Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Ja, regner med det :) har kjøpt tidligtestene fra tostreker, men er litt skeptisk siden jeg ser så mange her inne har fått veldig tydelige skyggestreker.

Skjønner skepsisen, jeg har jo også fått skygge på dem. Men ha det i bakhodet, og så ser du jo om det er stigning eller ikke. Ev. om du har mange så dypp en fra samme eske i vann og se om den får skygge. Jeg gjorde det for jeg trodde jo første strekene jeg fikk var skygge, men der ble jo streken sterkere etterhvert. Syns egentlig de er best til å se om det er verdt å fyre av en digital eller en dyrere test, og ikke helt til å stole på om de er positiv eller ei. I alle fall ikke så tidlig.

Mye mulig noen av skyggene flere har fått egentlig har vært en kjemisk også, det er jo vanskelig å vite for sikkert. Men det tuller jo fælt med hodet da ...

Skjønner skepsisen, jeg har jo også fått skygge på dem. Men ha det i bakhodet, og så ser du jo om det er stigning eller ikke. Ev. om du har mange så dypp en fra samme eske i vann og se om den får skygge. Jeg gjorde det for jeg trodde jo første strekene jeg fikk var skygge, men der ble jo streken sterkere etterhvert. Syns egentlig de er best til å se om det er verdt å fyre av en digital eller en dyrere test, og ikke helt til å stole på om de er positiv eller ei. I alle fall ikke så tidlig.

Mye mulig noen av skyggene flere har fått egentlig har vært en kjemisk også, det er jo vanskelig å vite for sikkert. Men det tuller jo fælt med hodet da ...
Kjøpte bare en pakke med 10, men det er sikkert lurt å dyppe en av dem i vann. Ellers har jeg et par first response og noen babyplan (Og en haug med clearblue, men de har i alle fall skyggestreker!) så det kan være jeg prøver litt forskjellige i dagene som kommer.

Er det en spire der så blir jo streken sterkere etterhvert uansett :) Det gjør bare litt vondere å få besøk av tanta om testene gir falske forhåpninger.

Kjøpte bare en pakke med 10, men det er sikkert lurt å dyppe en av dem i vann. Ellers har jeg et par first response og noen babyplan (Og en haug med clearblue, men de har i alle fall skyggestreker!) så det kan være jeg prøver litt forskjellige i dagene som kommer.

Er det en spire der så blir jo streken sterkere etterhvert uansett :) Det gjør bare litt vondere å få besøk av tanta om testene gir falske forhåpninger.

Ja, jeg vet. Kanskje lurt å også bare sette på stoppeklokka, se på testen helt vanlig og ta bilde, og så kaste den uten å studere den seinere (akkurat det siste der er vanskelig, så jeg har løst det med å ødelegge testene :hilarious::hilarious:). First response er kanskje de greieste tidlig-testene? Har ikke hørt at de har vært kjent for skyggestreker i alle fall.

Er det CB+ eller early? Begge er jo kjent for skygge, men de er fine å ha for testing fra IKM og utover egentlig. Da var det i alle fall bedre å se stigning her enn på de fra tostreker syns jeg.

Ja, jeg vet. Kanskje lurt å også bare sette på stoppeklokka, se på testen helt vanlig og ta bilde, og så kaste den uten å studere den seinere (akkurat det siste der er vanskelig, så jeg har løst det med å ødelegge testene :hilarious::hilarious:). First response er kanskje de greieste tidlig-testene? Har ikke hørt at de har vært kjent for skyggestreker i alle fall.

Er det CB+ eller early? Begge er jo kjent for skygge, men de er fine å ha for testing fra IKM og utover egentlig. Da var det i alle fall bedre å se stigning her enn på de fra tostreker syns jeg.
Jeg har ved minst én anledning hentet en test opp fra søpla, så jeg blir nok nødt til å ødelegge dem :hilarious: har heller ikke hørt at det er vanlig med skygger på first response, men siden de må bestilles fra eBay og jeg bare har to stk. tenker jeg det er greit å vente litt lenger enn 8 dpo.

Har både + og early. De ser ut til å være fine til å måle stigning med ja, så venter nok med dem til den dagen strimmeltestene utvilsomt er positive :)

First response er ikke kjent for skyggestreker nei, men tar jo minst en uke å få dem...
Lykke til med testing. Håper du er heldigere enn meg!

PP6 8DPO
Tempen holder seg stabil, ned 0,01 grader fra i går.
7d4b0be60fcb1d3fac1549451aa865fa.jpg
Første test røk i dag, og den var ganske så blenda. Kan skimte en skyggestrek, men det er nok nettopp det - en skygge.
35a5c512c39c8f335f699a5ae9b5d1e8.jpg

Så spennende! For en temp du har da. Pleier du å ha så høy og så fin stigning der?

