Carros sin dagbok

Hurra for kvalmen :D

Herlig <3

Herlig ❤️ husker jeg ble kvalm i uke 6 med datteren min også. Spøy som en gris frem til uke 10 eller noe :p håper du slipper unna spy hvertfall :)

Sånne tester som det der er en prøvers våte drøm. Hehehe.

Håper du ikke får mer kvalme, og gleder meg til UL. ♡

7+3
I dag har vi vært på ultralyd og sett et lite men nydelig bankende hjerte!❤️ Kjærlighet ved første blikk!❤️ Gyn målte det til å være rundt 11 mm, noe som kan bety at jeg er en dag eller to kortere enn 7+3. Men holder på mens/el termin til oul.

Jeg ber mod flytte dagboken til åpent på oktober ila dagen, så de som vil kan kikke innom innimellom :)

Gratulerer med bankende hjerte på UL. ♥ Tenk at det endelig var din tur nå. :)

Hurra! Så fantastisk <3 Masse masse lykke til videre! Jeg er dessverre ikke noe god på å følge gravidbøker når de er flyttet til terminforum, men kommer nok til å titte innom en gang i blant :)

Hurra! Så fantastisk <3 Masse masse lykke til videre! Jeg er dessverre ikke noe god på å følge gravidbøker når de er flyttet til terminforum, men kommer nok til å titte innom en gang i blant :)
Det skjønner jeg kjempegodt, lik selv! Men jeg fortsetter å følge med dere alle til dere flytter ut herfra, så vi skal nok holde hverandre oppdatert uansett :)

7+3
I dag har vi vært på ultralyd og sett et lite men nydelig bankende hjerte!❤️ Kjærlighet ved første blikk!❤️ Gyn målte det til å være rundt 11 mm, noe som kan bety at jeg er en dag eller to kortere enn 7+3. Men holder på mens/el termin til oul.

Jeg ber mod flytte dagboken til åpent på oktober ila dagen, så de som vil kan kikke innom innimellom :)
Så herlig <3

Herlig, hjertebank liker vi! Da er det bare å slappe av og nyte som best du kan!
Og formen?

Herlig, hjertebank liker vi! Da er det bare å slappe av og nyte som best du kan!
Og formen?
Formen er helt på bånn.. Vært sykemeldt i en uke nå, og fortsetter med det en god stund. Men tåler kvalmen så lenge det er noe som trives og vokser❤️ Men helt lett er det ikke..

Back
Topp