Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Ja, ble fint forskjell når begge hadde tørket. Får håpe det fortsetter slik.
Må jo tro på det. Har vært fint stigning til nå.

PP6 13DPO (3+6)
Ny cb+ i dag. Blir like lettet hver gang det har vært stigning.
29e087fabd2acab3f6d35b5427abd221.jpg
b6946fba6462aa54d4a19a551f9ba42b.jpg

Så fin stigning! :D :Heartred

PP6 14DPO (4+0)
Tenkte det var greit å skrive opp noen milepæler for den første tiden:
- Passere IKM
- Stigning på hcg-målingene (forutsatt at jeg får rekvisisjon av legen i morgen)
- Passere grensen for kjemisk (5+0)
- Se bankende hjerte på TUL

IKM i dag, og ingen blødning så lang. *bank i bordet*

Last edited:
Fin stigning og bra det ikke er noen blødning så langt.
Lykke til med legen imorgen.

Knapt stigning på cb+ fra lørdag til i dag, så det ser ikke ut til å gå veien denne gangen heller. Jeg er så lei...
e52976e21cd4601d80a07ecb59de2ccc.jpg
a9102dba955bd35e680aaa74d1aac066.jpg

Knapt stigning på cb+ fra lørdag til i dag, så det ser ikke ut til å gå veien denne gangen heller. Jeg er så lei...
e52976e21cd4601d80a07ecb59de2ccc.jpg
a9102dba955bd35e680aaa74d1aac066.jpg
Hei kjære deg, og gratulerer med spire!
Ikke mist håpet. Du har en sterk positiv test, og det er mange som ikke opplever sterkere test enn dette før langt uti svangerskapet. Krysser fingrene for deg :Heartred:Heartred:Heartred

Ikke mist håpet kjære bobla :Heartred syns testen er helt normal og fin for tiden du er på! Lylke til hos legen!

Tusen takk, snille du. Har dessverre mistet troen på at dette skal gå bra. Veldig dårlig stigning på cb+ i dag.
Kjenner følelsen.

Jeg synes den ser sterkere ut jeg.
Jeg mener absolutt ikke å bagatellisere frykten og følelsen din av at det går galt, men husk at det også er avhengig av fargestoff i testen. Det kommer til et punkt og så vil de ikke gi sterkere test, kanskje heller svakere. Det er en grunn for at man eeeeeeegentlig ikke skal bruke tester for å se på stigning. kom deg til lege og mål hcg! Eneste som kan gi deg sikkert svar.
Lykke til. Klem

❤️❤️

Knapt stigning på cb+ fra lørdag til i dag, så det ser ikke ut til å gå veien denne gangen heller. Akkurat nå er jeg fryktelig lei hele denne prøving
Hei kjære deg, og gratulerer med spire!
Ikke mist håpet. Du har en sterk positiv test, og det er mange som ikke opplever sterkere test enn dette før langt uti svangerskapet. Krysser fingrene for deg :Heartred:Heartred:Heartred
Ikke mist håpet kjære bobla :Heartred syns testen er helt normal og fin for tiden du er på! Lylke til hos legen!
Tusen takk dere :Heartred styrken på testen er vel ok, men jeg tenker at med normal hcg-stigning burde det vært større forskjell på to dager. Skal ikke gi opp alt håp helt enda, men merker jeg forsøker å forberede meg på det verste.

Kjenner følelsen.

Jeg synes den ser sterkere ut jeg.
Jeg mener absolutt ikke å bagatellisere frykten og følelsen din av at det går galt, men husk at det også er avhengig av fargestoff i testen. Det kommer til et punkt og så vil de ikke gi sterkere test, kanskje heller svakere. Det er en grunn for at man eeeeeeegentlig ikke skal bruke tester for å se på stigning. kom deg til lege og mål hcg! Eneste som kan gi deg sikkert svar.
Lykke til. Klem
Den er litt sterkere, men ikke mye. Den nye testen er fra en annen pakke, så det kan jo være litt forskjell i mengden fargestoff. Fikk målt hcg hos legen i dag, og skal tilbake på onsdag for å ta den andre. Hun sendte henvisning til TUL i tillegg, så får vi se om jeg får bruk for den eller ikke.

Hvordan går det Bobla? ❤️
Føler jeg befinner meg litt i limbo akkurat nå. Fikk tatt blodprøve hos legen i dag. Ny prøve på onsdag, så med mindre jeg begynner å blø i løpet av de neste par dagene får ikke et sikkert svar før på torsdag.

Tusen takk, snille du [emoji173] hvordan går det med deg for tiden? [emoji173]
Skjønner at det er leit å kjenne på den uvisstheten om det går bra eller ikke, men ikke la de testene ødelegge ihvertfall :) Det er mange gode grunner til at de ikke er som du ønsker, selv om de ser fine ut i mine øyne :) Jeg har troa ❤️❤️

Rundt 11 dpo og skyggestreker på tester. Får ikke lagt til bilder på forumet lenger, så får ikke vist skyggestrekene heller :p Ikke at det er så mye å se heller da. Murrer bra, men det gjør det alltid en liten uke før mensen, så bare å vente på at ho dukker opp. Prøver jo ikke aktivt, så forvente jo ikke positive tester hell, men hadde absolutt blitt glad om det var noe. Har tatt på veldig psykisk å prøve så lenge, så godt med en lengre pause hvor fokuset er endret :)

Føler jeg befinner meg litt i limbo akkurat nå. Fikk tatt blodprøve hos legen i dag. Ny prøve på onsdag, så med mindre jeg begynner å blø i løpet av de neste par dagene får ikke et sikkert svar før på torsdag.

Jeg synes testene ser fine ut jeg. krysser fingrer og tær for at det går bra [emoji4]

Back
Topp