk str 56, Hehe! :D

Skjønner jeg veldig godt. ♥ Hadde vært bedre om du og jeg byttet rundt på opplevd tid akkurat nå. :p
 
Jeg tviiiiiholder på ull i str 50 jeg. Må legge bort det minste av det. Bomull er vi over på 56 ja, av arvet tøy som har vært i trommel mange ganger noe 62 også.

Bitte lille gullet mitt er jo målt til 55,5 cm på seksukerskontroll for ei uke siden
Kjenner følelsen ja! Ull i 56 går, men velger å bruke 62 da det er litt mer romslig for henne. Men synes det er så stooort, hehe!
 
Så fantastisk skrevet ❤❤
 
Her var det jo ikke helt oppdatert...
Alt bra?
 
Nei, ikke særlig oppdatert nei! :p Så da får jeg skrive en da!

Lillesnupp er nå nesten 5 og en halv måned, og utvikler seg stadig. Det er så gøy å se! Hun lå lenge etter andre barn ift å ligge på magen og holde hodet, pga en skade som kom i nakkemusklen under fødselen (visst veldig vanlig ved vakuumforløsning iflg kiropraktor). Men nå har hun tatt igjen det tapte! :) Ruller fra både rygg til mage og mage til rygg, og har veeeldig lyst til å sparke seg fremover. Så lyst at hun kan bli ganske så sint og frustrert, Hehe!

Elles har hun hatt litt for liten vektoppgang fra 4 til 5 mnd kontrollen, og var da ca 5,8 kg. Så vi begynte da med grøt to ganger daglig (noe hun ELSKER) så veldig spent på 6 mnd kontrollen nå hvor mye hun har gått opp! Synes selv hun har fått gode bollekinn siden sist ;)

Vi nyter dagene sammen maks, jeg synes fortatt det er helt utrolig at jeg er så heldig at jeg er mamma til nydelige og fantastiske henne❤️
 
Hvordan går det med deg snuppa?❤️
Her går det egentlig ganske greit. Travle dager med barn og jobb, så har runket lite innom bv idet siste. Babyplanene er jo lagt bort for godt også...
Så hyggelig med en oppdatering fra deg! All alder er jo herlig, men der din snuppe er nå var det jo enormt med utvikling husker jeg! Fortsett å nyte alt du kan! ❤️
 
Her går det egentlig ganske greit. Travle dager med barn og jobb, så har runket lite innom bv idet siste. Babyplanene er jo lagt bort for godt også...
Så hyggelig med en oppdatering fra deg! All alder er jo herlig, men der din snuppe er nå var det jo enormt med utvikling husker jeg! Fortsett å nyte alt du kan! ❤️
Ja, hvordan har det gått når dere la bort planene? Håper det har gitt deg litt ro❤️

Nå synes jeg det skjer så mye at jeg kjenner tiden kan stoppe litegrann, alt fyker jo forbi! :p
 
Ja, hvordan har det gått når dere la bort planene? Håper det har gitt deg litt ro❤️

Nå synes jeg det skjer så mye at jeg kjenner tiden kan stoppe litegrann, alt fyker jo forbi! :p
Ja, hvordan skjedde det... Jeg hadde jo den litt sene aborten på slutten av sommeren. Som nok indikerer at noe var feil... Og vi har jo allerede et sykt barn. Så vi tør rett og slett ikke. Tror ikke vi hadde overlevde som familie å få noen med store utfordringer, med den situasjonen vi allerede har. Har vel nok med å overleve uansett.
Baby er hvertfall utelukket, og jeg kjenner meg veldig komfertabel med det.
Og så har jeg begynt med noen medisiner nå, som er no-go med graviditet...
 
Ja, hvordan skjedde det... Jeg hadde jo den litt sene aborten på slutten av sommeren. Som nok indikerer at noe var feil... Og vi har jo allerede et sykt barn. Så vi tør rett og slett ikke. Tror ikke vi hadde overlevde som familie å få noen med store utfordringer, med den situasjonen vi allerede har. Har vel nok med å overleve uansett.
Baby er hvertfall utelukket, og jeg kjenner meg veldig komfertabel med det.
Og så har jeg begynt med noen medisiner nå, som er no-go med graviditet...
Det viktigste er at du er komfortabel med avgjørelsen! Jeg kan tenke meg at det må ha vært en lettelse å bare ta avgjørelsen (og helt ekstremt vanskelig!!) og gå videre med livet!

Men godt å se deg her inne igjen uansett, selv om baby er utelukket❤️
 
Det viktigste er at du er komfortabel med avgjørelsen! Jeg kan tenke meg at det må ha vært en lettelse å bare ta avgjørelsen, og gå videre med livet!

Men godt å se deg her inne igjen uansett, selv om baby er utelukket❤️
Er jo et vakuum med den prøvinga, så veldig godt å være ferdig faktisk. Knasker p-piller og er happy, hehe.

Godt å være her igjen også. Flere av dere jeg har tenkt på og lurt på hvordan det har gått med...
 
Er jo et vakuum med den prøvinga, så veldig godt å være ferdig faktisk. Knasker p-piller og er happy, hehe.

Godt å være her igjen også. Flere av dere jeg har tenkt på og lurt på hvordan det har gått med...
Ja, Gud for en boble det er! Og så fryktelig altoppslukende.. Jeg kjenner at jeg gruer meg til den karusellen hvis vi vil prøve på en til om noen år. Men den tid den sorg :p Enn så lenge er jeg og veldig happy med å knaske pillene mine ;)

Ja, her inne har det jo gått veldig bra den siste tiden (utenom for neon da, bl.a deg og kjære Jada❤️) så nå satser vi på at Enkefalos er neste suksess :D ❤️ og venter på alle fødslene som nærmer seg :D
 
Kjekt med en oppdatering fra deg.

Snuppa mi var 6,1 på tre mnd kontroll hun....og er en bedagelig anlagt frøken som ikke ruller noen vei med vilje
 
Back
Topp