Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men min endres muligens på oul da.Jepp, det er lett for meg å vite hvor langt du er på vei, akkurat 10 uker mellom oss Praktisk å starte ny uke på en mandag er det og!
Jaa, var halvveis tirsdag helt utrolig. Og nå kjenner jeg liv daglig og mannen har kjent spark. Så utrolig fantastiskHerregud, så tida flyr!! Halvveis sånn ca, er man ikke det da? ♡
Så fantastisk :') Det må være nydelig å få den daglige påminnelsen om hva som skjer i magenJaa, var halvveis tirsdag helt utrolig. Og nå kjenner jeg liv daglig og mannen har kjent spark. Så utrolig fantastisk
Hvordan går det med deg? Håper virkelig det er din tur nå straks kjære deg
Du har jo mastergrad i venting nå du Du får bare tenke at den tålmodigheten kommer godt med den dagen du sitter der med en trassig 3 åringSå fantastisk :') Det må være nydelig å få den daglige påminnelsen om hva som skjer i magen
Joa, her er det nok en gang ventetid på EL. Føler ikke jeg gjør annet.. Snart vet vi om dobbel Letrozol funker bedre enn enkel. Takk, jeg håper også vi kan flytte langt vekk fra FS snart. Sukk!
Haha, ja, jeg har visst ufrivillig tatt en mastergrad i det, gitt Det er sant, jeg får ta med meg all god erfaring jeg kan! Haha.Du har jo mastergrad i venting nå du Du får bare tenke at den tålmodigheten kommer godt med den dagen du sitter der med en trassig 3 åring
Håper dobbel gjør susen!! Skal du på ul eller ta blodprøver?
Tusen takkHar lest litt bak i dagboken ein nå, og den ga meg virkelig håp om at det skal gå på pergo Tatt første kur nå, uten at det klaffa,nså nå blir det pausemnd. Håper på samme utfall som deg Og gratulerer med en liten jente i magen
Tusen takk
Ja, for oss var det pergo som skulle til, håper du får samme effekt som meg!
Jeg sniker på FS og ser at det er gode nyheter på gang! GRATULERER!!Det håper virkelig jeg også
Jeg sniker på FS og ser at det er gode nyheter på gang! GRATULERER!!
Gratulerer!!Det er det virkelig Tusen hjertelig ! Pergo var vist tingen, selvom det var pausemnd Liker jeg iallefall å tro