Bringebærbaby ❤️

2022 ❤️

Dette skal bli året hvor jeg endelig opplever å bli mamma til enda en skatt ❤️ Om jeg så ikke rekker å føde innen utgangen av året, så skal skatten ligge i magen neste gang vi sier godt nytt år. Det er mitt nyttårsforsett ❤️ Inter mindre! Og jeg har så innmari trua på at det skal gå!

Godt nytt år, folkens ❤️ Godt nytt føde-år, godt nytt fryse-innsett-år, godt nytt knulle-år, godt nytt starte-på-sprøyter-år, godt nytt donasjons-år, ja godt nytt prøve-år til alle ❤️❤️ Måtte alle deres ønsker bli oppfylt ❤️
 
Da er jeg i gang med første fryseforsøk i jakten på et søsken. Kanskje blir det bare med dette ene forsøket. Det hadde vært drømmen, om jeg klarte å bli gravid allerede nå. Vi har seks blastoer på frys, så i utgangspunktet seks sjanser. Men drømmen ville jo være å slippe å gå gjennom alle de forsøkene.

Jeg fikk mensen i dag, og skal til ultralyd 12. januar. Deretter skal jeg teste for eggløsning, og ha innsett fem dager etter det igjen. Det blir spennende tider fremover.:Heartred:Heartred
 
Mensen kom virkelig tilbake med et brak! Det strekkes og tøyes godt inni magen. Ikke direkte smerter, men litt sånn vokseverk. Håper det slipper snart. Kjenner at jeg ikke helt klarer å finne en behagelig stilling uansett hvordan jeg sitter eller står.
 
I dag har jeg gjort mitt for meg selv og fellesskapet ❤️ Jeg har boostet immunforsvaret med et tredje stikk i armen. Jeg tror dette gjør at kroppen tåler en koronasykdom bedre, gravid eller ei. ❤️
 
I morgen er det ultralyd for å se om det er optimale forhold der inne for en liten eskimo. Innsettet blir nok først om halvannen ukes tid, men greit å sjekke at kroppen jobber som den skal :)
 
Hvordan ligger du an angående innsett? Krysser fingrene for at du snart er ruger ❤️
 
Hvordan ligger du an angående innsett? Krysser fingrene for at du snart er ruger ❤️
Mitt januarforsøk ble avbrutt. Eggløsning ville ikke komme. Det var tydeligvis vanligere enn jeg trodde. Så det ble utsatt til februar. Pga fraværende el er jeg litt usikker på når mensen har tenkt å komme. Mine retningslinjer er litt borte men håper å nå innsett i februar. ❤️
 
:smiley-angelic001
Mitt januarforsøk ble avbrutt. Eggløsning ville ikke komme. Det var tydeligvis vanligere enn jeg trodde. Så det ble utsatt til februar. Pga fraværende el er jeg litt usikker på når mensen har tenkt å komme. Mine retningslinjer er litt borte men håper å nå innsett i februar. ❤️
Utrolig kjedelig! Samtidig er jeg glad for at februar er neste uke allerede :) Heia kroppen, nå må den sette i gang:smiley-angelic001
 
Ultralyd i dag. Og kroppen sier unnskyld for manglende el i januar, med å kvittere med en nærmest overaktiv eggpose denne syklusen. El er veldig nære, så nå skal jeg teste for harde livet ❤️
 
Ultralyd i dag. Og kroppen sier unnskyld for manglende el i januar, med å kvittere med en nærmest overaktiv eggpose denne syklusen. El er veldig nære, så nå skal jeg teste for harde livet ❤️

Endelig..! Heia kroppen:gen053 nå skal det bli innsett på deg :woot:
 
Endelig blir det innsett på meg :) Det er mange mnd siden sist gang, og jeg gleder meg til å ruge igjen. Onsdag neste uke er den magiske dagen, og jeg regner med at jeg allerede neste helg begynner å teste. Jadda. Sånn er jeg :Heartred
 
Endelig blir det innsett på meg :) Det er mange mnd siden sist gang, og jeg gleder meg til å ruge igjen. Onsdag neste uke er den magiske dagen, og jeg regner med at jeg allerede neste helg begynner å teste. Jadda. Sånn er jeg :Heartred

Herlige nyheter! 5 raske dager igjen så er stjerneskuddet på plass :Heartred og du er ikke alene om å teste tidlig :knegg:
 
I overimorgen skjer det ❤️❤️ Endelig skal jeg ruge igjen ❤️❤️
 
I morgen er det innsett. Jeg er ganske spent. Ikke til selve innsettet. Har gjort det noen ganger før. Men til hele prosessen som følger. Alle tankene jeg får i rugetida. Ikke er det noe ferie eller ting som kan holde meg fokusert på andre ting ❤️
 
Da er jeg endelig ruger på en helt perfekt blastocyst ❤️❤️❤️ Den neste tiden blir utrolig spennende. Har vært gjennom det mange ganger og det er like nervepirrende hver gang ❤️
 
Da er jeg endelig ruger på en helt perfekt blastocyst ❤️❤️❤️ Den neste tiden blir utrolig spennende. Har vært gjennom det mange ganger og det er like nervepirrende hver gang ❤️

Hipp hurra, gratulerer som ruger!!! :Heartred:Heartred:Heartred Nå kommer tiden til å gå saaaakte de neste dagene, men de går fremover!! Jeg husker jeg likte å tenke at jeg var 2+5 allerede ved innsett:rolleyes:
 
Hipp hurra, gratulerer som ruger!!! :Heartred:Heartred:Heartred Nå kommer tiden til å gå saaaakte de neste dagene, men de går fremover!! Jeg husker jeg likte å tenke at jeg var 2+5 allerede ved innsett:rolleyes:
Takk ❤️❤️ Jeg får alltid et lite kick på innsett-dagen, skikkelig boost og er veldig positiv. Så daler den ganske raskt før jeg begynner å teste. Hyggelig å tenke at jeg er 2+5 i dag ❤️❤️
 
Back
Topp