Krysser fingre for en sterk spire til deg :Heartred

Så spennende! For en temp du har da. Pleier du å ha så høy og så fin stigning der?

Krysser fingre for en sterk spire til deg :Heartred
Tempen var lavere på EL-dagen enn den har vært tidligere (36,16 mot 36,40 og 36,35), så temphoppet ble større enn det har vært før, uten at tempen 1DPO var noe høyere. I motsetning til denne gangen har tempen de to forrige pp'ene falt til rundt 36,6 - 36,7 7-8 DPO, så grafen er litt annerledes så langt :)

Veldig fin temp! :D

Blir spennende å se testene de neste dagene. Jeg hadde neppe fått strek før 10 dpo (mtp hvor svak streken jeg fikk på morgenen 10 dpo var) denne gangen. Forrige gang tipper jeg at jeg kunne fått positiv tidligere, uten at jeg kan si det helt sikkert siden jeg testa så seint da.

Veldig fin temp! :D

Blir spennende å se testene de neste dagene. Jeg hadde neppe fått strek før 10 dpo (mtp hvor svak streken jeg fikk på morgenen 10 dpo var) denne gangen. Forrige gang tipper jeg at jeg kunne fått positiv tidligere, uten at jeg kan si det helt sikkert siden jeg testa så seint da.
Jeg fikk svaaaak positiv 8 DPO første gang jeg var gravid, men andre gang ble den ikke positiv før etter IKM (aner ikke når da, siden jeg ikke testet før 9 dager etter IKM), så håpet lever fremdeles :) blir nok testing hver dag fremover dersom tempen holder seg fin.

PP6 9DPO
a3725d873c0cd880c0615e3b269b7a3a.jpg
Tempen holder seg høy så langt. Rakk ikke å ta bildet av testen før jeg måtte løpe til bussen, men den var akkurat like kjip som i går. Jeg vet at 9DPO fremdeles er tidlig, men jeg merker at jeg allerede innstiller meg på ny pp.

Håper testen gir deg en overraskelse i morgen! Tempen ser jo veldig fin ut, og fra å være litt opp og ned så ser det ut til at den har stabilisert seg nå. Kan jo nesten se litt trifasisk ut, hadde ikke tempen 4dpo vært så høy så hadde det vært tre veldig tydelige nivåer.

Så fin temp.
Fortsetter å krysse fingrene.

Fin og høy temp :) spennende :)

Håper testen gir deg en overraskelse i morgen! Tempen ser jo veldig fin ut, og fra å være litt opp og ned så ser det ut til at den har stabilisert seg nå. Kan jo nesten se litt trifasisk ut, hadde ikke tempen 4dpo vært så høy så hadde det vært tre veldig tydelige nivåer.
Ja, den har vært uvanlig hakkete i starten av DPO-dagene, og nå er den blitt nesten uvanlig stabil. Jeg forsøkte å legge inn en lavere temperatur 4DPO, men det kom ikke opp info om trifasiske kurver under "Pregnancy Monitor", så den ligner nok bare litt.

Ja, den har vært uvanlig hakkete i starten av DPO-dagene, og nå er den blitt nesten uvanlig stabil. Jeg forsøkte å legge inn en lavere temperatur 4DPO, men det kom ikke opp info om trifasiske kurver under "Pregnancy Monitor", så den ligner nok bare litt.

Tror ikke FF setter varsel om trifasisk om skiftet skjer før 7 dpo heller, da de ikke regner med at implantasjon skjer før etter 7dpo, om jeg ikke husker feil.

Tror ikke FF setter varsel om trifasisk om skiftet skjer før 7 dpo heller, da de ikke regner med at implantasjon skjer før etter 7dpo, om jeg ikke husker feil.
Det stemmer sikkert ja. Med mindre tempen når hittil uoppdagede høyder så får jeg vel ta til takke med en vanlig ikke-trifasisk kurve ;)

Dumme, dumme Bobla! Når skal du lære at man ikke skal se på testen etter fristen? Tok en test etter jobb, før jeg dro ut på middag med en venninnegjeng. Måtte jo se på den da jeg kom hjem, og nå er det strek der (usikker på om jeg fikk den med på bildet, men til og med mannen ser den). Er jo sannsynligvis bare en skyggestrek, men får jo bittelitt forhåpninger når de andre testene fra samme eske ikke har fått slike streker...
fd77dc459556b93385ee6fe622d4a852.jpg

Back
Topp