Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med spire kjære deg![]()
Har prøvd å sende deg en pm ang skjult gruppe på FS for å minne deg på at du mister tilgangen nå som du er gravidmen det gikk ikke så derfor legger jeg igjen en beskjed her så kan jeg bare redigere bort dette etter du har sett det om du ønsker
![]()
Husk å se over om det er noen innlegg du vil redigere da disse blir stående igjendet eneste du kan ha med videre er en eventuell dagbok
![]()
Masse lykke til videre <3
Den er greiDagboken fikk jeg flyttet ut da jeg skrev meg som gravid på oppropslisten, ellers er det ikke noe. Så bare å fjerne tilgangen (selv om det er jo litt vemodig og!)
Tusen takk for lykkeønsker![]()
Sterk og fin
Da har jeg vært hos legen (pga medisiner som må overvåkes i svangerskapet) og har fått første oppfølgingstime i uke 10. Jeg har også fått ul hos gyn når jeg er 7+3. Plutselig føles alt dette mer ekte![]()
Det går braHvordan går det med deg?
Det går bra5+0 idag, så er "over" kjemisk ihvertfall! Har en digital med uker jeg planlegger å ta i morgen som siste testen, håper på å få 3+ da. Ellers er formen grei. Sliten, veldig ømme pupper, og jevnt over uggen (verst om kvelden) men tolker det som gode tegn på at lille frø trives godt i magen min
Hjertet i halsen hver gang jeg går på toalettet i frykt for å se blod, men prøver å ha et positivt fokus og skyve bort de negative tankene!
Hvordan går det med deg?savner å kunne følge med i dagboken din. Hvor ligger du an nå, el om en ukes tid?