Fredag takk for lykkeønsker! Vi gleder oss!Hvilken dag er UL?
Lykke til hvertfall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fredag takk for lykkeønsker! Vi gleder oss!Hvilken dag er UL?
Lykke til hvertfall!
Nei, egentlig ikke. Men alle rundt meg tror det blir jente Vi får se! Jeg blir like overrasket uansett hva det blir!Jeg er så spent på OUL har du noe følelse på kjønn?
Så fantastisk Ei lita jente! Så gøy, nå kan du handle masse fint
Gratulerer med vel overstått oul, frisk og fin jente i magen
Gratulerer med jente i magen! ♥
Tusen takk dereSåååå bra! Gratulerer!
Idag ble det kjøpt barnevogn, stellebord og litt annet utstyr. Men bare en liten rosa body da, holder litt tilbake på tøy Men måtte ha NOE som ikke var hvitt og beige, Hehe!Så fantastisk Ei lita jente! Så gøy, nå kan du handle masse fint
Ja, tenk det fortsatt vanskelig å tro på, men det synker mer og mer inn. Vi har smått begynt på grunnarbeidet på det kommende barnerommet; fantastisk og skremmende på en gangÅåå, gratulerer så mye, kjære gode Carros!!! ♡ Så fantastisk at alt fortsatt står bra til og at dere venter en liten jente. Tenk det a, du skal bli mamma
Måtte snoke litt her ;-) Er du fremdeles plaget med hodepine? Sliter med det samme selv... Er 10+0 og har pcos og er med i PregMet2-studiet. Har lurt på om det kan være pillene som gjør det. Er du i full jobb? Veldig spennende og moro med noen i samme situasjon14+2
Kanskje på tide med en liten oppdatering her Det er helt surrealistisk at jeg er over i andre trimester! Formen er betydelig bedre, er en del plaget med hodepine men det hjelper å tilpasse aktiviteten.
Nå er det nedtelling til oul 29. mai, en måned/30 dager igjen. Håper tiden fremover går fort
Ja, jeg er fortsatt plaget med det. Men det har jeg vært hele tiden, så det er ikke medisinene som gjør det hos meg. Jeg spekulerer også i at jeg får placebo og ikke metformin, da jeg ikke har fått noen bivirkninger etter oppstart (og magen min reagerer normalt veldig lett på slike medisiner ). Men vet ikke med sikkerhet så klart.Måtte snoke litt her ;-) Er du fremdeles plaget med hodepine? Sliter med det samme selv... Er 10+0 og har pcos og er med i PregMet2-studiet. Har lurt på om det kan være pillene som gjør det. Er du i full jobb? Veldig spennende og moro med noen i samme situasjon
Takk for svarJa, jeg er fortsatt plaget med det. Men det har jeg vært hele tiden, så det er ikke medisinene som gjør det hos meg. Jeg spekulerer også i at jeg får placebo og ikke metformin, da jeg ikke har fått noen bivirkninger etter oppstart (og magen min reagerer normalt veldig lett på slike medisiner ). Men vet ikke med sikkerhet så klart.
Kjedelig å høre at du er plaget med det samme! Jeg hadde noen veldig fine uker fra uke 11-14 hvor jeg var lite plaget og fikk tilbake energi, håper du får samme!
Jeg er 30% sykemeldt pga hodepinen, så jeg kan gå litt reduserte dager og det hjelper på. Men fortsatt plaget daglig dessverre. Også har jeg begynt hos fysioterapeut/muskelterapeut for å se om det kan hjelpe, men det er helt nytt.
Jeg kjenner følelsen mye lettere å følge med på dere på FS ettersom det (dessverre) er flere samlet. Håper du flytter ut om noen uker nå, så godt å endelig være DPO.Gahh jeg er så dårlig på å følge opp de som hopper over til terminforum
Søt lita mageboer du har, tenk at det bare er 4 mnd igjen da, tida flyr.
Veldig godt å lese at alt går bra med deg og magboeren, håper du blir kvitt hodepinen.
Klem <3