Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, nei.. Men kan prøve å sende en til deg jeg så kanskje du kan svare på denSå stas at alt ser bra ut!!
Du, jeg prøver sende deg en pm, men det går ikke. Noen anelse om hvorfor?
*blond*
Ja, nå er det plutselig under tre uker igjen til oul! Men først ul på deg!Godt igang med mai nå!
Ja, det er jo ikke lenge tilJa, nå er det plutselig under tre uker igjen til oul! Men først ul på deg!
Ja, det vil vi Så om under to uker vet jeg (forhåpentligvis) om jeg får en sønn eller en datter, herregud så uvirkelig det er å skrive de ordene!Så gøy at du har kommet så langt, Carros! Vil dere vite kjønn på UL?
Ååå, så gøy! Sønn eller datter, ja, da kan du begynne å handle inn og tenke på navnJa, det vil vi Så om under to uker vet jeg (forhåpentligvis) om jeg får en sønn eller en datter, herregud så uvirkelig det er å skrive de ordene!
SÅ glad på dine vegne nå det blir vel tidlig ul om noen uker?
Så spennende da, det er så kjekt (og litt skummelt) med tidlig ul!Ååå, så gøy! Sønn eller datter, ja, da kan du begynne å handle inn og tenke på navn
Takk Ja, må bestemme meg for om jeg vil ha oppfølging av sykehuset, eller "min" private gynekolog. Heller mot det siste, så tenker å ringe henne mot slutten av uka for å bestille
Isåfall venter jeg en stund med å flytte den dit Vil ikke bli gjenkjent riktig enda.Evt skjult på januar? Det får vi nok til uka.
Knis, det var meg som tok det opp, snakk i vei! Jeg skjønner godt tankegangen din, LillaIsåfall venter jeg en stund med å flytte den dit Vil ikke bli gjenkjent riktig enda.
(Beklager at vi snakker om meg i dagboka di, Carros!)
Jeg gleder meg skikkelig til det!! Og enda mer til mannen kan kjenne utenpå også, det vet jeg at han gleder seg veldig til!Åhh, bevegelse er så deilig!!
Det har jeg ikke bestemt meg for, sikkert ikke, tror jegKnis, det var meg som tok det opp, snakk i vei! Jeg skjønner godt tankegangen din, Lilla
Hva med deg Sara, flytter du din inn på skjult når dere får det? Jeg er så glad for å kunne følge med i boka di