Så deilig å kjenne liv. God følelse det
Ja, det er det <3 Bare å glede deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å kjenne liv. God følelse det
Ja, nå er det bare en uke igjen! Har masse planer i helgen, så forhåpentligvis går dagene raskt også.Det er jo bare en uke til!!!! Lykke til
Det føles jo sent, men samtidig får de bedre bilder av blant annet hjertet og det er bra.
Ja, nå er det så få dager igjen at nedtellingen har startet for alvor. Jeg både gleder meg og gruer meg, men siden alt så bra ut 15+2 er jeg ikke like nervøs som jeg ville vært dersom vi hadde ventet helt siden ultralyden vi vær på 12+3.Haha jaaa, når jeg fikk innkallingen føltes det ut som en halv evighet til. Men i morgen er det februar, og da skjer det i alle fall i samme mnd !!
Ja, da er det rett rundt hjørnet for deg! Deilig følelse det må være
Ja, det er veldig gøy! Helt nytt de siste par dager, og er bare små dult, men de kommer oftere og oftere (spesielt når jeg spiser i ca liggende stilling på sofaen, som forekommer veldig ofte for tiden hahaha )
Hehe, er noe spesielt med OUL uansett hvor mange ganger man har vært på UL da....Ja, nå er det bare en uke igjen! Har masse planer i helgen, så forhåpentligvis går dagene raskt også.
Det viktigste er jo at de får gode bilder, og siden jeg har vært på seks UL allerede så har jeg ingen grunn til å klage. Er bare så spent, nervøs og utålmodig!
Ja, nå er det så få dager igjen at nedtellingen har startet for alvor. Jeg både gleder meg og gruer meg, men siden alt så bra ut 15+2 er jeg ikke like nervøs som jeg ville vært dersom vi hadde ventet helt siden ultralyden vi vær på 12+3.
Gleder meg veldig til jeg er sikker på at det er bevegelsene til lille i magen jeg kjenner. Jeg troooor det er babyen, men det skjer så mye rart med denne kroppen at jeg tør ikke si det sikkert
Du har jo hatt rett hver gang frem til nå, så jeg satser på at det stemmer for OUL ogsåForstår det, ul vil nok alltid være en gru/glede opplevelse gjennom hele svangerskapet. Men at alt er fint er jeg sikker på. Som jeg alltid er denne gangen på vegne av oss begge to Men det er som eskimonika sier, noe med Oul. Å bare få den bekreftelsen om at alt er perfekt der, det er jo den største milepælen
Akkurat sånn jeg og har følt det ang lillemann i magen. Men nå skjer det så ofte ila dagen, en følelse som er helt uvant at jeg er ikke i tvil lengre! Kan jo være at jeg tar 100% feil, meeeen en skal ikke kimse av magefølelsen så er nok din lille du kjenner i ny og ne og
Du har jo hatt rett hver gang frem til nå, så jeg satser på at det stemmer for OUL også
Dette er jo bokstavelig talt en magefølelse, og det skal man ikke kimse av nei jeg har et lite håp om å kjenne et dult eller to samtidig som jeg ser sparkene på UL, slik at jeg får bekreftet mistankene mine. Vurderer å drikke iskald cola på forhånd, har hørt at det kan gi masse bevegelse
Takk! Kan ikke huske sist jeg vant noe, så det var veldig gøy.Gratulerer med å ha vunnet babynest
TakkVær forsiktig med cola etc før OUL, så du ikke ender opp med at det blir FOR mye liv. Da blir det nemlig ikke noe brukelig bilde heller har jeg erfart. Nå var det ikke cola min var høy på da, men banan. Dog veldig morsomt å se de sprelle rundt, men legen måtte konsentrere seg for å få tatt alt av mål hehe.
Gratulerer med babynest!
Takk
Leste litt mer om det i går, og konkluderte med at det ikke blir cola likevel nettopp av den grunnen du skriver. Det viktigste er jo at de får sett at alt er bra, tatt riktige mål osv. Går kanskje an å ta med cola eller en sjokolade i veska i tilfelle det behov for mer bevegelse.
Kan bli interessant å se om energinivået hans opprettholdes også utenfor magen dinJa, jeg tror det er lurest. Jeg spiste jo bare en stakkars banan på vei dit, og min kar var jo helt propell. Nå var han livat på forrige UL også uten at jeg hadde spist noe, men da lå han i alle fall rolig nok til et par bilder.
Jeg får ha litt iskald drikke i bakhånd om det skulle være nødvendigHei .lenge siden! Spennende uke i vente ser jeg
Va nettopp hos jordmorr .Spise og boblende brus eller vann er no go. Men iskald drikke liker ikke babyen så da vil den bevege seg. Bare en myte med kullsyre osv
Masse lykke til på oul
Jeg kjente ikke liv før uke 18med mine Worth the wait!