Carros sin dagbok

Så flott. ♡ Du skal flytte og bli der! :)

Juhu:D. Du fortjener å flytte å bli der❤️❤️❤️
Fantastiske tester!
Åh så deilig :) nydelige tester :)
Lykke til med flyttingen etter hvert <3
Så flott. ♡ Du skal flytte og bli der! :)
Lykke til videre
Tusen takk søte dere❤️ Jeg legger dagboken på åpent, hvis noen vil titte innom :) Også vil jeg fortsette å følge dere her inne, håper virkelig dere flytter ut snart hele gjengen!❤️

Følger den gjerne videre, ja

5+3
Idag er det "bare" to uker til tidlig ul! Det virker utrooolig lenge til, så håper tiden går fort! ;)
Symptomene svinger veldig, kvalmen jeg slet litt med er borte! Det er selvfølgelig godt det, men blir jo litt bekymret og når symptomene avtar. Idag føler jeg meg egentlig ikke særlig gravid.. Men jeg skyver de negative tankene fra meg og minner meg selv på at det er vanlig at det svinger! Men jeg gleder meg til å forhåpentligvis se et bankende hjerte om 2 uker❤️ da senker jeg skuldrene enda mer!

Du skal få se et bankende hjerte om to uker, senke skuldrene og flytte til terminforum

Bankene hjerte om to uker. ♥

Signerer de andre her. Symptomene kan variere veldig, det trenger ikke bety noe som helst. Nyt det som best du kan, så skal du se du ser et bankende hjerte (eller to? ;)) om et par uker :D <3

Signerer de andre her. Symptomene kan variere veldig, det trenger ikke bety noe som helst. Nyt det som best du kan, så skal du se du ser et bankende hjerte (eller to? ;)) om et par uker :D <3
Jeg passer på å minne meg på det jevnlig at det er helt normalt at symptomene varierer. Men herregud så bekymret man kan bli av alt mulig.. :p Jeg nyter det virkelig altså, det gjør jeg!❤️
Tusen takk for hilsener alle!❤️

5+4
Fant to bt da jeg ryddet, så jeg var visst ikke helt ferdig med å teste :p
Tusen takk for hilsener i går!❤️ det hjelper godt å kunne lufte litt tenker.
ImageUploadedByBV Forum1425028478.364578.jpg

Du er gravid, altså! :-)

Så inni granskauen også :p

Haha, ja, jeg tviler ikke på at jeg er gravid altså :p Tenker jeg skal la den siste testen ligge, for den kan vel egentlig ikke bli sterkere nå!

Hvor i løypen er du nå Sara? 9-10 DPO?

Haha, ja, jeg tviler ikke på at jeg er gravid altså :p Tenker jeg skal la den siste testen ligge, for den kan vel egentlig ikke bli sterkere nå!

Hvor i løypen er du nå Sara? 9-10 DPO?
10 når du spurte, 11 nå

Det er planen det, ja

Back
Topp