Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Flott stigning.
Første milepæl unnagjort
Første milepæl unnagjort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt mer ro i det minste veldig lettet akkurat nå, så får vi se om det varer.Jaaaa
Har du mer ro nå da?
Tusen takk jeg syntes jo streken var blitt sterkere, men forferdelig godt å få det bekreftetVar jo det vi visste Gratulerer igjen som gravid
Håper virkelig detDet var et godt resultat! nå skal det gå bra.
Ja, håper virkelig det. Legesekretæren mente kanskje jeg skulle komme inn å ta flere blodprøver, men får høre hva legen sier når hun kommer tilbake på jobbFin stigning. Måtte det fortsette.
Ja, nå er det grensen for kjemisk neste. Mulig jeg skal fortsette å måle hcg, men uansett veldig lettet over at det var stigning fra mandag til i går.Flott stigning.
Første milepæl unnagjort
Første gang jeg har målt hcg og den har gått opp i stedet for ned, så ble veldig lettetFin stigning
Jeg håper virkelig det. Er litt tilbakeholden enda siden det er såpass tidlig, men uansett glad for gode nyheterFantastisk bobla! Så godt å høre! Dette skal gå hele veien
Tusen takk, kjære deg det er jo ingenting jeg kan gjøre for å hindre en eventuell SA, så jeg prøver å fortelle meg selv at det ikke hjelper å tenke negativt. Men det er ikke så lett
Hvordan går det med deg for tiden? Nærmer det seg prøving for dere igjen?
Skjønner at det er litt skummelt ja, men spennende også da håper det klaffer raskt for dere igjenJa det blir prøving fra neste mnd igjen. Skummelt. Alderen min stoppe jo ikje opp ☺
Jeg er livredd for å se blod hver gang jeg går på do, så her knipes det til jeg nærmest er gul på øynene. Får virkelig trent bekkenbunnsmuskulaturen
Puppene er blitt en del mer ømme, og det stikker og murrer i livmoren med jevne mellomrom. Håper det er et godt tegn Risikoen for SA er nå 18,4 %. Dagen jeg fikk positiv test (3+3) var risikoen 25,8 %, så det går da i det minste nedover selv om det fremdeles er et høyt tall
Tusen takk for det Så leit å se deg her inne igjen, håper oppholdet blir kortvarigGratulerer så mye med ny spire, har lest litt i dagboken din og krysser alt for at dette går veien for dere nå
Joda, det går greit med meg. Jeg er selvfølgelig takknemlig for å være gravid igjen, men merker at bekymringene overskygger gleden litt. Håper alt er bra med deg ogsåSå gøy å lese om fin hcg stigning og graviditetssymptomer håper alt står bra til meg deg Hvor fant du den statistikken? Kunne vært interessant å lese
Joda, det går greit med meg. Jeg er selvfølgelig takknemlig for å være gravid igjen, men merker at bekymringene overskygger gleden litt. Håper alt er bra med deg også
Her er statistikken jeg bruker: https://datayze.com/miscarriage-chart.php
Usikker på hvordan den funker på mobil, men på PC kan du legge inn alder, vekt, høyde, antall spontanaborter og antall levendefødte barn, også tilpasser siden statistikken etter det
Takk, like såDet skjønner jeg veldig godt. Merker jeg bekymrer meg litt unødvendig selv. Krysser fingrene for at alt går fint denne gangen, og at spiren din klorer seg fast
Tusen takk for link til statistikken, fungerte helt fint på mobilen