Bringebærbaby ❤️

Hormoner

Jeg driver med sprøyter, og opplever at jeg blir ganske irritabel av disse hormonene. Skikkelig muggen for å si det rett ut. Da passer det helt ypperlig at jeg jobber på 7. trinn. Med alle de hormonbombene som er på god vei inn i puberteten. Vi blir en eneste stor coctail av humørsvingninger, og bør egentlig sende ut et nabovarsel til resten av skolen. "Midlertidig bråk grunnet ombygging".

Aaahhh jeg gleder meg til hormonene er ferdig. I god tid før jul, heldigvis. Jula skal nytes til det fulle. Slappe helt av, før det blir innsett i januar. Håper dog at de får ut noen gode egg som kan befruktes da. Det er jo litt avgjørende.
Fineste deg ❤ Dette skal gå godt, jeg har en god magefølelse! Ikke vanskelig å kjenne seg igjen i hormonsvingningene. Personlig blir jeg aller verst på progesteron :facepalm: Det hjelper å se det litt selv også, selv om det ikke er så lett å styre alltid.

Krysser fingrene for en god kontroll på fredag med mange voksende, fine egg ❤

Fineste deg ❤ Dette skal gå godt, jeg har en god magefølelse! Ikke vanskelig å kjenne seg igjen i hormonsvingningene. Personlig blir jeg aller verst på progesteron :facepalm: Det hjelper å se det litt selv også, selv om det ikke er så lett å styre alltid.

Krysser fingrene for en god kontroll på fredag med mange voksende, fine egg ❤
Tusen takk, gode, fine deg :love7 Jeg håper virkelig det har blitt noen fine egg til fredag, og at det fortsetter å vokse en liten stund til.

Mannen har jo presisert at jeg er veldig hormonell (takk skal du ha!). Han er en god støtte, men synes tydeligvis humørsvingninger er skikkelig artig. Så det passer han på å tulle med så mye han kan. THANKS! Så står han opp hver morgen med femåringen, og lager frokosten klar til jeg kommer, så litt god også da. Hehe.

Du får sende masse av ditt magiske gravidstøv :Heartred:Heartred:Heartred

Tusen takk, gode, fine deg :love7 Jeg håper virkelig det har blitt noen fine egg til fredag, og at det fortsetter å vokse en liten stund til.

Mannen har jo presisert at jeg er veldig hormonell (takk skal du ha!). Han er en god støtte, men synes tydeligvis humørsvingninger er skikkelig artig. Så det passer han på å tulle med så mye han kan. THANKS! Så står han opp hver morgen med femåringen, og lager frokosten klar til jeg kommer, så litt god også da. Hehe.

Du får sende masse av ditt magiske gravidstøv :Heartred:Heartred:Heartred
Ja, virkelig! Hvor mange dager har du stimulert de andre gangene?

Haha! Godt han skjønner at han må skjemme deg bort litt ekstra og legge til litt på plusskontoen ❤ Det fortjener du :love7

Jeg sender over masse gravidstøv til deg :love7 Her har angsten kommet for fullt i dag, men jeg forsøker å puste med magen og bare akseptere at jeg kjenner på det ❤ Det hjelper litt..

Ja, virkelig! Hvor mange dager har du stimulert de andre gangene?

Haha! Godt han skjønner at han må skjemme deg bort litt ekstra og legge til litt på plusskontoen ❤ Det fortjener du :love7

Jeg sender over masse gravidstøv til deg :love7 Her har angsten kommet for fullt i dag, men jeg forsøker å puste med magen og bare akseptere at jeg kjenner på det ❤ Det hjelper litt..
For å være ærlig, jeg husker ikke helt hvor lenge det var de forrige gangene. Men jeg hadde en samtale med en lege i forkant av dette forsøket, og han nevnte noe om dag 10 den ene gangen og dag 11 den andre. Så mulig det er så lenge jeg stimulerte sist. Jeg er fryktelig dårlig på å holde oversikt. :p

Han skjemmer meg skikkelig bort, det skal han ha :love7 Deilig å kjenne at det er et felles prosjekt.

