Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ikke sant? Derfor har jeg måttet lagre alle bildene Har liksom ventet Ca to år på de strekene der!Sånne tester som det der er en prøvers våte drøm. Hehehe.
Håper jeg en dag snart får slike testerJeg tok forresten samlebilde forrige uke før testene gikk i bosset Testetøs sa du?
Vis vedlegget 106753
Det skjønner jeg kjempegodt, lik selv! Men jeg fortsetter å følge med dere alle til dere flytter ut herfra, så vi skal nok holde hverandre oppdatert uansettHurra! Så fantastisk <3 Masse masse lykke til videre! Jeg er dessverre ikke noe god på å følge gravidbøker når de er flyttet til terminforum, men kommer nok til å titte innom en gang i blant
Så herlig <37+3
I dag har vi vært på ultralyd og sett et lite men nydelig bankende hjerte! Kjærlighet ved første blikk! Gyn målte det til å være rundt 11 mm, noe som kan bety at jeg er en dag eller to kortere enn 7+3. Men holder på mens/el termin til oul.
Jeg ber mod flytte dagboken til åpent på oktober ila dagen, så de som vil kan kikke innom innimellom
Formen er helt på bånn.. Vært sykemeldt i en uke nå, og fortsetter med det en god stund. Men tåler kvalmen så lenge det er noe som trives og vokser Men helt lett er det ikke..Herlig, hjertebank liker vi! Da er det bare å slappe av og nyte som best du kan!
Og formen?
Ikke helt dessverre. Men 8+4 idag, så nærmer meg 12 uker hvor det forhåpentligvis slipper litt taket. Takk for omtankenHåper du er på bedringens vei