lillyzilly
Forumet er livet
Dette går veien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk håper å få svar rundt lunsjtider i dag. Er så spent at jeg våknet klokka fire i dag, og fikk ikke sove etter detHei
Får virkelig håpe at du fikk noen gode betryggende svar fra legen i dag .
Krysser alt jeg har!!!
Tusen takk håper å få svar rundt lunsjtider i dag. Er så spent at jeg våknet klokka fire i dag, og fikk ikke sove etter det
De testene kan virkelig mindfucke! Unnskyld uttrykket!Da troooor jeg at jeg er ferdig med å teste. Har en digital til liggende, men har sett så mange her inne som ikke har fått 3+ selv om de har hatt hcg lagt over nivået som kreves, så jeg er redd for at det det bare gjør meg mer bekymret enn jeg allerede er.
Off. Ja men dette går bra!! Pust godt og tenk positivt, selvom det ikke er så lett mtp alt som har skjedd tidligere
Heier på dere
Tusen takk, kjære deg det er jo ingenting jeg kan gjøre for å hindre en eventuell SA, så jeg prøver å fortelle meg selv at det ikke hjelper å tenke negativt. Men det er ikke så lettHåper på fin hcg-stigning.
Ja, dumme streker. Vet jo at man ikke skal bruke dem til å måle stigning, men klarer jo ikke å la vær. Og går rett i rugg når de ikke blir sterkere.Jeg droppa også å bruke digital for å prøve og få 3+. Syns det var stressende nok med streker som ikke oppførte seg sånn som jeg ville.
Så spent på hCG-resultatet. Jeg håper det har økt finfint!!
Håper jeg kan oppdatere dere snart. Denne ventingen er jo helt forferdelig.Venter i spenning med deg.
Det hørtes mye bedre ut. Legekontoret mitt har telefontid til kl. 15, så jeg vurderer å ringe i løpet av den nesten timen bare for å høre om de i det minste kan bekrefte eller avkrefte at jeg får svar i dag.Ja. Også går tiden så sakte samtidig som den går fort (mtp å få svar før stengetid).
Hos legen min er det Fürst som foretar analysene så jeg får innloggingsinfo og kode så jeg kan få svaret selv direkte..
Det hadde jeg og gjort tror jeg.Det hørtes mye bedre ut. Legekontoret mitt har telefontid til kl. 15, så jeg vurderer å ringe i løpet av den nesten timen bare for å høre om de i det minste kan bekrefte eller avkrefte at jeg får svar i dag.
Ringte legekontoret, og legen min har fri i dag. Men snille legesekretæren sjekket resultatet for meg. Steget fra 376 til 709 på 45 timer. Ikke 100 % dobling, men innafor normalen.