Jeg har så inderlig tro på den lille spira di :Heartred:Heartred:Heartred

Uttak blir på onsdag. Jeg er ganske overstimulert allerede. Kjenner det godt på kroppen at mange egg gjør seg klare ❤️❤️

Jeg er veldig overstimulert! Og veldig kvalm. Det er så nedtur om all denne plagen bare blir til et par egg ut. Ul sa ar det lå 20 nesten klare. Men jeg har opplevd begge deler, så jeg tar ingen gleder på forskudd. Jeg vet at man bare trenger ETT godt egg, men i mitt tilfelle trenger jeg ganske mange runder med ETT godt egg. Så hadde vært greit å ha noen å ta av. Har hatt seks innsett i jakten på søsken. Fortsatt ikke to barn.

Jeg er veldig overstimulert! Og veldig kvalm. Det er så nedtur om all denne plagen bare blir til et par egg ut. Ul sa ar det lå 20 nesten klare. Men jeg har opplevd begge deler, så jeg tar ingen gleder på forskudd. Jeg vet at man bare trenger ETT godt egg, men i mitt tilfelle trenger jeg ganske mange runder med ETT godt egg. Så hadde vært greit å ha noen å ta av. Har hatt seks innsett i jakten på søsken. Fortsatt ikke to barn.

Huff, høres slitsomt ut!:wideyed: god bedring og lykke til på onsdag:Heartred:Heartred

Håper du får ut mange gode ❤

Huff, høres slitsomt ut!:wideyed: god bedring og lykke til på onsdag:Heartred:Heartred
Håper du får ut mange gode ❤
Tusen takk fine damer :Heartred:Heartred Jeg grugleder meg til jeg får svar på uttak og befruktning og veien videre. Deilig å bli ferdig, men jeg venter på dårlig svar. Hvorfor i alle dager skal liksom noe gå min vei. Litt påvirket av hormoner nå kan man si :p

Håper du får mange fine egg som utvikler seg til blastoer hele gjengen :Heartred

Håper du får mange fine egg som utvikler seg til blastoer hele gjengen :Heartred
Tusen takk :Heartred Ja det hadde vært så deilig å få flere blastoer. Jeg fikk fire første gangen og en andre gangen (da satte jeg i tillegg inn en fersk tredagers). Så det er litt 50/50 om det blir en håndfull eller ei. Nervepirrende.

Egguttak

Det ble 18 egg ut i dag. Det gikk veldig fint. Ingen smerter. Litt småbrisen, men det er jo litt av sjarmen. ❤️ Får telefon om en uke med hvor mange som evt havnet i fryseren. Spennende og litt nervepirrende tid ❤️❤️

Hurra for mange fine ❤️

Hvordan er formen kjære deg? Vet du noe om hvor mange som er befruktet? ❤
Formen er bedre, selv om jeg sliter med litt menssmerter fortsatt. Kan jo være det er reelle menssmerter. Vet ikke helt hvor lang tid det tar før den kommer, men jeg satte jo gonapeptyl, så antagelig raskere enn normalt :Heartred

Jeg får ikke vite noe før neste uke, antagelig onsdag. Hun sa vi ringer om ei uke. Så sånn er det i det offentlige. Jeg må døyve nysgjerrigheten min helt til da. Det kan jo ha gått skikkelig dritt, også vet jeg ingenting før onsdag. På en måte kan jeg forstå det, for de skal ha flest mulig gjennom et system. Og jeg vil jo heller at de skal ha tid til å sende meg gjennom systemet, enn at de skal gi særbehandling til alle, og at færre får komme inn. Meeeeen noen ganger så hadde det vært deilig med en telefon litt før. Jeg får bare fylle tida med noe hyggelig. :Heartred:Heartred

Seks fine blastoer på frys ❤️❤️ Jeg er helt målløs ❤️❤️ For en telefon å få! Jeg gleder meg til innsett i januar ❤️❤️

Seks fine blastoer på frys ❤️❤️ Jeg er helt målløs ❤️❤️ For en telefon å få! Jeg gleder meg til innsett i januar ❤️❤️

Ååå gratulerer med så mange frysepinner!! :Heartred:Heartred:Heartred Vet du sånn ca når i januar det blir innsett?:angel8

Back
Topp