Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God jul, kjære DipsyGod jul, Bringebær7 ❤
Mitt januarforsøk ble avbrutt. Eggløsning ville ikke komme. Det var tydeligvis vanligere enn jeg trodde. Så det ble utsatt til februar. Pga fraværende el er jeg litt usikker på når mensen har tenkt å komme. Mine retningslinjer er litt borte men håper å nå innsett i februar.Hvordan ligger du an angående innsett? Krysser fingrene for at du snart er ruger
Utrolig kjedelig! Samtidig er jeg glad for at februar er neste uke allerede Heia kroppen, nå må den sette i gangMitt januarforsøk ble avbrutt. Eggløsning ville ikke komme. Det var tydeligvis vanligere enn jeg trodde. Så det ble utsatt til februar. Pga fraværende el er jeg litt usikker på når mensen har tenkt å komme. Mine retningslinjer er litt borte men håper å nå innsett i februar.
Ultralyd i dag. Og kroppen sier unnskyld for manglende el i januar, med å kvittere med en nærmest overaktiv eggpose denne syklusen. El er veldig nære, så nå skal jeg teste for harde livet
Endelig blir det innsett på meg Det er mange mnd siden sist gang, og jeg gleder meg til å ruge igjen. Onsdag neste uke er den magiske dagen, og jeg regner med at jeg allerede neste helg begynner å teste. Jadda. Sånn er jeg
Da er jeg endelig ruger på en helt perfekt blastocyst Den neste tiden blir utrolig spennende. Har vært gjennom det mange ganger og det er like nervepirrende hver gang
Takk Jeg får alltid et lite kick på innsett-dagen, skikkelig boost og er veldig positiv. Så daler den ganske raskt før jeg begynner å teste. Hyggelig å tenke at jeg er 2+5 i dagHipp hurra, gratulerer som ruger!!! Nå kommer tiden til å gå saaaakte de neste dagene, men de går fremover!! Jeg husker jeg likte å tenke at jeg var 2+5 allerede ved innsett