Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Krysser fingrene for at normal form er rett rundt hjørnet :) mulig jeg har spurt om det før, men når skal du på neste UL?

Tror hvert eneste lille kjøp senker terskelen for nye kjøp bittelitt ja ;) men det er jo så koselig! Jeg kommer nok ikke til å kjøpe så mye mer før vi får bekreftet kjønn. Synes det er ordentlig vanskelig å finne fine kjønnsnøytrale ting!

12 januar. Da er jeg 13+2, så det kan være i tidligste laget for å se kjønn, men håååper det lar seg gjøre! Det er også vår dato, ser alt bra ut da skal vi se fremover, og fortelle alle rundt oss om fine nyheten :) jeg er forresten 12+0 i dag! Woop!

Enig, ikke at jeg har tenkt til å bare kjøpe rosa eller blått, men det blir lettere å se for seg at det en kjøper kommer til å bli brukt hvis en vet om det er jente eller gutt. Akkurat som knøtten i magen blir mer virkelig da :)

12 januar. Da er jeg 13+2, så det kan være i tidligste laget for å se kjønn, men håååper det lar seg gjøre! Det er også vår dato, ser alt bra ut da skal vi se fremover, og fortelle alle rundt oss om fine nyheten :) jeg er forresten 12+0 i dag! Woop!

Enig, ikke at jeg har tenkt til å bare kjøpe rosa eller blått, men det blir lettere å se for seg at det en kjøper kommer til å bli brukt hvis en vet om det er jente eller gutt. Akkurat som knøtten i magen blir mer virkelig da :)
Gratulerer med 12+0! :talk017 kan være litt tidlig å se kjønn da ja, men ikke umulig :)

Jeg har heller ikke tenkt å kjøpe bare blått eller rosa, men synes plaggene i andre farger ofte også passer bedre til den ene kjønnet enn det andre. Har kjøpt en body og en bukse i grønt på salg da, som jeg mener kan brukes uansett :)

Tror også det oppleves mer virkelig da. Når "den" bli en hun eller han :)

Gratulerer med 12+0! :talk017 kan være litt tidlig å se kjønn da ja, men ikke umulig :)

Jeg har heller ikke tenkt å kjøpe bare blått eller rosa, men synes plaggene i andre farger ofte også passer bedre til den ene kjønnet enn det andre. Har kjøpt en body og en bukse i grønt på salg da, som jeg mener kan brukes uansett :)

Tror også det oppleves mer virkelig da. Når "den" bli en hun eller han :)

Tusentakk :D :D
Ja, jordmor var i alle fall optimistisk. Hun mente at mellom uke 13 og 14 så klarte hun å se mye. Så satser på det, hvis ikke får jeg bare bestille ny ul til uken etter :-P har ikke så god tålmodighet akkurat!

Akkurat det jeg og tenker! Å da blir det nok meget enkelt å svi av kroner på babyklær ;) Jeg får opp så mye annonser for babyklær og utstyr på Facebook og insta for tiden. Tydelig at big brother is watching..!

Tusentakk :D :D
Ja, jordmor var i alle fall optimistisk. Hun mente at mellom uke 13 og 14 så klarte hun å se mye. Så satser på det, hvis ikke får jeg bare bestille ny ul til uken etter :p har ikke så god tålmodighet akkurat!

Akkurat det jeg og tenker! Å da blir det nok meget enkelt å svi av kroner på babyklær ;) Jeg får opp så mye annonser for babyklær og utstyr på Facebook og insta for tiden. Tydelig at big brother is watching..!
Haha, håper du slipper å bestille enda en UL. Mener det skjer mye fra uke 12 og til 13-14, så jeg har troen på at du får svaret ditt neste uke :)

Jeg får også masse reklamer for babyutstyr og -klær, så ingen tvil om at disse "cookies"-ene nettsidene har funker :hilarious:

Haha, håper du slipper å bestille enda en UL. Mener det skjer mye fra uke 12 og til 13-14, så jeg har troen på at du får svaret ditt neste uke :)

Jeg får også masse reklamer for babyutstyr og -klær, så ingen tvil om at disse "cookies"-ene nettsidene har funker :hilarious:

Ja, det er bra du har troen, jeg og ;-)
Det blir i alle fall syykt spennende!

Hehehe, stemmer det! :)

Håper du har en bra dag

Takk, like så. Dagene mine er ikke særlig interessante for tiden. Jeg er på jobb på dagtid, og sover/hviler på sofaen hele ettermiddagen.
Hehe, ikke de verste dagene da.
Men snakk med legen om du virkelig ikke har energi til annet enn det for det er ikke riktig.
Klem

Hehe, ikke de verste dagene da.
Men snakk med legen om du virkelig ikke har energi til annet enn det for det er ikke riktig.
Klem
Jeg har gått ned litt i vekt grunnet kvalme og manglende matlyst, så det er nok mye derfor energinivået er lavere for tiden. Har følt med litt bedre de siste to-tre dagene, så jeg tror heldigvis trenden er i ferd med å snu.

