Carros sin dagbok

Ikke helt dessverre. Men 8+4 idag, så nærmer meg 12 uker hvor det forhåpentligvis slipper litt taket. Takk for omtanken❤️
Du får trøste deg med at spiren nok har det helt perfekt inni der, koser seg og vokser:-) Håper kvalmen slipper taket snart!

Huff, så kjedelig med dårlig form. Om en måned er det forhåpentligvis greiere igjen. Men fysj så tungt bår det står på, selv om det så klart er verdt det når man sitter der med baby i armene;)

Klem.

Jeg leser her av og til, og følger litt med

8+6
I morgen skal jeg faktisk på ny ultralyd. Jeg skal være med i et forskningsprosjekt ifm PCOS og graviditet, og da blir det tatt ul ved inklusjon. Gleder meg til å forhåpentligvis få sett et bankende hjerte igjen❤️

Da fikk jeg omsider snublet meg inn i boka di etter du flyttet :P
Så herlig UL bilde, veldig godt å høre at alt står bra til med mageboeren din <3
Masse lykke til videre :)

Da fikk jeg omsider snublet meg inn i boka di etter du flyttet :P
Så herlig UL bilde, veldig godt å høre at alt står bra til med mageboeren din <3
Masse lykke til videre :)
Det er ikke bare bare å besøke hverandre når man flytter :p Men jeg klamrer meg fortsatt fast på FS da, så kan oppdatere dere på den måten.
Idag er jeg 10+1, så senker stadig skuldrene mer og mer :)

11+0
Den værste kvalmen har sluppet taket, og godt er det! Plaget med mye hodepine, men det er lettere å forebygge ved å slappe av.
En uke igjen til de "magiske" fullgåtte 12 ukene, og en uke til ny ul (denne er privat). Gleder meg så til å se hvor stor lille har vokst seg siden sist❤️

Så godt kvalmen er bedre! Håper du går noen fine måneder i møte nå, hva gjelder form.
Du kommer til p se mye mer på denne ultralyden - et bittelite menneske!

Back
Topp