Ja, ble fint forskjell når begge hadde tørket. Får håpe det fortsetter slik.Tydelig forskjell på de to da. ingen tvil om at hcg stiger fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ble fint forskjell når begge hadde tørket. Får håpe det fortsetter slik.Tydelig forskjell på de to da. ingen tvil om at hcg stiger fint.
Må jo tro på det. Har vært fint stigning til nå.Ja, ble fint forskjell når begge hadde tørket. Får håpe det fortsetter slik.
Tusen takk, snille du. Har dessverre mistet troen på at dette skal gå bra. Veldig dårlig stigning på cb+ i dag.Fin stigning og bra det ikke er noen blødning så langt.
Lykke til med legen imorgen.
Hei kjære deg, og gratulerer med spire!Knapt stigning på cb+ fra lørdag til i dag, så det ser ikke ut til å gå veien denne gangen heller. Jeg er så lei...
Kjenner følelsen.Tusen takk, snille du. Har dessverre mistet troen på at dette skal gå bra. Veldig dårlig stigning på cb+ i dag.
Hei kjære deg, og gratulerer med spire!
Ikke mist håpet. Du har en sterk positiv test, og det er mange som ikke opplever sterkere test enn dette før langt uti svangerskapet. Krysser fingrene for deg
Tusen takk dere styrken på testen er vel ok, men jeg tenker at med normal hcg-stigning burde det vært større forskjell på to dager. Skal ikke gi opp alt håp helt enda, men merker jeg forsøker å forberede meg på det verste.Ikke mist håpet kjære bobla syns testen er helt normal og fin for tiden du er på! Lylke til hos legen!
Den er litt sterkere, men ikke mye. Den nye testen er fra en annen pakke, så det kan jo være litt forskjell i mengden fargestoff. Fikk målt hcg hos legen i dag, og skal tilbake på onsdag for å ta den andre. Hun sendte henvisning til TUL i tillegg, så får vi se om jeg får bruk for den eller ikke.Kjenner følelsen.
Jeg synes den ser sterkere ut jeg.
Jeg mener absolutt ikke å bagatellisere frykten og følelsen din av at det går galt, men husk at det også er avhengig av fargestoff i testen. Det kommer til et punkt og så vil de ikke gi sterkere test, kanskje heller svakere. Det er en grunn for at man eeeeeeegentlig ikke skal bruke tester for å se på stigning. kom deg til lege og mål hcg! Eneste som kan gi deg sikkert svar.
Lykke til. Klem
Føler jeg befinner meg litt i limbo akkurat nå. Fikk tatt blodprøve hos legen i dag. Ny prøve på onsdag, så med mindre jeg begynner å blø i løpet av de neste par dagene får ikke et sikkert svar før på torsdag.Hvordan går det Bobla?
Føler jeg befinner meg litt i limbo akkurat nå. Fikk tatt blodprøve hos legen i dag. Ny prøve på onsdag, så med mindre jeg begynner å blø i løpet av de neste par dagene får ikke et sikkert svar før på torsdag.
Tusen takk, snille du [emoji173] hvordan går det med deg for tiden? [emoji173]Jeg tror det går bra jeg [emoji173]️[emoji173]️ Tenker på deg [emoji173]️
Skjønner at det er leit å kjenne på den uvisstheten om det går bra eller ikke, men ikke la de testene ødelegge ihvertfall Det er mange gode grunner til at de ikke er som du ønsker, selv om de ser fine ut i mine øyne Jeg har troaTusen takk, snille du [emoji173] hvordan går det med deg for tiden? [emoji173]
Føler jeg befinner meg litt i limbo akkurat nå. Fikk tatt blodprøve hos legen i dag. Ny prøve på onsdag, så med mindre jeg begynner å blø i løpet av de neste par dagene får ikke et sikkert svar før på torsdag.