Jada
<3
Utrolig bra økningPP17, 11 DPO forts.
Jeg må bare legge ut dette, er er testen fra morgenen i går øverst og dagens nederst. Stor forskjell
Vis vedlegget 103405
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig bra økningPP17, 11 DPO forts.
Jeg må bare legge ut dette, er er testen fra morgenen i går øverst og dagens nederst. Stor forskjell
Vis vedlegget 103405
Tusen takkOj, her har det skjedd ting. Gratulerer så mye
![]()
Hihi, ja vi får bare vente å se! Det holder med en altså, men takker ikke nei til to heller!Jeg tror det er to inni der altsåSå utrolig spennende anyhow! Hihi. Herlig å få noen SKIKKELIG positive tester når de først driver og blir positive
Nyyyyyt
![]()
Vil så mye at det gjør vondt!! Vi får se om kroppen spiller på lag da. Blæ.. Synd at det hele tiden er den som har det siste ordet i sakenHihi, ja vi får bare vente å se! Det holder med en altså, men takker ikke nei til to heller!![]()
Ja, det er helt herlig å ikke måtte tyde.. Men dropper kveldstestene nå.
Nå må du bare komme deg inn på november kjære deg!!![]()
Denne gangen skal kroppen høre på deg!! Basta!Vil så mye at det gjør vondt!! Vi får se om kroppen spiller på lag da. Blæ.. Synd at det hele tiden er den som har det siste ordet i saken![]()
Tusen takk!For noen nydelige testerGratulerer så mye ♡
️Edit: hadde glemt å krympe bildet med gtestene, så det tok så stor plass. Men det gikk visst ikke å fjerne et bilde neinå ble det rotete her!
Du kan fjerne bilder i nettleser. Om du velger flere valg eller noe sånt (er på app nå så får ikke sjekket). Da kan du trykke "slett" bak bildene som ligger som egne filer under der du skriver.
Har du forresten delt nyheten med mannen enda? Jeg er så spent på den fortellingen.![]()
Kjempefine tester![]()
Åh! Jeg er så glad for deg. ♥
Takk dereHerlig![]()
Takk for tips, vet lite om muligheter på nettleser for bruker bare app
Ja, jeg sa det i går. Det ble ikke Skype, men snakket med han på tlf og passet på at han hadde ipaden foran seg. Sendte bildet av den digitale testen mens han snakket om noe helt annetDet ble først veldig stille, så mye "nei, er du?? Tuller du??" også noen tårer
![]()