Fineste deg ❤ Dette skal gå godt, jeg har en god magefølelse! Ikke vanskelig å kjenne seg igjen i hormonsvingningene. Personlig blir jeg aller verst på progesteronHormoner
Jeg driver med sprøyter, og opplever at jeg blir ganske irritabel av disse hormonene. Skikkelig muggen for å si det rett ut. Da passer det helt ypperlig at jeg jobber på 7. trinn. Med alle de hormonbombene som er på god vei inn i puberteten. Vi blir en eneste stor coctail av humørsvingninger, og bør egentlig sende ut et nabovarsel til resten av skolen. "Midlertidig bråk grunnet ombygging".
Aaahhh jeg gleder meg til hormonene er ferdig. I god tid før jul, heldigvis. Jula skal nytes til det fulle. Slappe helt av, før det blir innsett i januar. Håper dog at de får ut noen gode egg som kan befruktes da. Det er jo litt avgjørende.
Det hjelper å se det litt selv også, selv om det ikke er så lett å styre alltid. Krysser fingrene for en god kontroll på fredag med mange voksende, fine egg ❤
Jeg håper virkelig det har blitt noen fine egg til fredag, og at det fortsetter å vokse en liten stund til. 
god bedring og lykke til på onsdag
Gratulerer!