Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Høres ut som det er babyen du kjenner ja. I starten er det jo mest bare dult/bobling, en følelse av at noe streifer på innsiden på en måte. I starten er det ofte over så kjapt at en ikke rekker å kjenne så på det heller, men utover nå så kommer du ikke til å være i tvil. :)

Ikke lenge til OUL nå! :D
Håper du har rett :) det hadde vært enormt betryggende å være sikker på at jeg kjenner liv.

Nei, nå nærmer det seg virkelig :nailbiting: ufint av St. Olavs å gi sånne nervevrak som meg time først på kvelden :p

Gratulerer med passerte 19 uker og snaaaaaart OUL. Krysser fingrene for en fin opplevelse og resultat.

Gratulerer så mye med passert 19 uker!!
Masse lykke til på OUL, kommer til å gå kjempe fint. Spennende å se hva det blir :)

Lykke til imorgen
Håper timene går fort og at dere får en fin opplevelse!

Lykke til i dag! Satser på at alt ser tipptopp ut fortsatt. :)

Masse lykke til idag. Hold deg opptatt hele dagen så ikke den blir så lang.

Masse lykke til idag. Hold deg opptatt hele dagen så ikke den blir så lang.
Tusen takk! Har heldigvis fylt opp det meste av dagen. Er vel for mye å håpe på at timene skal gå fort, men fint om de i det minste ikke beveger seg i sneglefart.

Tusen takk! Har heldigvis fylt opp det meste av dagen. Er vel for mye å håpe på at timene skal gå fort, men fint om de i det minste ikke beveger seg i sneglefart.
En tar det man får ja.

Nå føler jeg meg 20 kg lettere - minst! Alt så kjempebra ut på UL i dag, lille i magen var helt perfekt :Heartred

Magefølelsen min stemte, så her kommer det en liten gutt til sommeren :Heartblue

Ble satt tre dager tilbake, så det er jo litt kjedelig, men akkurat nå er jeg bare så sjeleglad for at alt er bra med ham at jeg ikke bryr meg noe om det. Han kommer uansett når han er klar :)
Screenshot_20180207-210824.jpg

:love7

Gratulerer så mye med en frisk og skjønn liten gutt på vei.
Så godt at alt stod bra til og at du kom deg gjennom den lange dagen. Håper du kan klare bare kose deg og nyte nå

Gratulerer med en liten gutt og at alt står bra til ❤️

Gratulerer med vel overstått oul. Guttebaby på deg og altså. ❤️❤️

Gratulerer så masse!! Så deilig å få bekreftet at alt var perfekt med lille :) Tenk vi skal bli guttemammaer begge to <3 <3 Kos deg masse med shopping ;-)

Gratulerer så mye med en frisk og skjønn liten gutt på vei.
Så godt at alt stod bra til og at du kom deg gjennom den lange dagen. Håper du kan klare bare kose deg og nyte nå
Tusen takk ❤️ Jeg både tror og håper at jeg greier å nyte tiden fremover. Man har aldri noen garanti for at det går bra, men nå er sannsynligheten så stor for at vi skal få bli foreldre til sommeren at jeg tror de verste katastrofetankene er bak meg.

Back
Topp