Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Ja, det er helt utrolig at det går an. Snart får du også sånn mage ❤️
Ja, tenk det!
Bare å glede seg. Komme forbi det stadiet hvor man bare ser tjukk ut...
Kjenne liv....

Ja, tenk det!
Bare å glede seg. Komme forbi det stadiet hvor man bare ser tjukk ut...
Kjenne liv....
Det er mye å glede seg til fremover. Jeg gleder meg veldig til det ikke er tvil om at det er lille i magen jeg kjenner, og til pappaen får kjenne sparkene utenpå.

Nydelig mage! Du ser så flott ut :Heartpink

Åh, så fin mage! Ingen tvil om hva som er på gang her [emoji1]

Åå, så snill du er! Tusen takk ❤️
Hvordan går det med deg? Har kroppen og syklusen kommet seg etter MA'en?

Nei dessverre :( så er veldig lei nå.

Var hos fysio forrige uke, og starter med gruppetrening denne uka her. Når jeg føler meg trygg på at jeg gjør øvelsene riktig kommer jeg nok til å bare til å gjøre dem hjemme :)

Jeg liker vanligvis litt løsere plagg, men nå som magen begynner å bli ganske synlig blir det gjerne en stram singlett og cardigan. Synes vi har lov til å være stolte over magene våre jeg :D

Ah, så deilig å være i gang med litt forebygging :)
Enig med deg, det har vi absolutt lov til! :D

Uff, så leit å høre at det tar så lang tid :sorry: skjønner godt at du er lei. Er det ingenting annet du kan gjøre enn å vente?

Vurderer å dra til gynekolog privat hvis det ikke er bedre neste pp. Er bare i pp2 etter ma, hvor pp1 kræsjet med en operasjon jeg tok. Så er vel kanskje ikke gått så lang tid i utgangspunktet. Føles bare sånn :p

Veldig fin gravidmage! :D :happy:

Vurderer å dra til gynekolog privat hvis det ikke er bedre neste pp. Er bare i pp2 etter ma, hvor pp1 kræsjet med en operasjon jeg tok. Så er vel kanskje ikke gått så lang tid i utgangspunktet. Føles bare sånn :p
Det er vel egentlig ikke så lenge nei, men skjønner godt at det føles sånn. Når jeg automatisk tenkte at det hadde tatt lang tid, så kan jeg bare forestille meg hvordan det må føles for deg. Da jeg mistet 6+1 tullet syklusen min i to runder etterpå, men var tilbake til normalen på runde tre. Krysser fingrene for at det samme gjelder for deg :)

Når skal du forresten på OUL? :):)

Skal ikke før 22 februar.. :-O dvs i uke 20 (19+) men skal på første jordmortime kommende tirsdag 6, så da blir det stas å høre hjertelyden igjen :) Selv om jeg er veeldig sikker på at alt fortsatt er fint inni hulen da jeg har (tror jeg) begynt å kjenne liv daglig :D er heldig å har morkaken mot ryggen :)

Du sko på Oul tidlig neste uke? Er så spent på dine vegne :D

Skal ikke før 22 februar.. :-O dvs i uke 20 (19+) men skal på første jordmortime kommende tirsdag 6, så da blir det stas å høre hjertelyden igjen :) Selv om jeg er veeldig sikker på at alt fortsatt er fint inni hulen da jeg har (tror jeg) begynt å kjenne liv daglig :D er heldig å har morkaken mot ryggen :)

Så deilig å kjenne liv. God følelse det

OUL onsdag neste uke, så jeg er også i uke 20 på det tidspunktet. Synes det var sååå sent da jeg fikk innkallingen, men nå nærmer det seg heldigvis :)

Så gøy at du kjenner liv daglig :love7 Må vær veldig betryggende å få en slik bekreftelse på at det står bra til med lillegutt :Heartblue

OUL onsdag neste uke, så jeg er også i uke 20 på det tidspunktet. Synes det var sååå sent da jeg fikk innkallingen, men nå nærmer det seg heldigvis :)

Så gøy at du kjenner liv daglig :love7 Må vær veldig betryggende å få en slik bekreftelse på at det står bra til med lillegutt :Heartblue
Det er jo bare en uke til!!!! Lykke til

Det føles jo sent, men samtidig får de bedre bilder av blant annet hjertet og det er bra.

Haha jaaa, når jeg fikk innkallingen føltes det ut som en halv evighet til. Men i morgen er det februar, og da skjer det i alle fall i samme mnd !!
Ja, da er det rett rundt hjørnet for deg! Deilig følelse det må være :)

Ja, det er veldig gøy! Helt nytt de siste par dager, og er bare små dult, men de kommer oftere og oftere (spesielt når jeg spiser i ca liggende stilling på sofaen, som forekommer veldig ofte for tiden hahaha :D )

Back
Topp