Håper det Den synes litt bedre på bildet. Men jeg har fått skygge på bp før, men ikke fullt så sterk skyggeDet der må jo være babystrek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det Den synes litt bedre på bildet. Men jeg har fått skygge på bp før, men ikke fullt så sterk skyggeDet der må jo være babystrek!
JaaaaÆæææ!! Ta en til, ta en til!!!
Fine streker krysser fingrene for terminbabyI hele 2021 gikk jeg uten strek. Hadde en skygge i oktober, men det var det. I 2020 hadde jeg masse streker, som endte i tre aborter. Tenk om dette kunne endt i et 2022 barn
Babystrek!Den er der fortsatt
Tidlig nederst og vanlig øverst.
Den er der fortsatt
Tidlig nederst og vanlig øverst.
Holder pusten selv. Har litt for mange nederlag til å kjenne på den helt store tryggheten i starten.Det her altså..! Gleder meg til å se i morgen, dette ser veldig lovende ut holder pusten
Litt sterkere i formiddag Jeg tror noe er på gang!
Hurra, hurra, hurra!1-2 på digital. Så da er det definitivt et eller annet der inne
1-2 på digital. Så da er det definitivt et eller annet der inne
Jaaaa voks deg stor Håper bare det holder. Er så kjipt med nederlag når man har begynt å drømmeYes da…!!! Dette er riktig vei fortsett sånn her lille spire, slå rot og voks deg stor