Carros sin dagbok

Så stas at alt ser bra ut!!

Du, jeg prøver sende deg en pm, men det går ikke. Noen anelse om hvorfor?
*blond*

Godt igang med mai nå!

Så gøy at du har kommet så langt, Carros! Vil dere vite kjønn på UL?:-)
Ja, det vil vi :) Så om under to uker vet jeg (forhåpentligvis) om jeg får en sønn eller en datter, herregud så uvirkelig det er å skrive de ordene! :D

SÅ glad på dine vegne nå❤️ det blir vel tidlig ul om noen uker? :)

Ja, det vil vi :) Så om under to uker vet jeg (forhåpentligvis) om jeg får en sønn eller en datter, herregud så uvirkelig det er å skrive de ordene! :D

SÅ glad på dine vegne nå❤️ det blir vel tidlig ul om noen uker? :)
Ååå, så gøy! Sønn eller datter, ja, da kan du begynne å handle inn og tenke på navn:D

Takk❤️ Ja, må bestemme meg for om jeg vil ha oppfølging av sykehuset, eller "min" private gynekolog. Heller mot det siste, så tenker å ringe henne mot slutten av uka for å bestille:)

Ååå, så gøy! Sønn eller datter, ja, da kan du begynne å handle inn og tenke på navn:D

Takk❤️ Ja, må bestemme meg for om jeg vil ha oppfølging av sykehuset, eller "min" private gynekolog. Heller mot det siste, så tenker å ringe henne mot slutten av uka for å bestille:)
Så spennende da, det er så kjekt (og litt skummelt) med tidlig ul!
Flytter du dagboken din inn på januar nå eller? :)

Ja, det blir kjekt å kunne handle (mer :p ) Har kjøpt litt allerede, men ikke mye nøytralt å finne.

17+4
Kanskje på tide med en liten oppdatering her :) Idag er det en uke til oul, og vi gleder oss veldig! Nå begynner ting å bli mer "ekte", vi har begynt innkjøp (handler når vi kommer over tilbud) og kikket på vogn.
Formen er ok, men mye plaget med hodepine fortsatt. Har redusert på timer på jobb nå, håper at det kan gjøre det litt bedre. Og har begynt å kjenne murringer fra bekkenet, så fått beskjed om å unngå trapper når det lar seg gjøre.

Ikke kjent noe til lille i magen enda, i hvertfall ikke som jeg kan si sikkert. Det er vanskelig å vite om det er luft eller bevegelse :p Kjenner jeg gleder meg virkelig til å begynne å kjenne bevegelse :D

Åhh, bevegelse er så deilig!!

Så gøy at det nærmer seg OUL:-)

Jeg tror ikke jeg vil flytte dagboka mi til januar, har skrevet så mye personlig der. Nå ligger den på skjult på assistert, den skal få ligge der ei stund til i hvert fall. Kanskje jeg lager ny dagbok etter UL 10. juni:-)

Evt skjult på januar? Det får vi nok til uka.

Isåfall venter jeg en stund med å flytte den dit:-) Vil ikke bli gjenkjent riktig enda.

(Beklager at vi snakker om meg i dagboka di, Carros!)
Knis, det var meg som tok det opp, snakk i vei! ;) Jeg skjønner godt tankegangen din, Lilla :)

Hva med deg Sara, flytter du din inn på skjult når dere får det? Jeg er så glad for å kunne følge med i boka di :)

Knis, det var meg som tok det opp, snakk i vei! ;) Jeg skjønner godt tankegangen din, Lilla :)

Hva med deg Sara, flytter du din inn på skjult når dere får det? Jeg er så glad for å kunne følge med i boka di :)
Det har jeg ikke bestemt meg for, sikkert ikke, tror jeg

Det er herlig når man kan kjenne spark:) Jeg husker mi dro føtter eller hender over magen min, en liten kul man kunne se stakk ut, og kjenne på utsiden. Ganske sprøtt!

18+0
Da var oul uken her, endelig :D Det er det kjipe med å ha termin mot slutten av mnd, hele resten av oktober (nesten) har jo vært for mange uker siden :p Nå håper vi bare at vi får beskjed om at alt ser bra ut. Selvfølgelig håper vi at de kan se kjønn også, men det viktigste er at alt er som det skal❤️ tror nervene vil stige litt ila uken..

Hvilken dag er UL?
Lykke til hvertfall!

Back
Topp