Seks fine blastoer på frys Jeg er helt målløs For en telefon å få! Jeg gleder meg til innsett i januar
Er så glad på dine vegne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seks fine blastoer på frys Jeg er helt målløs For en telefon å få! Jeg gleder meg til innsett i januar
Tusen takk Jeg tipper det blir i starten, basert på syklus. Men den er jo litt ustabil, så tiden vil vise.Ååå gratulerer med så mange frysepinner!! Vet du sånn ca når i januar det blir innsett?
Tusen takk Ja, helt nydeligÅh, for en førjulsgave! Gratulerer!
Tusen takk
Er så glad på dine vegne!
Åh, for en fantastisk nyhet Nå MÅ det bli baby, kjære deg ❤Seks fine blastoer på frys Jeg er helt målløs For en telefon å få! Jeg gleder meg til innsett i januar
Ja, nå må det bli noe! Ellers må det være noe skikkelig galt her et eller annet sted.Åh, for en fantastisk nyhet Nå MÅ det bli baby, kjære deg ❤
Det er så deilig å kjenne på følelsen av glede oppi alt som skjer i IVF-karusellen. Nyt detJeg har smilt i hele dag Jeg klarer ikke å la være å tenke på den nydelige meldingen jeg fikk i går Seks fine eskimoer. Seks sjanser til et lite søsken.
Ja, jeg vet! Det er så godt! Og jeg er jo langt fra i mål. Men når man får en opptur er det deilig å nyte den litt For det kommer tidsnok et tilbakeslagDet er så deilig å kjenne på følelsen av glede oppi alt som skjer i IVF-karusellen. Nyt det
Tusen takkJeg er så glad på dine og deres vegne
Tenk om dere hadde fått en liten mirakelbaby daKom på at jeg er 1dpo i dag. Og vi la inn mange gode aksjer i går (og dagen før der, og dagen før der, og dagen før…) Det er jo litt spennende. Hehe. Egentlig er det ikke så innmari spennende, da jeg har blitt gravid EN gang naturlig, på 9 år. Det resulterte riktignok i en deilig sønn. Men det er jo lov å late som man er litt spent
Det er jo alltid lov å håpe Hadde vært veldig hyggeligTenk om dere hadde fått en liten mirakelbaby da
Det håper jeg også Heller negativ test, enn det marerittet en gang til.Huff, håper du slipper å oppleve det samme igjen. God jul