Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Grattis! :Heartred:Heartred Babystøvet har kommet frem til noen! :smiley-bounce012

Håper stigningen fortsetter i samme retning nå. :D
Noen måtte jo alt det støvet du har strødd rundt treffe ;)

Håper virkelig stigningen fortsetter, fysj så nervøs jeg er :nailbiting:

OH MY GOD!!! DU ER GRAVID JO!!!! :happy093:happy093:happy093
Så koselig!!! Gratulere så mye! :D:D
Tusen takk! :D Jeg er livredd for å miste igjen, så tør ikke slippe jubelen helt løs enda. Men det er jo ingenting man får gjort fra eller til, så prøver å i det minste glede meg over at jeg er gravid akkurat NÅ :Heartred

Tusen takk! :D Jeg er livredd for å miste igjen, så tør ikke slippe jubelen helt løs enda. Men det er jo ingenting man får gjort fra eller til, så prøver å i det minste glede meg over at jeg er gravid akkurat NÅ :Heartred

Jeg har troa på at det skal gå bra denne gang :love7

HURRA FOR DETTE!! [emoji324] gratulerer sååå mye! [emoji16]

PP6 11DPO
Tempen gikk litt ned i dag, til 36,77. I hodet mitt er det et dårlig tegn at tempen faller rett etter positiv test, så da startet krisemaksimeringen. Når jeg ser på grafen nå er jeg åpen for at jeg muligens overreagerte litt, det er jo langt ned til coverline enda. Vurderer å kutte ut tempingen, bli jo bare mer stressa og nervøs av det.
75027f418f3984a5c2a73e45b432f1f2.jpg
Tok en clearblue +, og kunne kanskje tenkt meg at den var litt sterkere. Men ut fra google tror jeg den er innafor. Tar en ny på lørdag, så får håpe den viser god stigning da.
6bd235e5e0fa39127923574c4bfeb231.jpg

Noen måtte jo alt det støvet du har strødd rundt treffe ;)

Håper virkelig stigningen fortsetter, fysj så nervøs jeg er :nailbiting:

Og så vidt jeg har fått med meg, så tror jeg du er en av de nærmeste geografisk sett som jeg har sendt babystøv til. :p Om jeg ikke husker feil da. :p

Jeg ville droppet tempinga nå ja. Tempen svinger naturlig, og har sett veldig mange gravid-charts i galleriet til FF hvor tempen har hoppa opp og ned, og faktisk noen der tempen har gått ned til coverline også.

Får du noe ekstra oppfølging siden du har mistet to ganger? Kanskje be om å få målt hCG i stedet for å sjekke stigning med testene? Dvs. gjøre begge deler selvsagt, sånn som endel av oss andre gærninger. :smiley-ashamed008

Husk at du bare er 11 dpo da så synes den CB plus er innafor jeg. Men skjønner godt krisemaksimeringen din av både bitteltit temp.fall og testen. Men igjen - du er gravid og du fikk flott stigning på babyplan igår + positiv digital. Og som du sier veldig langt ned til coverline.

Og så vidt jeg har fått med meg, så tror jeg du er en av de nærmeste geografisk sett som jeg har sendt babystøv til. :p Om jeg ikke husker feil da. :p

Jeg ville droppet tempinga nå ja. Tempen svinger naturlig, og har sett veldig mange gravid-charts i galleriet til FF hvor tempen har hoppa opp og ned, og faktisk noen der tempen har gått ned til coverline også.

Får du noe ekstra oppfølging siden du har mistet to ganger? Kanskje be om å få målt hCG i stedet for å sjekke stigning med testene? Dvs. gjøre begge deler selvsagt, sånn som endel av oss andre gærninger. :smiley-ashamed008
Det tror jeg du har rett i, kanskje avstanden var for lang til at det rakk å komme frem til de andre ;)

Litt usikker på hvilken oppfølgning jeg får. Hun som formelt er fastlegen min (har aldri vært hos henne) skal pensjoneres og har hatt vikarlege et par år nå. Vikarlegen lovte meg både hcg-måling og TUL, men fordi vikarperioden utløper nå i oktober ville damen i telefonen at jeg skulle starte oppfølgningen hos hun som blir min nye fastlege. Har time hos henne førstkommende mandag, så jeg håper jeg slipper å krangle meg til hcg-måling. Om jeg ikke får TUL betaler jeg for det selv, men jeg tror ikke man kan måle hcg uten henvisning.

Husk at du bare er 11 dpo da så synes den CB plus er innafor jeg. Men skjønner godt krisemaksimeringen din av både bitteltit temp.fall og testen. Men igjen - du er gravid og du fikk flott stigning på babyplan igår + positiv digital. Og som du sier veldig langt ned til coverline.
Vi som vet hvor vondt det er å miste har nok litt lavere terskel for å krisemaksimere enn andre. Må vel bare ta en dag av gangen, men har time hos legen førstkommende mandag så håper jeg kan få henvisning til hcg-måling da.

Vi som vet hvor vondt det er å miste har nok litt lavere terskel for å krisemaksimere enn andre. Må vel bare ta en dag av gangen, men har time hos legen førstkommende mandag så håper jeg kan få henvisning til hcg-måling da.
Tvitvi.
Med historikken din i journal burde det jo ikke være vanskelig. Bare irriterende at man må inn til legen eller sekretærer må høre med legen istedet for at det kommer opp et notat når de slår deg opp i systemet. Hadde vært så mye enklere bare å komme innom for å ta blodprøven..

Tvitvi.
Med historikken din i journal burde det jo ikke være vanskelig. Bare irriterende at man må inn til legen eller sekretærer må høre med legen istedet for at det kommer opp et notat når de slår deg opp i systemet. Hadde vært så mye enklere bare å komme innom for å ta blodprøven..
Nei, håper den forrige legen min har skrevet tydelig i journalen at jeg er blitt lovet hcg-måling og TUL. Regner med det går bra, men er litt spent siden det er en ny lege jeg aldri har vært hos før.

Enig, det burde jo vært en smal sak å få tatt slike blodprøver når historikken ligger der.

PP6 12DPO (3+5)
Jeg har bare to tidligtester fra babyplan igjen, så det ble ingen test i morges. Tok en i går ettermiddag, og synes først ikke den så noe sterkere ut enn på onsdag. Når den har tørket ser jeg imidlertid at det er litt forskjell [emoji4]
aef05f1f44d2b41a48e03e63e3d04ab1.jpg

Tydelig forskjell på de to da. ingen tvil om at hcg stiger fint.

Back
Topp