Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Krysser fingerne.

Da troooor jeg at jeg er ferdig med å teste. Har en digital til liggende, men har sett så mange her inne som ikke har fått 3+ selv om de har hatt hcg lagt over nivået som kreves, så jeg er redd for at det det bare gjør meg mer bekymret enn jeg allerede er.
16b3cc39eee4e1f6cc1a074062f68126.jpg

Da troooor jeg at jeg er ferdig med å teste. Har en digital til liggende, men har sett så mange her inne som ikke har fått 3+ selv om de har hatt hcg lagt over nivået som kreves, så jeg er redd for at det det bare gjør meg mer bekymret enn jeg allerede er.
16b3cc39eee4e1f6cc1a074062f68126.jpg
De testene kan virkelig mindfucke! Unnskyld uttrykket!
Tvi tvi!

Håper på fin hcg-stigning.

Off. Ja men dette går bra!! Pust godt og tenk positivt, selvom det ikke er så lett mtp alt som har skjedd tidligere
Heier på dere:)
Håper på fin hcg-stigning.
Tusen takk, kjære deg :) det er jo ingenting jeg kan gjøre for å hindre en eventuell SA, så jeg prøver å fortelle meg selv at det ikke hjelper å tenke negativt. Men det er ikke så lett :p

Hvordan går det med deg for tiden? Nærmer det seg prøving for dere igjen? :)

Jeg droppa også å bruke digital for å prøve og få 3+. Syns det var stressende nok med streker som ikke oppførte seg sånn som jeg ville. :p

Så spent på hCG-resultatet. Jeg håper det har økt finfint!!

Jeg droppa også å bruke digital for å prøve og få 3+. Syns det var stressende nok med streker som ikke oppførte seg sånn som jeg ville. :p

Så spent på hCG-resultatet. Jeg håper det har økt finfint!!
Ja, dumme streker. Vet jo at man ikke skal bruke dem til å måle stigning, men klarer jo ikke å la vær. Og går rett i rugg når de ikke blir sterkere.

Er forferdelig spent selv. Ring daaaaa...

Venter i spenning med deg.

Ja. Også går tiden så sakte samtidig som den går fort (mtp å få svar før stengetid).
Hos legen min er det Fürst som foretar analysene så jeg får innloggingsinfo og kode så jeg kan få svaret selv direkte..

Ja. Også går tiden så sakte samtidig som den går fort (mtp å få svar før stengetid).
Hos legen min er det Fürst som foretar analysene så jeg får innloggingsinfo og kode så jeg kan få svaret selv direkte..
Det hørtes mye bedre ut. Legekontoret mitt har telefontid til kl. 15, så jeg vurderer å ringe i løpet av den nesten timen bare for å høre om de i det minste kan bekrefte eller avkrefte at jeg får svar i dag.

Det hørtes mye bedre ut. Legekontoret mitt har telefontid til kl. 15, så jeg vurderer å ringe i løpet av den nesten timen bare for å høre om de i det minste kan bekrefte eller avkrefte at jeg får svar i dag.
Det hadde jeg og gjort tror jeg.

Ja, må minne om det hver gang jeg skal ta blodprøve, men har spart mange telefoner og timer i fortvilet venting på det.

Ringte legekontoret, og legen min har fri i dag. Men snille legesekretæren sjekket resultatet for meg. Steget fra 376 til 709 på 45 timer. Ikke 100 % dobling, men innafor normalen.
e8258dbcbc431a82f2a2cef01c3243db.jpg

Det var et godt resultat!:-) nå skal det gå bra.

Back
Topp