Carros sin dagbok

35+6

Imorgen er det bare 30 dager til termin, jeg synes det nettopp var 100 dager igjen! Tørr påstå at tiden siden det har gått fort, fra nå av går den sikkert i sneglefart :p Vi begynner å bli veldig klar for å møte jenten vår! Alt av utstyr er på plass (tror jeg, pluss litt til ;) ) så nå gleder vi oss til å ta det i bruk!

Formen blir tyngre for hver dag og søvn er ganske ikke-eksisterende. Men det går helt fint, for nå er det ikke lenge igjen❤️
Nå er det ikke lenge igjen nei :) Gleder meg med deg <3
 
Det er helt rart hvordan visse faser går kjempefort, men noen ganger føles dager som måneder.. Tipper jeg blir mer utålmodig de neste ukene..
Mulig det.

For min del skjer ikke det heller, tror jeg. Rett og slett pga tidspunkt for termin, de siste ukene, det er jul det.

Jeg kan dog sikkert bli lei den aller siste uken, pluss evt overtid. Da er det januar.
 
Åå, nå er det like før dere får hilse på den lille jenta deres. Så herlig ♡♡ Tida har gått så fort! Kos deg med siste del av redebygging ♥
 
Mulig det.

For min del skjer ikke det heller, tror jeg. Rett og slett pga tidspunkt for termin, de siste ukene, det er jul det.

Jeg kan dog sikkert bli lei den aller siste uken, pluss evt overtid. Da er det januar.
Ja, du har litt av noen uker som siste ukene du! Åh, så koselig å være høygravid i julen :) hvordan er dine andre født ift termin, tror du at du vil gå over?
 
Tre uker... det er sanelig ikke lenge igjen!
 
Tre uker... det er sanelig ikke lenge igjen!
Oi, du er fødeklar jo! Så gøy:D Er formen fin?
Tre uker er ikke lenge nei :rolleyes: :D

Formen er egentlig ganske bra, den kunne nok absolutt vært verre. Men sover lite og dårlig om natten, så går ganske på reservene nå. Prøver å hvile meg minst en gang daglig, men får sjeldent sove. Også er jo ALT blitt tyngre da :p Men det er ikke så rart, har jo 3 kg baby +/- nå i magen. Så kjenner at jeg går inn i "vente på fødsel" fasen nå, og vil nok bli økende utålmodig fremover! ;)
 
Det er tungt på slutten, det er det, men snart, snart er babyen ute!
 
Det er tungt på slutten, det er det, men snart, snart er babyen ute!
Ja tenk, snart er jeg mamma❤️ og alle plagene jeg har nå er absolutt verdt det, det er tungt og fantastisk på samme tid!
Jeg gleder meg til å få kroppen tilbake, da særlig blæren på nattestid :p Men samtidig kommer jeg til å savne å kjenne henne i magen min daglig, jeg tror det vil føles litt tomt?
 
Så bra at formen ikke er så aller verst:) Håper du får hvilt deg litt før hun kommer, det er slitsomt å ikke få sove!
 
Litt tomt blir det jo i magen når baby kommer ut, man er vant til å kjenne henne der inne. Men baby på utsiden er kjekt det, altså!
 
♡♡ Så herlig. Nå er det like før ♡
 
Back
Topp