Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Skjønner at det er leit å kjenne på den uvisstheten om det går bra eller ikke, men ikke la de testene ødelegge ihvertfall :) Det er mange gode grunner til at de ikke er som du ønsker, selv om de ser fine ut i mine øyne :) Jeg har troa ❤️❤️

Rundt 11 dpo og skyggestreker på tester. Får ikke lagt til bilder på forumet lenger, så får ikke vist skyggestrekene heller :p Ikke at det er så mye å se heller da. Murrer bra, men det gjør det alltid en liten uke før mensen, så bare å vente på at ho dukker opp. Prøver jo ikke aktivt, så forvente jo ikke positive tester hell, men hadde absolutt blitt glad om det var noe. Har tatt på veldig psykisk å prøve så lenge, så godt med en lengre pause hvor fokuset er endret :)
Tok en stimmeltest i går kveld som var svakere enn den fra kvelden før, så løpet er nok kjørt. Skal ta en ny cb+ i morgentidlig likevel, så med mindre den på magisk vis er sterkere er det over og ut.

Håper skyggestrekene dine utvikler seg til noe mer :Heartred skjønner godt at det tar på å prøve så lenge som dere har gjort. Vi har jo ikke prøvd mer enn et halvt år (selv om det føles ut som en evighet), men om det ikke går bra denne gangen heller så blir den en eller annen form for pause. Ikke nødvendigvis prøvepause, men kanskje pause fra forumet, temping, eltester osv. Tror det er på tide å ikke la prøvingen være førsteprioritet.

Tok en stimmeltest i går kveld som var svakere enn den fra kvelden før, så løpet er nok kjørt. Skal ta en ny cb+ i morgentidlig likevel, så med mindre den på magisk vis er sterkere er det over og ut.

Håper skyggestrekene dine utvikler seg til noe mer :Heartred skjønner godt at det tar på å prøve så lenge som dere har gjort. Vi har jo ikke prøvd mer enn et halvt år (selv om det føles ut som en evighet), men om det ikke går bra denne gangen heller så blir den en eller annen form for pause. Ikke nødvendigvis prøvepause, men kanskje pause fra forumet, temping, eltester osv. Tror det er på tide å ikke la prøvingen være førsteprioritet.
:( ❤️ Håper fortsatt for dere ❤️❤️

Halvt år blir lenge når en forventer at det ikke skal ta lang tid, samtidig som dere mister flere ganger ❤️❤️ Krysser fingre, tær, armer og bein for at denne sitter! ❤️❤️❤️

Fikk svar fra legen angående blodprøven i går. Hcg var 376, 15 dpo. Legen mente det var et flott tall, men det har jo ikke noe å si om det ikke stiger som det skal.

Fikk svar fra legen angående blodprøven i går. Hcg var 376, 15 dpo. Legen mente det var et flott tall, men det har jo ikke noe å si om det ikke stiger som det skal.
Bra tall det ja:) Blir spennende å høre hva neste blodprøve viser ❤️❤️ Hvordan er det med symptomer a?
Masse lykke- og godklemmer fra meg ❤️❤️

Bra tall det ja:) Blir spennende å høre hva neste blodprøve viser ❤️❤️ Hvordan er det med symptomer a?
Masse lykke- og godklemmer fra meg ❤️❤️
Litt øm på siden av puppene og noe murringer/stikninger, men synes det har blitt mindre de siste dagene. Har i tillegg vært en del oppblåst og hatt luftsmerter, noe jeg mener å ha lest er vanlig i de første ukene.

Har du testet i dag? :)
Masse klemmer til deg også :Heartred

Litt øm på siden av puppene og noe murringer/stikninger, men synes det har blitt mindre de siste dagene. Har i tillegg vært en del oppblåst og hatt luftsmerter, noe jeg mener å ha lest er vanlig i de første ukene.

Har du testet i dag? :)
Masse klemmer til deg også :Heartred
Vanlige symptomer det :) Husk at symptomene kan komme og gå, så treng ikke bety noe ❤️ Håper så inderlig for deg ❤️ ❤️
Ikke testet i dag. Har kun igjen en strimmel, så får spare den og se om/når tanta dukker opp. Sist periode hadde jeg syklus på bare 22 dager, så spent hvor lang denne blir..

