Bringebærbaby ❤️

Gratulerer som rugemor:chicken: nå skal det gå..!
Takk ❤️❤️ Ja, håper det. Føler jeg har ruget så mange ganger at jeg føler meg som en utslitt høne.
 
Jeg heier :Heartred:Heartred
 
En hilsen til alle testetøser. Første tidligtest er tatt. Tre dager etter innsett. Intet. Helt blenda. Så vet dere det.
 
En hilsen til alle testetøser. Første tidligtest er tatt. Tre dager etter innsett. Intet. Helt blenda. Så vet dere det.

Hehe, fort gjort å havne på testekjøret, det vet jeg så altfor godt!!:hilarious: Jeg har trua, gi det noen dager til (selv om du sikkert tar en daglig fremover nå:joyful:). :Heartred
 
Hehe, fort gjort å havne på testekjøret, det vet jeg så altfor godt!!:hilarious: Jeg har trua, gi det noen dager til (selv om du sikkert tar en daglig fremover nå:joyful:). :Heartred
Hver dag ❤️❤️
 
Nå kjenner jeg på en ørliten kvalme og litt murringer. Typiske menssymptomer, men også typiske graviditegn. Så ikke noe klokere.
Jeg er ultratrøtt også, men det har jeg vært siden jeg startet på cyklogest (aka sovemedisin) før innsett. Så det tenker jeg ikke på som symptom.
 
Fortsatt hvitt. Jeg har ikke gitt meg enda.
 
Omg ❤️ Tydelig strek på tidligstrimmel nå. Guttungen har besøk av kompiser, som hamret på dodøra, og tlf min lå ute. Så fikk ikke bilde. Men håper det ikke er den siste streken.
 
Når du går inn på do og fisker den opp av søpla etter at guttegjengen er ute og leker. Litt desperat eller. Måtte bare se den en gang til. Og knipse et bilde. Dette er tidligstrimmel. Nå frykter jeg bare for babyplans beryktede skygger.
 

Vedlegg

  • 5A95D03C-17AE-4707-B637-EFF77FCD00E4.jpeg
    5A95D03C-17AE-4707-B637-EFF77FCD00E4.jpeg
    272 KB · Visninger: 105
Den er hakket mer tydelig på bilde enn i virkeligheten. Men den er der i virkeligheten også.
 
Når du går inn på do og fisker den opp av søpla etter at guttegjengen er ute og leker. Litt desperat eller. Måtte bare se den en gang til. Og knipse et bilde. Dette er tidligstrimmel. Nå frykter jeg bare for babyplans beryktede skygger.
Det der må jo være babystrek! :love7
 
Back
Topp