Carros sin dagbok

Gratulerer så mye med spire kjære deg :)

Har prøvd å sende deg en pm ang skjult gruppe på FS for å minne deg på at du mister tilgangen nå som du er gravid :) men det gikk ikke så derfor legger jeg igjen en beskjed her så kan jeg bare redigere bort dette etter du har sett det om du ønsker :)

Husk å se over om det er noen innlegg du vil redigere da disse blir stående igjen :) det eneste du kan ha med videre er en eventuell dagbok :)

Masse lykke til videre <3

Gratulerer så mye med spire kjære deg :)

Har prøvd å sende deg en pm ang skjult gruppe på FS for å minne deg på at du mister tilgangen nå som du er gravid :) men det gikk ikke så derfor legger jeg igjen en beskjed her så kan jeg bare redigere bort dette etter du har sett det om du ønsker :)

Husk å se over om det er noen innlegg du vil redigere da disse blir stående igjen :) det eneste du kan ha med videre er en eventuell dagbok :)

Masse lykke til videre <3

Dagboken fikk jeg flyttet ut da jeg skrev meg som gravid på oppropslisten, ellers er det ikke noe. Så bare å fjerne tilgangen (selv om det er jo litt vemodig og!) :)

Tusen takk for lykkeønsker :)

Dagboken fikk jeg flyttet ut da jeg skrev meg som gravid på oppropslisten, ellers er det ikke noe. Så bare å fjerne tilgangen (selv om det er jo litt vemodig og!) :)

Tusen takk for lykkeønsker :)
Den er grei :)

Da har jeg vært hos legen (pga medisiner som må overvåkes i svangerskapet) og har fått første oppfølgingstime i uke 10. Jeg har også fått ul hos gyn når jeg er 7+3. Plutselig føles alt dette mer ekte❤️

Det er fantastisk! ♡

Herligt :D Fine fine testen! Tenk at det er en graviditetstest! G.R.A.V.I.D.I.T.E.T.!! Du er gravid :D Hurra! Haha O:-)

Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?
Det går bra :) 5+0 idag, så er "over" kjemisk ihvertfall! Har en digital med uker jeg planlegger å ta i morgen som siste testen, håper på å få 3+ da. Ellers er formen grei. Sliten, veldig ømme pupper, og jevnt over uggen (verst om kvelden) men tolker det som gode tegn på at lille frø trives godt i magen min :) Hjertet i halsen hver gang jeg går på toalettet i frykt for å se blod, men prøver å ha et positivt fokus og skyve bort de negative tankene!

Hvordan går det med deg?❤️ savner å kunne følge med i dagboken din. Hvor ligger du an nå, el om en ukes tid?

5+1/22DPO

Da er jeg ferdig med å teste! :) veldig godt å se 3+ i displayet.
ImageUploadedByBV Forum1424756681.262517.jpg

(Jeg kommer nok til å be mod flytte dagboken til oktober ila uken, men kjenner at jeg er ikke helt klar for det enda, selv om jeg har fått 3+...)

Det går bra :) 5+0 idag, så er "over" kjemisk ihvertfall! Har en digital med uker jeg planlegger å ta i morgen som siste testen, håper på å få 3+ da. Ellers er formen grei. Sliten, veldig ømme pupper, og jevnt over uggen (verst om kvelden) men tolker det som gode tegn på at lille frø trives godt i magen min :) Hjertet i halsen hver gang jeg går på toalettet i frykt for å se blod, men prøver å ha et positivt fokus og skyve bort de negative tankene!

Hvordan går det med deg?❤️ savner å kunne følge med i dagboken din. Hvor ligger du an nå, el om en ukes tid?

Bra med litt uggen form og at man marker det på kroppen, pleier å være et godt tegn!
her er det vel EL om en ukes tid ja. Kjedelig ingenmannsland nå ;)

Lykke til med flyttingen etter hvert <3

Back
Topp