Carros sin dagbok

Så godt kvalmen er bedre! Håper du går noen fine måneder i møte nå, hva gjelder form.
Du kommer til p se mye mer på denne ultralyden - et bittelite menneske!
Så bra kvalmen har roet seg. Masse lykke til :) gleder meg til oppdatering fra ul ! :)
Takk søte dere :) Gleder meg veldig til ul, jeg regner med at det faktisk er er lite menneske vi får se nå❤️

Hvordan går det med dere to? :) Får jo ikke fulgt med i dagbøkene deres nå, men håper dere har det bra og at positiv test er rett rundt hjørnet!❤️

Så bra at kvalmen slipper, så ser jeg frem til fin oppdatering etter ul :)

Blir spennende med oppdatering etter UL ja!

Her er det dpo med mye symptomer, men det er gjerne ingenting nå heller. Får se innen helga;)

Takk søte dere :) Gleder meg veldig til ul, jeg regner med at det faktisk er er lite menneske vi får se nå❤️

Hvordan går det med dere to? :) Får jo ikke fulgt med i dagbøkene deres nå, men håper dere har det bra og at positiv test er rett rundt hjørnet!❤️

Vi er visst 8/9 dpo i dag begge to med negativ test ;) men det er tidlig så vi får se :)

Jeg skal til gyn. Neste uke å søke om IVF. Håper at vi klarer det selv i ventetiden. Jeg har hatt lavt d-vitamin så jeg håper liksom tilskudd skal gjøre susen ;) ellers var spermprøven til sambo grei, litt for bløt konsistens og akkuratt på grensa når det gjaldt svømmere(men på normalnivå). Så gyn mente det ikke hadde noe å si :)

Vi er visst 8/9 dpo i dag begge to med negativ test ;) men det er tidlig så vi får se :)

Jeg skal til gyn. Neste uke å søke om IVF. Håper at vi klarer det selv i ventetiden. Jeg har hatt lavt d-vitamin så jeg håper liksom tilskudd skal gjøre susen ;) ellers var spermprøven til sambo grei, litt for bløt konsistens og akkuratt på grensa når det gjaldt svømmere(men på normalnivå). Så gyn mente det ikke hadde noe å si :)
Håper dere ender med positiv test begge to❤️ vi satser på at en boost med D-vitamin er det som skal til! :D

11+6
I morgen krysses de magiske 12 ukene! Jeg håper det får meg til å senke skuldrene litt, men har en liten realist i hodet som hvisker av og til at ting kan skje når som helst. Jeg klarer liksom ikke helt å tenke at det skal gå bra etter SÅ lang tid.
Så jeg er veldig glad for at jeg har den private ultralyden i morgen! :) Dersom vi da får beskjed om at alt ser greit ut, skal jeg virkelig begynne å drømme og planlegge! :D Utrolig spent på morgendagen, overrasket over hvor mye man kan grue og glede seg på en gang :p

12+0
Ultralyden var helt fantastisk!❤️ en liten mini, som turnet i alle retninger og viste seg frem fra alle vinkler! :D Alt så ut som det skulle, både organer og nakkefold.❤️ Skal legge ut bilde senere i dag når jeg kommer hjem!

Så fantastisk! ♥

14+2
Kanskje på tide med en liten oppdatering her :) Det er helt surrealistisk at jeg er over i andre trimester! Formen er betydelig bedre, er en del plaget med hodepine men det hjelper å tilpasse aktiviteten.
Nå er det nedtelling til oul 29. mai, en måned/30 dager igjen. Håper tiden fremover går fort❤️

Back
Topp