Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer [emoji173]Kom på at jeg hadde noen tidligtester fra babyplan liggende, så jeg tok en av dem i stedet for i dag. Den har to streker. Og begge er rosa [emoji50]
Tusen takkGratulerer [emoji173]
Tusen takk [emoji1]Gratulerer så mye
Tusen takk, Tør ikke slippe jubelen løs helt enda, men håper den blir sterkere fremover.Det var en flott 10dpo rosa strek! Gratulerer
Tusen takk [emoji173] kanskje det var pga. babyklisteret? [emoji4]Gratulerer [emoji173]️
Tusen takk [emoji173] håper det er min tur til å bære spiren frem til termin nå [emoji4]Åå gratulerer så mye [emoji813]red denne skal sitte helt til mål!!
Tusen takk! Håperhåper [emoji173]Hurra! Håper den holder seg til mål Bobla! [emoji173]️[emoji173]️
Takk for kryssing! Synes grafen er fin, måtte det bare vare [emoji4]Oooh! Krysser fingre for at den streken bare blir sterkere og sterkere nå!
Veldig fin temp-graf.
Kanskje det Gir jo meg et håp nå Skal begynne på babyklister når EL nærmer seg, og håper jeg følger etter inn i terminforum.Tusen takk [emoji173] kanskje det var pga. babyklisteret? [emoji4]
Gjenstår jo å se om dette er spiren som klamrer seg fast helt til termin, men jeg skal i alle fall fortsette å ta babyklisteret i tilfelle det har hatt effekt. Håper virkelig du får flytte over i juliforumetKanskje det Gir jo meg et håp nå Skal begynne på babyklister når EL nærmer seg, og håper jeg følger etter inn i terminforum.
Tusen takk!Gratulerer så mye
Her: https://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.htmlHvor kjøpte du Babyklister?
Håper den klamrer seg godt fastGjenstår jo å se om dette er spiren som klamrer seg fast helt til termin, men jeg skal i alle fall fortsette å ta babyklisteret i tilfelle det har hatt effekt. Håper virkelig du får flytte over i juliforumet