Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Kom på at jeg hadde noen tidligtester fra babyplan liggende, så jeg tok en av dem i stedet for i dag. Den har to streker. Og begge er rosa [emoji50]
28e419fd3be63c019c5adbe19951cb1a.jpg

Gratulerer så mye :)

Det var en flott 10dpo rosa strek! Gratulerer

Gratulerer ❤️

Åå gratulerer så mye :Heartred denne skal sitte helt til mål!!

Oooh! :D Krysser fingre for at den streken bare blir sterkere og sterkere nå! :)

Veldig fin temp-graf. :happy:

Gratulerer så mye :)
Tusen takk [emoji1]
Det var en flott 10dpo rosa strek! Gratulerer
Tusen takk, Tør ikke slippe jubelen løs helt enda, men håper den blir sterkere fremover.
Gratulerer [emoji173]️
Tusen takk [emoji173] kanskje det var pga. babyklisteret? [emoji4]
Åå gratulerer så mye [emoji813]red denne skal sitte helt til mål!!
Tusen takk [emoji173] håper det er min tur til å bære spiren frem til termin nå [emoji4]
Hurra! Håper den holder seg til mål Bobla! [emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk! Håperhåper [emoji173]
Oooh! :D Krysser fingre for at den streken bare blir sterkere og sterkere nå! :)

Veldig fin temp-graf. :happy:
Takk for kryssing! Synes grafen er fin, måtte det bare vare [emoji4]

Tusen takk [emoji173] kanskje det var pga. babyklisteret? [emoji4]
Kanskje det :) Gir jo meg et håp nå ;) Skal begynne på babyklister når EL nærmer seg, og håper jeg følger etter inn i terminforum.

Kanskje det :) Gir jo meg et håp nå ;) Skal begynne på babyklister når EL nærmer seg, og håper jeg følger etter inn i terminforum.
Gjenstår jo å se om dette er spiren som klamrer seg fast helt til termin, men jeg skal i alle fall fortsette å ta babyklisteret i tilfelle det har hatt effekt. Håper virkelig du får flytte over i juliforumet :)

Hvor kjøpte du Babyklister?

Gjenstår jo å se om dette er spiren som klamrer seg fast helt til termin, men jeg skal i alle fall fortsette å ta babyklisteret i tilfelle det har hatt effekt. Håper virkelig du får flytte over i juliforumet :)
Håper den klamrer seg godt fast :)
Jeg fikk beskjed av ei at det var bare å fortsette med det til flaska var tom.

Grattis! :Heartred:Heartred Babystøvet har kommet frem til noen! :smiley-bounce012

Håper stigningen fortsetter i samme retning nå. :D

Back
Topp