Seks fine blastoer på frysJeg er helt målløs
For en telefon å få! Jeg gleder meg til innsett i januar
![]()

Er så glad på dine vegne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seks fine blastoer på frysJeg er helt målløs
![]()

Tusen takkÅåå gratulerer med så mange frysepinner!!Vet du sånn ca når i januar det blir innsett?
![]()
Tusen takkÅh, for en førjulsgave!Gratulerer!
Åh, for en fantastisk nyhetSeks fine blastoer på frysJeg er helt målløs
![]()
Nå MÅ det bli baby, kjære deg ❤Ja, nå må det bli noe! Ellers må det være noe skikkelig galt her et eller annet sted.Åh, for en fantastisk nyhetNå MÅ det bli baby, kjære deg ❤

Det er så deilig å kjenne på følelsen av glede oppi alt som skjer i IVF-karusellen. Nyt detJeg har smilt i hele dagJeg klarer ikke å la være å tenke på den nydelige meldingen jeg fikk i går
Seks fine eskimoer. Seks sjanser til et lite søsken.
Ja, jeg vet! Det er så godt! Og jeg er jo langt fra i mål. Men når man får en opptur er det deilig å nyte den littDet er så deilig å kjenne på følelsen av glede oppi alt som skjer i IVF-karusellen. Nyt det![]()

Tenk om dere hadde fått en liten mirakelbaby daKom på at jeg er 1dpo i dag. Og vi la inn mange gode aksjer i går (og dagen før der, og dagen før der, og dagen før…) Det er jo litt spennende. Hehe. Egentlig er det ikke så innmari spennende, da jeg har blitt gravid EN gang naturlig, på 9 år. Det resulterte riktignok i en deilig sønn. Men det er jo lov å late som man er litt spent![]()
Det er jo alltid lov å håpeTenk om dere hadde fått en liten mirakelbaby da![]()
Det håper jeg ogsåHuff, håper du slipper å oppleve det samme igjen. God jul![]()