Carros sin dagbok

Jeg har bedt moderator om å flytte dagboken min ut på åpent forum her på FS, så jeg skriver meg nok på terminlisten på oktober ila dagen og mister tilgangen her. Så vidt sagt hei dere inne nå, veldig skummelt..

Synes det er veldig vemodig å flytte fra alle flotte damene her, men det er mange av dere jeg vil fortsette å følge uansett!❤️

Jeg tror det er to inni der altså :D Så utrolig spennende anyhow! Hihi. Herlig å få noen SKIKKELIG positive tester når de først driver og blir positive :p Nyyyyyt :)

Det er så utrolig med disse testene dine. ♥♡♥♡♥

Jeg tror det er to inni der altså :D Så utrolig spennende anyhow! Hihi. Herlig å få noen SKIKKELIG positive tester når de først driver og blir positive :p Nyyyyyt :)
Hihi, ja vi får bare vente å se! Det holder med en altså, men takker ikke nei til to heller! ;)
Ja, det er helt herlig å ikke måtte tyde.. Men dropper kveldstestene nå.

Nå må du bare komme deg inn på november kjære deg!!❤️

Hihi, ja vi får bare vente å se! Det holder med en altså, men takker ikke nei til to heller! ;)
Ja, det er helt herlig å ikke måtte tyde.. Men dropper kveldstestene nå.

Nå må du bare komme deg inn på november kjære deg!!❤️
Vil så mye at det gjør vondt!! Vi får se om kroppen spiller på lag da. Blæ.. Synd at det hele tiden er den som har det siste ordet i saken :p

PP17, 3+5 (12 DPO).

Jeg dyppe en eltest for å se om den slo ut på graviditet. Den er som dere ser ikke helt positiv, og den brukte veldig lang tid på å bli så sterk. Så hos meg ville en el test absolutt ikke gitt positiv før en g test.

ImageUploadedByBV Forum1423910278.271725.jpg

Ha en fin valentinesday fine jenter (dere som feirer den vel og merke). Og en flott lørdag til dere som ikke feirer❤️

Last edited:
Åh! Jeg er så glad for deg. ♥

️Edit: hadde glemt å krympe bildet med gtestene, så det tok så stor plass. Men det gikk visst ikke å fjerne et bilde nei :p nå ble det rotete her!

Du kan fjerne bilder i nettleser. Om du velger flere valg eller noe sånt (er på app nå så får ikke sjekket). Da kan du trykke "slett" bak bildene som ligger som egne filer under der du skriver. ;)

Har du forresten delt nyheten med mannen enda? Jeg er så spent på den fortellingen. :D

Du kan fjerne bilder i nettleser. Om du velger flere valg eller noe sånt (er på app nå så får ikke sjekket). Da kan du trykke "slett" bak bildene som ligger som egne filer under der du skriver. ;)

Har du forresten delt nyheten med mannen enda? Jeg er så spent på den fortellingen. :D

Takk for tips, vet lite om muligheter på nettleser for bruker bare app :p

Ja, jeg sa det i går. Det ble ikke Skype, men snakket med han på tlf og passet på at han hadde ipaden foran seg. Sendte bildet av den digitale testen mens han snakket om noe helt annet :p Det ble først veldig stille, så mye "nei, er du?? Tuller du??" også noen tårer❤️

Takk for tips, vet lite om muligheter på nettleser for bruker bare app :p

Ja, jeg sa det i går. Det ble ikke Skype, men snakket med han på tlf og passet på at han hadde ipaden foran seg. Sendte bildet av den digitale testen mens han snakket om noe helt annet :p Det ble først veldig stille, så mye "nei, er du?? Tuller du??" også noen tårer❤️

Åh! Så fantastisk. Nå ble det litt vått i øynene her og. ❤️ Han gleder seg vel til å komme hjem nå han da. :D

(Det hender jeg gjør feil med bilder på app'en, da går det an å gå inn i nettleseren på mobilen/iPaden og slette bildet. :) Endring av tekst gjør jeg i app'en for det synes jeg er tungvint i nettleser på duppedingsene. :p

Back
Topp