Carros sin dagbok

Hoi ca dobbelt så langt som meg. Ti uke foran meg, jeg er vel 10+5
 
Jepp, det er lett for meg å vite hvor langt du er på vei, akkurat 10 uker mellom oss ;) Praktisk å starte ny uke på en mandag er det og!
 
Jepp, det er lett for meg å vite hvor langt du er på vei, akkurat 10 uker mellom oss ;) Praktisk å starte ny uke på en mandag er det og!
Ja, men min endres muligens på oul da.

Legen var grei nok til å sette 7.1 selv om menstermin er 9.1 siden jeg har vært på to ul som bekreftet det.
 
10.8
Jeg vet at min er rett utfra el. Jeg har hatt ul 7+1 og 9+3 som er enig. Men jeg har visst el med de andre to også, da har legen satt mens-termin likevel og oul har flyttet den nærmere min men ikke helt.

Ungen kommer når den kommer uansett
 
Herregud, så tida flyr!! Halvveis sånn ca, er man ikke det da? :D
 
Jaa, var halvveis tirsdag :D helt utrolig. Og nå kjenner jeg liv daglig og mannen har kjent spark. Så utrolig fantastisk❤️

Hvordan går det med deg? Håper virkelig det er din tur nå straks kjære deg❤️
Så fantastisk :') Det må være nydelig å få den daglige påminnelsen om hva som skjer i magen :D

Joa, her er det nok en gang ventetid på EL. Føler ikke jeg gjør annet.. :p Snart vet vi om dobbel Letrozol funker bedre enn enkel. Takk, jeg håper også vi kan flytte langt vekk fra FS snart. Sukk!
 
Så fantastisk :') Det må være nydelig å få den daglige påminnelsen om hva som skjer i magen :D

Joa, her er det nok en gang ventetid på EL. Føler ikke jeg gjør annet.. :p Snart vet vi om dobbel Letrozol funker bedre enn enkel. Takk, jeg håper også vi kan flytte langt vekk fra FS snart. Sukk!
Du har jo mastergrad i venting nå du :p Du får bare tenke at den tålmodigheten kommer godt med den dagen du sitter der med en trassig 3 åring ;)

Håper dobbel gjør susen!! :D Skal du på ul eller ta blodprøver?
 
Du har jo mastergrad i venting nå du :p Du får bare tenke at den tålmodigheten kommer godt med den dagen du sitter der med en trassig 3 åring ;)

Håper dobbel gjør susen!! :D Skal du på ul eller ta blodprøver?
Haha, ja, jeg har visst ufrivillig tatt en mastergrad i det, gitt :p Det er sant, jeg får ta med meg all god erfaring jeg kan! Haha.

Jeg skal egentlig ikke gjøre noen undersøkelser for å sjekke EL, mest fordi det blir litt vel dyrt å gå til den private gyn hele tiden. Men jeg har egentlig en time som jeg tenkte å avbestille hos den offentlige gyn (fordi det skulle være en oppfølging etter å ha gått noen kurer med Letrozol, men jeg har jo bare rukket halvannen :p), men nå lurer jeg på om jeg skal beholde den, for jeg er på CD 12 da. Det KAN jo hende man kan se noe da. Jeg skal ringe dem og høre i morgen :)
 
23+3
Lenge siden jeg har oppdatert her nå. Men formen er ok, begynner å kjenne at det blir litt tyngre nå. Magen vokser, og jeg nyter å endelig kunne strutte litt❤️ Lille jenten gir gode livstegn i form av spark/bevegelse daglig, så både jeg og pappaen får kjenne❤️ Veldig beroligende for mor :D
 
Bevegelse er så herlig! ❤️
 
Har lest litt bak i dagboken ein nå, og den ga meg virkelig håp om at det skal gå på pergo :) Tatt første kur nå, uten at det klaffa,nså nå blir det pausemnd. Håper på samme utfall som deg :) Og gratulerer med en liten jente i magen :)
 
Har lest litt bak i dagboken ein nå, og den ga meg virkelig håp om at det skal gå på pergo :) Tatt første kur nå, uten at det klaffa,nså nå blir det pausemnd. Håper på samme utfall som deg :) Og gratulerer med en liten jente i magen :)
Tusen takk :)
Ja, for oss var det pergo som skulle til, håper du får samme effekt som meg!❤️
 
28+3

Jeg oppdaterer visst aldri her inne jeg :p Men nå er jeg ihvertfall kommet til 28+3 og alt går veldig bra med lille i magen❤️ målt på ul til å være litt over 1200g, så begynner å bli en stor jente :D

Formen er ganske bra, sliten pga lav HB og plaget med kynnere og et bekken som ikke alltid samarbeider, men absolutt verdt alle småplager at vi snart skal få møte lille jenta vår❤️ under 12 uker igjen til termin nå! :D
 
Back
Topp