Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Ja, vi får satse på det Vet det er mange som ikke ønsker å føde midt i ferietiden, men jeg melder meg frivillig jeg altsåLykke til med testinga! Tror EL er rett rundt hjørnet her. Satser på at dette er måneden for oss begge! [emoji847]
Ja, det gjør jo det. Synes faktisk det har gått ganske fort så langt, så jeg håper det varer et godt stykke ut i dpo-dagene ogsåSå spennende Det går fremover
Samme skjedde med meg idag også. Skjønner ikke så myePP6 - DPO-land?
Tempen gjorde et hopp i dag, så kanskje egget slapp i løpet av natten? Typisk nok så sov jeg veldig dårlig i natt, men har ikke opplevd at det har påvirket tempen med så mye som dette tidligere. Må vel bare vente og se.
Jeg har aldri hatt EL så tidlig som cd12 før, men for min del stemmer det i og for seg godt med EL-testene. Er ikke like lett å forstå seg på kroppen bestandig. Håper du i det minste finner ut av grafen din i løpet av et par dagerSamme skjedde med meg idag også. Skjønner ikke så mye
Ja, jeg synes også at 0,4 grader bare grunnet dårlig søvn virker litt mye. Håper den stiger enda litt mer i morgen [emoji4]Blir spennende å se om den holder seg høy. Var jo et veldig til hopp mtp hvor stabil tempen var i dagene før, så litt rart om det bare er dårlig søvn som har ført til hoppet.
Vi får se hvor lenge jeg klarer å holde testetøsa i sjakk men tidligst 8dpo tenker jegVirker som du er i DPO-land nå ja. Og da ryker første test om 5-6 dager eller?
Så godt krysset kom Lykke til i dpo land og med babyklister!PP6 3DPO
I dag kom krysset [emoji4]Jeg er egentlig ikke en av dem som tror på alternativ medisin, men denne prøvingen har gjort meg villig til å teste ut det meste. Bestilte derfor babyklister i forrige uke, og flasken kom i posten i går. Er jo lov å håpe på at det kan ha en effekt...