Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Uke: 18+0

Termin: 4. juli

Kjønn: Fremdeles usikkert, men magefølelse på gutt :Heartblue

Trimester: Andre

Neste kontroll: OUL 7. februar – 10 dager igjen.

Babyens størrelse: 220 gram og 18 cm i følge BV-appen.

Kjenner du liv: Fremdeles ikke helt sikkert. Kjenner av og til noe jeg tror kan være babyen, men det er ikke tydelig nok til at jeg er helt sikker.

Vektøkning: +0,6 kg.

Plager: Bekkenløsning, men ikke spesielt plaget så langt. Starter med trening hos fysio neste uke, så satser på å holde det i sjakk lengst mulig.

Humør: Litt opp og ned, med stort sett bra. Vært veldig lettrørt de siste dagene, så mistenker at hormonene spiller en rolle der. Ellers er jeg fremdeles bekymret for MA, men klarer heldigvis som regel å skyve bort disse tankene når de dukker opp.

Status jobb: I 100 % jobb.

Cravings: Ingen så langt.

Tanker om fødsel: Har ikke tenkt så mye på det enda. Er vel umulig å planlegge uansett, men kunne tenkt meg å prøve badekar som smertelindring og vil sannsynligvis ha epidural.

Innkjøp: Det eneste vi har kjøpt siden forrige uke er sommerdundyne. Akkurat nå strikker jeg barselgave til en venninne, men når vi får vite kjønn skal jeg kjøpe masse fint garn og strikke til lille i magen.

Last edited:
gratulerer med 18 uker. Snaaaaaart OUL. Håper alt er bra

Tusen takk. Tiden går sakte, men nå er i det minste nedtellingen nede på ensifret antall dager.
Hjelper det. Plutselig så er du ferdig med OUL og skal se enda mer frem igjen

Så godt å lese at alt står bra til med deg, og at plagene er minimale :) :) helledussen, snart Oul! Er jo snart halvveis da jo :D
Hvordan går det med magen, fått noe kul? :):)

Så godt å lese at alt står bra til med deg, og at plagene er minimale :) :) helledussen, snart Oul! Er jo snart halvveis da jo :D
Hvordan går det med magen, fått noe kul? :):)
Så godt å se deg her inne igjen :) Er alt bra med deg?

Magen har fått en liten kul, men mesteparten av tiden ser jeg bare litt tjukk ut. Skal prøve å få tatt et bilde senere i dag eller i morgen, klærne jeg har på meg nå er lite egnet :p

Ja, det hjelper absolutt. Nå skal først du få en fin opplevelse på UL denne uka, så er det min tur neste uke.
Snufs
Du er så god!

Så godt å se deg her inne igjen :) Er alt bra med deg?

Magen har fått en liten kul, men mesteparten av tiden ser jeg bare litt tjukk ut. Skal prøve å få tatt et bilde senere i dag eller i morgen, klærne jeg har på meg nå er lite egnet :p

Ja, jeg er ikke så veldig aktiv, men må inn å holde meg oppdatert i dagboken din jevnlig :D Syns det er så gøy at vi begge to går godt gravide nå, etter de første nedturene. Alt er bra her takk! Formen er nesten blitt perfekt igjen, og deeet er jeg så takknemlig for. Vært å handlet meg en bb hug me gravidpute og i dag, er litt føre var med bekkenet som allerede krangler bittelitt her og.

Legg ut magebilde når du har tid da! Det er så gøy å se :D jeg har selv fått ei lita kul som varierer veldig ila dagen (hva jeg har spist etc ;P), men gud så stolt jeg fremhever den for omverdenen fordet ;) Men fatter hva du mener, uten klær på ser jeg og bare tjukk ut på dette stadiet :p

Ja, jeg er ikke så veldig aktiv, men må inn å holde meg oppdatert i dagboken din jevnlig :D Syns det er så gøy at vi begge to går godt gravide nå, etter de første nedturene. Alt er bra her takk! Formen er nesten blitt perfekt igjen, og deeet er jeg så takknemlig for. Vært å handlet meg en bb hug me gravidpute og i dag, er litt føre var med bekkenet som allerede krangler bittelitt her og.

Legg ut magebilde når du har tid da! Det er så gøy å se :D jeg har selv fått ei lita kul som varierer veldig ila dagen (hva jeg har spist etc ;P), men gud så stolt jeg fremhever den for omverdenen fordet ;) Men fatter hva du mener, uten klær på ser jeg og bare tjukk ut på dette stadiet :p
Med så lik historikk som vi har er det jo ekstra gøy at vi er gravide samtidig nå, med termin samme måned til og med! [emoji4] Kjedelig å høre at bekkenet ditt også krangler litt, men bbhugme er i alle fall gull verdt. Har du vært i kontakt med fysio? Jeg er spent på om treningen jeg starter med denne uken holder plagene i sjakk.

Gleder meg til det blir en ordentlig babymage, men i likhet med deg er jeg også allerede stolt av den lille kulen min [emoji173]

Det er vel eeegentlig litt juks å ta bilde etter man har spist middag, men magen er jo så mye finere da [emoji7]

34002ca1b2e70f0f72b42a68aff096e1.jpg

Med så lik historikk som vi har er det jo ekstra gøy at vi er gravide samtidig nå, med termin samme måned til og med! [emoji4] Kjedelig å høre at bekkenet ditt også krangler litt, men bbhugme er i alle fall gull verdt. Har du vært i kontakt med fysio? Jeg er spent på om treningen jeg starter med denne uken holder plagene i sjakk.

Gleder meg til det blir en ordentlig babymage, men i likhet med deg er jeg også allerede stolt av den lille kulen min [emoji173]

Ja, det er det virkelig!
Har ikke vært i kontakt med fysio enda, men tenkte å være føre var å få bestilt nå snart. Du har vært altså? Satser og på å få noe preventive øvelser jeg kan gjøre hjemme :)

Du hadde en nyyydelig kul <3 Jeg for min del går i myye stramere klær nå, en hva jeg normalt pleier, er så gøy å vise frem magen! :D

Så utrolig flott mage!

Ja, det er det virkelig!
Har ikke vært i kontakt med fysio enda, men tenkte å være føre var å få bestilt nå snart. Du har vært altså? Satser og på å få noe preventive øvelser jeg kan gjøre hjemme :)

Du hadde en nyyydelig kul <3 Jeg for min del går i myye stramere klær nå, en hva jeg normalt pleier, er så gøy å vise frem magen! :D
Var hos fysio forrige uke, og starter med gruppetrening denne uka her. Når jeg føler meg trygg på at jeg gjør øvelsene riktig kommer jeg nok til å bare til å gjøre dem hjemme :)

Jeg liker vanligvis litt løsere plagg, men nå som magen begynner å bli ganske synlig blir det gjerne en stram singlett og cardigan. Synes vi har lov til å være stolte over magene våre jeg :D

Absolutt lov å være stolt av sånne flotte mager, og av kroppen som klarer gro et menneske

Back
Topp