Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Jaa, da er vi to <3 det har vært en stor dag! Vi gikk rett på butikken å handlet de første klærne etter ul undersøkelsen. Det var veldig kos! Nå gleder jeg meg masse til å høre hva dere får! :) :)
Nå blir det vel masse handling fremover :D det gleder jeg meg til også, "bare" 26 dager igjen :p

Nå blir det vel masse handling fremover :D det gleder jeg meg til også, "bare" 26 dager igjen :p

Hehe jaa, det blir nok det :-P pluss inkludere svigermor i hva jeg håper at hun strikker :D (hverken jeg eller andre i min familie er noe flinke håndarbeidere, så flaaaks at svigermor er det!) 26 dager fyyyker nok avsted :-P er du fingernem eller? Strikking/hekling noe sånn? Det ser så koselig ut, men jeg er 0% nøyaktig så det ligger ikke for meg dessverre :-P

Hehe jaa, det blir nok det :p pluss inkludere svigermor i hva jeg håper at hun strikker :D (hverken jeg eller andre i min familie er noe flinke håndarbeidere, så flaaaks at svigermor er det!) 26 dager fyyyker nok avsted :p er du fingernem eller? Strikking/hekling noe sånn? Det ser så koselig ut, men jeg er 0% nøyaktig så det ligger ikke for meg dessverre :p
Jeg strikker ganske mye :) har strikket litt i kjønnsnøytrale farger, men nå skal jeg vente med nye prosjekter til jeg vet kjønn. Gleder meg til å kjøpe garn i litt mer spennende farger enn grått, hvitt og beige :p Har litt lyst til å lære meg å hekle også. Har sett mange fine oppskrifter på f.eks. vognpynt og babygym, men vi får se :)

Jeg strikker ganske mye :) har strikket litt i kjønnsnøytrale farger, men nå skal jeg vente med nye prosjekter til jeg vet kjønn. Gleder meg til å kjøpe garn i litt mer spennende farger enn grått, hvitt og beige :p Har litt lyst til å lære meg å hekle også. Har sett mange fine oppskrifter på f.eks. vognpynt og babygym, men vi får se :)

Ååh så koselig!! :) :) det virker jo bare til å være en perfekt aktivitet i rugetiden. Ikke minst så koselig det blir å kle den lille i det hjemmelagde og! Håper du har en bra helg!

Håper du har en fin helg

Ååh så koselig!! :) :) det virker jo bare til å være en perfekt aktivitet i rugetiden. Ikke minst så koselig det blir å kle den lille i det hjemmelagde og! Håper du har en bra helg!
Veldig fin sofaaktivitet :) både mamma, svigermor og et par bestemødre strikker i tillegg til meg, så lille her kommer nok til å ha hjemmelagd tøy i massevis. Synes det e veldig koselig :Heartred håper du også har en bra helg :)

16+0
88e405528658ed85df45d2122cb773d0.jpg
Etter UL på tirsdag har skuldrene holdt seg ganske lave. Har tillatt meg selv å glede meg litt mer enn jeg har gjort tidligere [emoji4] 24 dager til OUL!

Koselig med hjemmestrikka tøy da

Gratulerer med 16 uker

Gratulerer med 16 uker :Heartred

Tusen takk :Heartred vi får se om det varer ;)
Skjønner hva du mener, du får nyte det enn så lenge i alle fall, forhåpentligvis får du ingen flere grunner til bekymring fremover.. :Heartred(Før babyen er født vel og merke, etter det er vi vel bekymra resten av livet :p)

16+2

I dag trooooor jeg at jeg kjente liv for første gang :love7 Jeg aner jo ikke hva jeg skal kjenne etter, men det var ulikt alt annet jeg har kjent før. Håper det ikke bare var luft, ligamenter eller noe annet kjipt :p

16+2

I dag trooooor jeg at jeg kjente liv for første gang :love7 Jeg aner jo ikke hva jeg skal kjenne etter, men det var ulikt alt annet jeg har kjent før. Håper det ikke bare var luft, ligamenter eller noe annet kjipt :p

Er så glad på dine vegne! Så fortjent!

16+2

Så utrolig koselig!
Fantastisk følelse. Det blir mer av det vet du. Bare å nyte

Back
Topp