Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

5+4

Risikoen for SA: 14,7 %
Dager til TUL: 6
Antall unødvendige søk om SA/MA: 0 *klappe seg selv på skulderen*

Jeg har ikke vært kvalm så langt (med unntak av da buksene klemte for mye på magen), men i dag er jeg litt uggen. Ikke direkte kvalm, men litt mer uvel enn tidligere. Spent på om det bare er tilfeldig/noe annet, eller om det utvikler seg til ordentlig kvalme fremover.

Håper formen er ok og at dagene går fort til vellykket TUL!

Håper formen er ok og at dagene går fort til vellykket TUL!
Med unntak av nervene er formen helt fin, så uggenheten på torsdag var nok bare noe annet. TUL nærmer seg sakte men sikkert, og jeg håper inderlig vi får se et bankende hjerte på onsdag.

6+0
7ba7d37b9006a9a5202105fe4297e38f.jpg

Jeg prøver å tvinge meg selv til å tenke litt mer positivt, så jeg har derfor byttet ut risikoen for SA med sannsynligheten for fødsel. Så:
Sannsynlighet for fødsel: 87,5 %
Dager til TUL: 3

6+0

Jeg prøver å tvinge meg selv til å tenke litt mer positivt, så jeg har derfor byttet ut risikoen for SA med sannsynligheten for fødsel. Så:
Viktig å tenke positivt:Heartred Gratulerer med 6 uker!

6+0

Gratulerer så mye med 6 + 0! Og ja, viktig å prøve å tenke positivt. jeg har virkelig troa på denne spiren for deg :Heartred

Gratulerer med 6 uker
Håper på gode nyheter fra TUL

Last edited:
Bittelitt blod på papiret nå... Jeg er livredd, og mannen er bortreist så jeg er helt alene :(

Håper det stoppet opp. :Heartred

Dette går bra!! Pust roligt..sett på noe morsomt på tv!!
Ikke få panikk. Spiren holder seg fast. Ha troen!!!
Håper det stoppet opp. :Heartred
Huff, håper det bare er en uskyldig blødning som mange får i begynnelsen av svangerskap. Hvordan går det med deg?:Heartred
Ikke sett mer frisk blod etter i går, men har fremdeles brun utflod.

Fikk fremskyndet TUL, og der fikk jeg se et knøttlite hjerte som slo :Heartred prikken ble målt til 5+5, noe som stemmer med første dag i siste blødning. Burde den ikke vært større siden EL kom tidligere? Fremdeles litt bekymret, men var en enorm lettelse å se at det var liv der.

Fikk fremskyndet TUL, og der fikk jeg se et knøttlite hjerte som slo :Heartred prikken ble målt til 5+5, noe som stemmer med første dag i siste blødning. Burde den ikke vært større siden EL kom tidligere? Fremdeles litt bekymret, men var en enorm lettelse å se at det var liv der.
Så fantastisk!:HeartredJeg tror ikke størrelsen på spira er noe å bekymre seg for så lenge hjertet slo og alt så fint ut, det kan vel variere når egget fester seg etter el:happy:

Så bra :) så lenge det stemmer ganske overens ville jeg ikke vært bekymret. En bitteliten feimåling tilsvarer jo flere dager på det tidspunktet og det er heller ikke alltid mulig å få det 100% nøyaktig. Min har ikke stemt nøyaktig med EL-dato på TUL ;)

Ekkelt med skremmeskudd, men fantastisk med bankende hjerte!
De to dagene i avvik betyr sannsynligvis ingen ting. De kan vokse litt i rykk og napp i starten og en bitteliten mm feilmåling kan gi stort utslag.
Når har du neste UL?

Gratulerer med bankende hjerte ❤️

Gratulerer med bankende hjerte:-)

Så bra :) så lenge det stemmer ganske overens ville jeg ikke vært bekymret. En bitteliten feimåling tilsvarer jo flere dager på det tidspunktet og det er heller ikke alltid mulig å få det 100% nøyaktig. Min har ikke stemt nøyaktig med EL-dato på TUL ;)
Det er jo sant, skal ikke mye til når hele prikken bare er to millimeter :) godt å høre at det ikke bare er hos meg det ikke har stemt helt, det beroliger en nervøs sjel :)

Ekkelt med skremmeskudd, men fantastisk med bankende hjerte!
De to dagene i avvik betyr sannsynligvis ingen ting. De kan vokse litt i rykk og napp i starten og en bitteliten mm feilmåling kan gi stort utslag.
Når har du neste UL?

Gratulerer med bankende hjerte ❤️
Tusen takk :Heartred du har nok helt rett, skal prøve å senke skuldrene og bare være takknemlig for at hjertet slår.

Neste UL er 22. november :)

Back
Topp