Blir spennende å se om mistanken min stemmer. Da bør det vel ikke gå alt for lenge til jeg kjenner det igjen. Det skal uten tvil nytes til det fulle ❤Så utrolig koselig!
Fantastisk følelse. Det blir mer av det vet du. Bare å nyte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å se om mistanken min stemmer. Da bør det vel ikke gå alt for lenge til jeg kjenner det igjen. Det skal uten tvil nytes til det fulle ❤Så utrolig koselig!
Fantastisk følelse. Det blir mer av det vet du. Bare å nyte
Ja, hvis det stemmer så er det helt fantastiskÅååå så koselig!
Det varierer sikkert hvor fort du kjenner det igjen, om babyen treffer det samme punktet og du har mulighet til å være obs akkurat da. Men bare å nyte ja.Blir spennende å se om mistanken min stemmer. Da bør det vel ikke gå alt for lenge til jeg kjenner det igjen. Det skal uten tvil nytes til det fulle ❤
Synes det er litt vanskelig å beskrive, kanskje som en mellomting mellom sommerfugler i magen og en luftboble som sprakk. Siden jeg har morkaken delvis på fremsiden og delvis på baksiden, så jeg er nok avhengig av at h*n sparker på riktig sted en stund til.Det varierer sikkert hvor fort du kjenner det igjen, om babyen treffer det samme punktet og du har mulighet til å være obs akkurat da. Men bare å nyte ja.
Kan veldig godt ha vært det. Husker noen beskrev det som en fiskehale som slo eller som sommerfugler i magen...
Ja, hvis det var liv jeg kjente da. Er jo ikke helt sikker Gleder meg til det ikke lenger er noen tvilSå sykt koselig å kjenne liv!!
Høres definitivt ut som det første livstegnet fra mageboeren altså!Synes det er litt vanskelig å beskrive, kanskje som en mellomting mellom sommerfugler i magen og en luftboble som sprakk. Siden jeg har morkaken delvis på fremsiden og delvis på baksiden, så jeg er nok avhengig av at h*n sparker på riktig sted en stund til.
Ja, det var nettopp forebygging jeg var der for å snakka om, så hvis fysio kan hjelpe meg både med rygg og bekken så er det supert. Er jo egentlig logisk at bekkenløsning ikke nødvendigvis er kjempevondt helt fra starten av, jeg ble nok bare overrasket siden jeg overhodet ikke hadde tenkt tanken på forhånd. Fikk time til konsultasjon allerede førstkommende tirsdag, så da satser jeg på å holde kroppen relativt oppegående i +/- 23 uker tilHøres veldig lurt ut av legen å sende henvisning allerede, for da kan du få forebygget mye vondt seinere. Bekkenløsning trenger ikke å være så veldig vondt i starten, men kan bli det etterhvert (og i alle fall om ting låser seg, au!).
Ja, det var nettopp forebygging jeg var der for å snakka om, så hvis fysio kan hjelpe meg både med rygg og bekken så er det supert. Er jo egentlig logisk at bekkenløsning ikke nødvendigvis er kjempevondt helt fra starten av, jeg ble nok bare overrasket siden jeg overhodet ikke hadde tenkt tanken på forhånd. Fikk time til konsultasjon allerede førstkommende tirsdag, så da satser jeg på å holde kroppen relativt oppegående i +/- 23 uker til
Vi er definitivt to som er skyldige på det punktet har prøvd å ta meg sammen de siste ukene, men ender likevel ofte opp i mindre ergonomiske sittestillinger. Fra nyttår trenger man ikke henvisning til fysioterapeut lenger, så hvis bekkenet ditt blir vanskelig igjen så kan du vurdere å ta kontakt direkte. Bare pass på at du velger noen som har avtale med kommunen så du slipper unna med egenandelNei, det kan komme snikende innpå en. Hos meg kommer og går det litt. Hadde noe før jul, så nesten ingenting før denne uka igjen. Har prøvd å tenke på hvordan jeg sitter og sånt for å ikke gjøre det verre, men jeg er kronisk på å sitte i håpløse stillinger. Selv på kontoret. *kremt*
Satser på du ikke blir for plaget.
Krysser fingrene for det. Forsto det som at det var aktuelt både med øvelser hjemme, på jobb og treningstimer hos fysio, så det blir absolutt tatt på alvor.Veldig greit med forebygging og å bli tatt på alvor. Satser på at det gjør at det ikke blir for ille
Vi er definitivt to som er skyldige på det punktet har prøvd å ta meg sammen de siste ukene, men ender likevel ofte opp i mindre ergonomiske sittestillinger. Fra nyttår trenger man ikke henvisning til fysioterapeut lenger, så hvis bekkenet ditt blir vanskelig igjen så kan du vurdere å ta kontakt direkte. Bare pass på at du velger noen som har avtale med kommunen så du slipper unna med egenandel
Haha, jeg sitter akkurat likt (satte foten ned på gulvet nå som jeg ble klar over det da. I alle fall for en stund...)Oh, det visste jeg ikke. Det var veldig greit! Skal innom de og stjele meg ei pute til uka i alle fall, mulig jeg treffer noen da og får høre hvordan det er. Tror faktisk alle fysioterapeutene her i området har avtale med kommunen, for de er bare 7 totalt. Skal sjekke det opp i alle fall.
Og apropos det så sitter jeg nå på halvskeive med et bein oppi kontorstolen. Håpløs.