Godt det da om det stemmer.
Ta vare på deg selv. klem

Masse god bedring du :Heartred
Håper formen blir stigende. Godt å høre fra deg!

15+0
4f3114fb8aecd3bd042e5e96098e34be.jpg

Formen har vært noe bedre denne uka, men litt opp og ned gjennom dagen. Noe kvalm, og energinivået er fremdeles mye lavere enn vanlig.

To dager til neste ultralyd, og jeg gruer meg skikkelig. Er så redd for at det ikke er liv lenger. Så tilbake på et bilde jeg tok for tre uker siden, og jeg synes ikke magen har vokst i det hele tatt. Jeg vet at det kan gå i rykk og napp, så jeg skal ikke ta sorgene på forskudd.

Men nok negativitet for nå. Mannen interesserer seg mer og mer, og det synes jeg er veldig koselig. Han har hele tiden vært engasjert og gledet seg, men nå kan han f.eks. se på babyutstyr på eget initiativ og har lastet ned en babyapp på sin mobil. Akkurat nå sitter han og leser høyt om fosteret fra en bok om utviklingspsykologi. Er helt sikker på at han kommer til å bli en super pappa ♡

15+0
4f3114fb8aecd3bd042e5e96098e34be.jpg

Formen har vært noe bedre denne uka, men litt opp og ned gjennom dagen. Noe kvalm, og energinivået er fremdeles mye lavere enn vanlig.

To dager til neste ultralyd, og jeg gruer meg skikkelig. Er så redd for at det ikke er liv lenger. Så tilbake på et bilde jeg tok for tre uker siden, og jeg synes ikke magen har vokst i det hele tatt. Jeg vet at det kan gå i rykk og napp, så jeg skal ikke ta sorgene på forskudd.

Men nok negativitet for nå. Mannen interesserer seg mer og mer, og det synes jeg er veldig koselig. Han har hele tiden vært engasjert og gledet seg, men nå kan han f.eks. se på babyutstyr på eget initiativ og har lastet ned en babyapp på sin mobil. Akkurat nå sitter han og leser høyt om fosteret fra en bok om utviklingspsykologi. Er helt sikker på at han kommer til å bli en super pappa ♡
Så herlig! Skjønner du fortsatt bekymrer deg, jeg hadde gjort (kommer til å gjøre) akkurat det samme .. prøv så godt du kan å ta en dag av gangen, det vil helst gå bra dette her:Heartred Hipp hurra for 15 uker:joyful:

Håper alt viser seg å være bra på neste UL også. :)

Ikke unormalt at magen ikke har blitt veldig mye større enda i alle fall, min endra seg mest fra uke 15/16 og utover, men fortsatt langt unna andre sin gravidmage. Dessverre. :shifty: Gidder ikke å ta bilder engang, siden endringen går så treigt. :hilarious:

Gratulerer med 15 uker og lykke til på neste UL.

Så herlig! Skjønner du fortsatt bekymrer deg, jeg hadde gjort (kommer til å gjøre) akkurat det samme .. prøv så godt du kan å ta en dag av gangen, det vil helst gå bra dette her:Heartred Hipp hurra for 15 uker:joyful:
Ja, er ikke annet å gjøre enn å ta en dag av gangen. Alt så jo fint ut 12+3, så sannsynligheten er stor for at det skal gå bra. Problemet er bare den bittelille stemmen i hodet mitt som hvisker om de tilfellene det ikke går bra :shifty: Er vel en slags forsvarsmekanisme, men jeg kommer jo ikke til å bli mindre sønderknust dersom det ikke er liv i morgen bare fordi jeg har tenkt på det på forhånd. Merkelig at det går an å være så rasjonell og irrasjonell samtidig :p

Håper alt viser seg å være bra på neste UL også. :)

Ikke unormalt at magen ikke har blitt veldig mye større enda i alle fall, min endra seg mest fra uke 15/16 og utover, men fortsatt langt unna andre sin gravidmage. Dessverre. :shifty: Gidder ikke å ta bilder engang, siden endringen går så treigt. :hilarious:
Det som har gjort meg bekymret er at at magen begynte å vokse så fint, men så har det stoppet helt opp. Leste litt på diverse forum i går, og det var flere som hadde opplevd det samme uten at det var noe galt. Så jeg får bare krysse fingrene for at det også gjelder meg :)

Back
Topp