Vanlige symptomer det :) Husk at symptomene kan komme og gå, så treng ikke bety noe ❤️ Håper så inderlig for deg ❤️ ❤️
Ikke testet i dag. Har kun igjen en strimmel, så får spare den og se om/når tanta dukker opp. Sist periode hadde jeg syklus på bare 22 dager, så spent hvor lang denne blir..
Håper tanta har vett nok til å holde seg unna! :) om hun da likevel skulle være så frekk at hun kommer på ubedt på besøk, så kan hun i det minste drøye det litt mer enn 22 dager. Unner deg virkelig to streker :Heartred

Håper det stemmer at alle gode ting er tre :)

Hvordan går det med deg da? :)

J
Det går fint med meg, er 12+4 og vi venter ei jente:Heartred

Jeg husker jeg også hang meg veldig opp i at testene ikke ble sterkere hos meg heller på 2 dager, husker ikke hvor mange dpo. Men gravid er jeg, og det er jo du og!!:happy093
Jeg synes forresten blodprøvesvaret ditt var kjempefint:D

Flott hcg 15dpo. Blir veldig spennende å se på neste verdi.
Skjønner tankene dine godt. Har vært der noen ganger selv, men som regel med langt dårligere og svakere tester enn du har. Krysser fingerne for at det går bra denne gangen!

J
Det går fint med meg, er 12+4 og vi venter ei jente:Heartred

Jeg husker jeg også hang meg veldig opp i at testene ikke ble sterkere hos meg heller på 2 dager, husker ikke hvor mange dpo. Men gravid er jeg, og det er jo du og!!:happy093
Jeg synes forresten blodprøvesvaret ditt var kjempefint:D
Gratulerer så mye med ei lita jente på vei! :Heartred tenk at du allerede er over tolv uker! Tiden går så mye raskere for andre enn for en selv :p

Flott hcg 15dpo. Blir veldig spennende å se på neste verdi.
Skjønner tankene dine godt. Har vært der noen ganger selv, men som regel med langt dårligere og svakere tester enn du har. Krysser fingerne for at det går bra denne gangen!
Takk for all kryssing. Siden strimmeltesten i går kveld var svakere enn den tatt på samme tid på lørdag så har jeg ikke mye håp igjen. Men klarer likevel ikke å gi heeelt opp før blodprøven viser at hcg synker. Du skjønner nok dessverre tankene mine bedre enn de fleste her inne. Håper inderlig den neste spiren din klamrer seg fast helt til termin.

PP6 17DPO (4+3)
For en berg- og dalbane dette er. Synes testen i dag er sterkere igjen, og det tenner jo et lite håp. I tillegg er jeg i dag like langt på vei som jeg var da jeg mistet den første spiren min. Det er sårt å tenke på at jeg skulle vært 30 uker på vei nå.
b432fa203f9a6e1e0a5d4fa7f2cf275d.jpg
fa5a08a687ddd4ccd9fd867cb019e859.jpg

PP6 17DPO (4+3)
For en berg- og dalbane dette er. Synes testen i dag er sterkere igjen, og det tenner jo et lite håp. I tillegg er jeg i dag like langt på vei som jeg var da jeg mistet den første spiren min. Det er sårt å tenke på at jeg skulle vært 30 uker på vei nå.
Der jo bra ut det da. Når får du svar på hcg?

Testene er sterkere synes jeg!! Skjønner godt du blir stressa og redd...og tenker det værste med en gang, kommer jeg nok til å gjøre selv... en forsvarsmekanisme det. Krysser fingrene for at det går bra videre :-)

Takk for all kryssing. Siden strimmeltesten i går kveld var svakere enn den tatt på samme tid på lørdag så har jeg ikke mye håp igjen. Men klarer likevel ikke å gi heeelt opp før blodprøven viser at hcg synker. Du skjønner nok dessverre tankene mine bedre enn de fleste her inne. Håper inderlig den neste spiren din klamrer seg fast helt til termin.
Tusen takk.
Hadde vært fint om vi begge (og mange andre her inne) snart hadde kommet i mål.
Blodprøve er det eneste sikre. Disse testene driver oss til vanvidd med all tolkingen..

PP6 17DPO (4+3)
Den er definitivt sterkere.
Vondt å vite hva man skulle ha hatt. Lykke til med neste blodprøve!

Testene er sterkere synes jeg!! Skjønner godt du blir stressa og redd...og tenker det værste med en gang, kommer jeg nok til å gjøre selv... en forsvarsmekanisme det. Krysser fingrene for at det går bra videre :)
Tusen takk for det :Heartred ja, jeg tror det er en forsvarsmekanisme vi utvikler fordi vi vet hvor vondt det gjør når det ikke går bra.

Må bare beklage om jeg husker feil, men var det sånn at det ble IVF på dere?

Back
Topp