OH MY GOD!!! DU ER GRAVID JO!!!!
Så koselig!!! Gratulere så mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lest det samme, så da fortsetter jeg bare så lenge flaska holderHåper den klamrer seg godt fast
Jeg fikk beskjed av ei at det var bare å fortsette med det til flaska var tom.
Noen måtte jo alt det støvet du har strødd rundt treffeGrattis! Babystøvet har kommet frem til noen!
Håper stigningen fortsetter i samme retning nå.
Tusen takk!Gratulerer
Tusen takk! Jeg er livredd for å miste igjen, så tør ikke slippe jubelen helt løs enda. Men det er jo ingenting man får gjort fra eller til, så prøver å i det minste glede meg over at jeg er gravid akkurat NÅOH MY GOD!!! DU ER GRAVID JO!!!!
Tusen takk! Jeg er livredd for å miste igjen, så tør ikke slippe jubelen helt løs enda. Men det er jo ingenting man får gjort fra eller til, så prøver å i det minste glede meg over at jeg er gravid akkurat NÅ
Håper det stemmer at alle gode ting er treJeg har troa på at det skal gå bra denne gang
Tusen takkHurra!!!!!Gratulerer så masse
Tusen takk! Håper du følger hakk i hælHURRA FOR DETTE!! [emoji324] gratulerer sååå mye! [emoji16]
Noen måtte jo alt det støvet du har strødd rundt treffe
Håper virkelig stigningen fortsetter, fysj så nervøs jeg er
Det tror jeg du har rett i, kanskje avstanden var for lang til at det rakk å komme frem til de andreOg så vidt jeg har fått med meg, så tror jeg du er en av de nærmeste geografisk sett som jeg har sendt babystøv til. Om jeg ikke husker feil da.
Jeg ville droppet tempinga nå ja. Tempen svinger naturlig, og har sett veldig mange gravid-charts i galleriet til FF hvor tempen har hoppa opp og ned, og faktisk noen der tempen har gått ned til coverline også.
Får du noe ekstra oppfølging siden du har mistet to ganger? Kanskje be om å få målt hCG i stedet for å sjekke stigning med testene? Dvs. gjøre begge deler selvsagt, sånn som endel av oss andre gærninger.
Vi som vet hvor vondt det er å miste har nok litt lavere terskel for å krisemaksimere enn andre. Må vel bare ta en dag av gangen, men har time hos legen førstkommende mandag så håper jeg kan få henvisning til hcg-måling da.Husk at du bare er 11 dpo da så synes den CB plus er innafor jeg. Men skjønner godt krisemaksimeringen din av både bitteltit temp.fall og testen. Men igjen - du er gravid og du fikk flott stigning på babyplan igår + positiv digital. Og som du sier veldig langt ned til coverline.
Tvitvi.Vi som vet hvor vondt det er å miste har nok litt lavere terskel for å krisemaksimere enn andre. Må vel bare ta en dag av gangen, men har time hos legen førstkommende mandag så håper jeg kan få henvisning til hcg-måling da.
Nei, håper den forrige legen min har skrevet tydelig i journalen at jeg er blitt lovet hcg-måling og TUL. Regner med det går bra, men er litt spent siden det er en ny lege jeg aldri har vært hos før.Tvitvi.
Med historikken din i journal burde det jo ikke være vanskelig. Bare irriterende at man må inn til legen eller sekretærer må høre med legen istedet for at det kommer opp et notat når de slår deg opp i systemet. Hadde vært så mye enklere bare å komme innom for å ta blodprøven..