Bringebærbaby ❤️

Ååå gratulerer med så mange frysepinner!! :Heartred:Heartred:Heartred Vet du sånn ca når i januar det blir innsett?:angel8
Tusen takk ❤️ Jeg tipper det blir i starten, basert på syklus. Men den er jo litt ustabil, så tiden vil vise.

Åh, for en fantastisk nyhet :love7 Nå MÅ det bli baby, kjære deg ❤
Ja, nå må det bli noe! Ellers må det være noe skikkelig galt her et eller annet sted. :Heartred

Jeg har smilt i hele dag ❤️❤️ Jeg klarer ikke å la være å tenke på den nydelige meldingen jeg fikk i går ❤️❤️ Seks fine eskimoer. Seks sjanser til et lite søsken.

Jeg har smilt i hele dag ❤️❤️ Jeg klarer ikke å la være å tenke på den nydelige meldingen jeg fikk i går ❤️❤️ Seks fine eskimoer. Seks sjanser til et lite søsken.
Det er så deilig å kjenne på følelsen av glede oppi alt som skjer i IVF-karusellen. Nyt det ❤️❤️❤️

Det er så deilig å kjenne på følelsen av glede oppi alt som skjer i IVF-karusellen. Nyt det ❤️❤️❤️
Ja, jeg vet! Det er så godt! Og jeg er jo langt fra i mål. Men når man får en opptur er det deilig å nyte den litt ❤️ For det kommer tidsnok et tilbakeslag ❤️

Mange tanker som spinner rundt i hodet. Jeg gleder meg veldig mye til innsett. Jeg har så stor tro på at det skal lykkes med de seks blastoene vi har fått. Det er egentlig litt deilig å ha troen på noe. For jeg føler jeg i lang tid har mer eller mindre mistet den troen, så når den nå kom tilbake, så kjennes det så godt.

Jeg gleder meg til julen. Og jeg håper de slutter med alt som heter pressekonferanser nå, og bare lar det være sånn som nå frem til jul. Jeg orker ikke å høre at de skal stramme inn enda mer. Min frykt er at de sier noe om antall besøkende i private hjem. Min nære familie er 8 stk (foreldre, søsken), jeg trenger å feire jul med dem. Jeg trenger det så sårt.

Samtidig har jeg nær familie i utlandet, som jeg også gjerne vil treffe i løpet av ferien. Foreløpig holder det med test på grensa, og det skal jeg klare. De bor i et område med lite smitte, så jeg reiser fra mye til lite smitte om jeg drar dit. Men det betyr jo ikke stort for grensevaktene, dessverre. Så dermed trenger jeg hjelp av regjeringen, som ikke skal innføre noe mer karantene. Det ville jo også vært litt rart, da Norge er det landet med sterkest økning i smittede. Det er ikke utlandet som er farlig, det er innad i landet ting skjer.

Mange tanker en tirsdagsmorgen :Heartred

Kom på at jeg er 1dpo i dag. Og vi la inn mange gode aksjer i går (og dagen før der, og dagen før der, og dagen før…) Det er jo litt spennende. Hehe. Egentlig er det ikke så innmari spennende, da jeg har blitt gravid EN gang naturlig, på 9 år. Det resulterte riktignok i en deilig sønn. Men det er jo lov å late som man er litt spent :hilarious:

Kom på at jeg er 1dpo i dag. Og vi la inn mange gode aksjer i går (og dagen før der, og dagen før der, og dagen før…) Det er jo litt spennende. Hehe. Egentlig er det ikke så innmari spennende, da jeg har blitt gravid EN gang naturlig, på 9 år. Det resulterte riktignok i en deilig sønn. Men det er jo lov å late som man er litt spent :hilarious:
Tenk om dere hadde fått en liten mirakelbaby da ❤️❤️

7dpo. Tok en tidligtest. Helt blenda. Nå er ikke dette noe som slår meg ned i kjelleren, heldigvis. Jeg har en kjent graviditet naturlig, på 10 år uten prevensjon. Han er en deilig gutt på fem år. Men vi fikk vite at det var flaks om vi klarte det selv. Så da er alle disse egne prøveperiodene mest for gøy.

Gleder meg til januar. Da blir jeg nok litt mer slått ut av blendatest. Med optimale blastoer er håpet litt større ❤️

Mitt tredje knytteneveslag i magen ❤️

For et år siden tok jeg i dag tabletter og lå på badegulvet med intense smerter. Min tredje abort var et faktum. Jeg hadde startet desember med positivitet og lykke. Jeg skulle gå inn i julen med en skatt i magen. Alt forløp som det skulle. Jeg var kvalm og sliten, og kjente på det samme som jeg gjorde med storebror. De forrige sa ble avsluttet i uke 7, nå var jeg forbi det og på tidlig ultralyd hadde de sett «noe» i livmor, men det var for tidlig til å se hjertet sa hun. I følge innsett skulle jeg være godt forbi uke 6 på det tidspunkt, så allerede da kjente jeg det skurret. Dessuten hadde symptomene stangnert. Jeg dro tilbake en uke senere, spent på om vi ville se hjertet. Men det var det ikke skjedd noe endring. Dette var dessverre ikke liv laga. Jeg fikk tabletter og beskjed om å ta det med ro.

Da raste verden. Det var tre dager før jul. Jeg tok første tablett hos legen og dagen etter tok jeg resten hjemme. All julehygge forsvant. Alt fokus gikk på å overleve smertene. Og døyve hodet med smertestillende.

Jeg er veldig glad for at jeg ikke går gjennom det samme nå. Jula skal nytes ❤️❤️

Jeg håper at jeg om nok et år kan feire jul med en liten i armene. ❤️

❤️❤️

Huff, håper du slipper å oppleve det samme igjen. God jul ❤️

Huff, håper du slipper å oppleve det samme igjen. God jul ❤️
Det håper jeg også ❤️ Heller negativ test, enn det marerittet en gang til.

En riktig god jul ønsker jeg deg og skatten i magen ❤️

Back
Topp