Merkelig det det, det går rasende fort av og til...Når skjedde det liksom?? Ble ikke du nettopp gravid???
Ikke lenge igjen nå, så er lille her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig det det, det går rasende fort av og til...Når skjedde det liksom?? Ble ikke du nettopp gravid???
Ikke sant? Eller, første 12 ukene gikk saaaakte, men etter det har det gått greit fort! HeldigvisNår skjedde det liksom?? Ble ikke du nettopp gravid???
Det er helt rart hvordan visse faser går kjempefort, men noen ganger føles dager som måneder.. Tipper jeg blir mer utålmodig de neste ukene..Merkelig det det, det går rasende fort av og til...
Nå er det ikke lenge igjen nei Gleder meg med deg <335+6
Imorgen er det bare 30 dager til termin, jeg synes det nettopp var 100 dager igjen! Tørr påstå at tiden siden det har gått fort, fra nå av går den sikkert i sneglefart Vi begynner å bli veldig klar for å møte jenten vår! Alt av utstyr er på plass (tror jeg, pluss litt til ) så nå gleder vi oss til å ta det i bruk!
Formen blir tyngre for hver dag og søvn er ganske ikke-eksisterende. Men det går helt fint, for nå er det ikke lenge igjen
Tusen takk kjære deg nå håper jeg du følger etter!Nå er det ikke lenge igjen nei Gleder meg med deg <3
Ja håper det, tusen takk <3Tusen takk kjære deg nå håper jeg du følger etter!
Mulig det.Det er helt rart hvordan visse faser går kjempefort, men noen ganger føles dager som måneder.. Tipper jeg blir mer utålmodig de neste ukene..
Ja, du har litt av noen uker som siste ukene du! Åh, så koselig å være høygravid i julen hvordan er dine andre født ift termin, tror du at du vil gå over?Mulig det.
For min del skjer ikke det heller, tror jeg. Rett og slett pga tidspunkt for termin, de siste ukene, det er jul det.
Jeg kan dog sikkert bli lei den aller siste uken, pluss evt overtid. Da er det januar.
TakkÅå, nå er det like før dere får hilse på den lille jenta deres. Så herlig ♡♡ Tida har gått så fort! Kos deg med siste del av redebygging ♥
Tre uker... det er sanelig ikke lenge igjen!
Tre uker er ikke lenge neiOi, du er fødeklar jo! Så gøy Er formen fin?
Ja tenk, snart er jeg mamma og alle plagene jeg har nå er absolutt verdt det, det er tungt og fantastisk på samme tid!Det er tungt på slutten, det er det, men snart, snart er babyen ute!
♡♡ Så herlig. Nå er det like før ♡