Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Så bra alt så fint ut! :)

Og ja, det er helt sært å se de gjøre masse krumspring og sprelle rundt uten at en kjenner en drit. Leser om andre som kjenner hvilke retning de sparker i og hvordan de ligger - begynner å lure på om jeg helt mangler nerver der inne. :hilarious:

Åh så deilig å lese!! <3 håper du tok dette som en betryggelse og senker skuldrene litt :)
Hvor stor var lille blitt nå? :D

Så bra alt så fint ut! :)

Og ja, det er helt sært å se de gjøre masse krumspring og sprelle rundt uten at en kjenner en drit. Leser om andre som kjenner hvilke retning de sparker i og hvordan de ligger - begynner å lure på om jeg helt mangler nerver der inne. :hilarious:
Da er vi i så fall to :hilarious: prøvde hardt å kjenne etter noe som helst tegn til bevegelse samtidig som jeg så på sparkene på skjermen, men neida, ingenting :rolleyes:

Åh så deilig å lese!! <3 håper du tok dette som en betryggelse og senker skuldrene litt :)
Hvor stor var lille blitt nå? :D
Skuldrene er definitivt lavere nå :) Fra hode til rumpe er h*n blitt hele 9,5 cm. Gyn sa imidlertid at det var så vidt han kunne måle lengden, for på denne tiden er de blitt så store at de blir liggende med krummet rygg, og da blir ikke målingene riktige.

Nå gleder jeg meg til du skal komme med oppdatering på fredag :D

Så bra at alt står bra til med babyen.
Tipper det lettet en tung bør av skuldrene igjen nå.

Skuldrene er definitivt lavere nå :) Fra hode til rumpe er h*n blitt hele 9,5 cm. Gyn sa imidlertid at det var så vidt han kunne måle lengden, for på denne tiden er de blitt så store at de blir liggende med krummet rygg, og da blir ikke målingene riktige.

Nå gleder jeg meg til du skal komme med oppdatering på fredag :D

Oii, helledussen vokser til!
Jaa, det blir spennende på fredag altså! Hvorfor klarte de ikke å se kjønn hos deg? På grunn av måten babyen lå på eller?

Oii, helledussen vokser til!
Jaa, det blir spennende på fredag altså! Hvorfor klarte de ikke å se kjønn hos deg? På grunn av måten babyen lå på eller?
Ja, h*n lå med rumpa plassert helt nede ved skambeinet mitt, så gyn fikk ikke den vinkelen han trengte. Jeg har jo hele tiden hatt magefølelse på gutt, og på UL i uke 12 mente legen på St. Olavs at hun kaaanskje kunne se antydning til at magefølelsen min stemte. Håper på en definitiv bekreftelse på OUL :)

Ja, h*n lå med rumpa plassert helt nede ved skambeinet mitt, så gyn fikk ikke den vinkelen han trengte. Jeg har jo hele tiden hatt magefølelse på gutt, og på UL i uke 12 mente legen på St. Olavs at hun kaaanskje kunne se antydning til at magefølelsen min stemte. Håper på en definitiv bekreftelse på OUL :)

Aah så irriterende at lille lå sånn akkurat da :-P Selv om det viktigste selvsagt var å få se at alt sto bra til :) :) På Oul mååå du få vite det! Spennende med magefølelse da, ekstra gøy at det kan se ut som den stemte :D

Aah så irriterende at lille lå sånn akkurat da :p Selv om det viktigste selvsagt var å få se at alt sto bra til :) :) På Oul mååå du få vite det! Spennende med magefølelse da, ekstra gøy at det kan se ut som den stemte :D
Ja, ingen tvil om at det viktigste var å se at alt var bra med lille :) hadde vært en bonus å få bekreftet kjønn så vi kunne handlet litt mer, men en eller annen gang får vi da vite det :p Håper nurket i magen din ligger enklere til :D

Ja, så absolutt. Selv om jeg er klar over at mye fremdeles kan gå galt så tør jeg glede meg mer i dag enn jeg gjorde før UL i går.
Så godt å høre!
Man må bare ta et skritt av gangen og glede seg når gleden kommer.

Lykke til på UL i dag! :):)

Tusen takk! Var på svangerskapskontroll før i dag, der hun fant hjertelyden! Å det var deeeilig, for da var det bare å glede seg til ul! Som gikk utmerket :D en meget aktiv krabat på rett under 10cm (inkl bein altså!) med tissen rett til værs! Er jaggu en liten gutt vi kommer til å få <3 Såå glad og takknemlig!

Tusen takk! Var på svangerskapskontroll før i dag, der hun fant hjertelyden! Å det var deeeilig, for da var det bare å glede seg til ul! Som gikk utmerket :D en meget aktiv krabat på rett under 10cm (inkl bein altså!) med tissen rett til værs! Er jaggu en liten gutt vi kommer til å få <3 Såå glad og takknemlig!
Åå, så godt å høre :Heartred tenkt at du skal bli mamma til en liten gutt, blir helt rørt jeg :Heartblue

Åå, så godt å høre :Heartred tenkt at du skal bli mamma til en liten gutt, blir helt rørt jeg :Heartblue

Jaa, da er vi to <3 det har vært en stor dag! Vi gikk rett på butikken å handlet de første klærne etter ul undersøkelsen. Det var veldig kos! Nå gleder jeg meg masse til å høre hva dere får! :) :)

Gratulerer så mye med en frisk liten prins på vei

Back
Topp