Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Hurra for kryss! :)

Håpe babyklister kan hjelpe litt, det er jo flere som har brukt de i de periodene hvor de har lyktes, og i Danmark er det vel flere fertilitetsklinikker som bruker det?
Ja, ser ut som danskene har stor tro på det. Frøyaklinikken her i Norge anbefaler det også som støttebehandling (men de er vel ganske så alternative da). Siden man trenger samtykke fra lege for å kjøpe det her i Norge må det jo være noe annet enn bare dyrt vann? Ellers kan jeg jo håpe på placeboeffekt :p

Ja, ser ut som danskene har stor tro på det. Frøyaklinikken her i Norge anbefaler det også som støttebehandling (men de er vel ganske så alternative da). Siden man trenger samtykke fra lege for å kjøpe det her i Norge må det jo være noe annet enn bare dyrt vann? Ellers kan jeg jo håpe på placeboeffekt :p

Ja, det må jo nesten det. Og en skal ikke kimse av en eventuell placeboeffekt. :pompus::hilarious:

Det er et godt poeng! Mener å ha lest at egget fester seg 5-12 dpo, så da er det lite sannsynlig at tempen så langt er noen fasit. Bra du realitetesorienterer en pessimist som meg :hilarious:
Har fått inntrykk av at amerikanske nettsider sier det. For min del fester det seg tidligere. Jeg får jo symptomer fra 6-8 dpo så for min del fester det seg nok 4-6 dpo...

I dag dukket det plutselig opp elslim :confused: stemmer jo overhodet ikke overens med tempen, men måtte ta en eltest i tilfelle. Den var heldigvis negativ, for det hadde passert forferdelig dårlig med tanke på aksjer om el ikke har vært.
Denne syklusen fikk jeg også EL-slim senere enn når jeg hadde EL. Stolte mer på testene gitt, de pleier være riktig for meg.

Jeg har hatt alle utfall med bruk av babyklister, men tenker at det gjør ingen skade å bruke det (annet enn på lommeboka) så da er det greit. Verdt å forsøke.

Håper dette er måneden dere kan komme i mål. Det er veldig tøft å vite hva man egentlig skulle ha hatt og fremdeles ikke være i nærheten av ny spire.

Har fått inntrykk av at amerikanske nettsider sier det. For min del fester det seg tidligere. Jeg får jo symptomer fra 6-8 dpo så for min del fester det seg nok 4-6 dpo...
Kanskje det bare er hovedregelen at det fester seg fra 5dpo? Når du får symptomer så tidlig har du sikkert rett i at det har festet seg allerede 4 dpo.
Denne syklusen fikk jeg også EL-slim senere enn når jeg hadde EL. Stolte mer på testene gitt, de pleier være riktig for meg.
Ja, jeg gjør det samme. FF er jo også enig med testene, så jeg tenker ikke mer på det.
Jeg har hatt alle utfall med bruk av babyklister, men tenker at det gjør ingen skade å bruke det (annet enn på lommeboka) så da er det greit. Verdt å forsøke.
Ser jo flere som har blitt gravide (og ikke minst forblitt gravide!) den pp'en de brukte det. Umulig å si om det er tilfeldig eller ikke, men som du sier er det verdt forsøket :)
Håper dette er måneden dere kan komme i mål. Det er veldig tøft å vite hva man egentlig skulle ha hatt og fremdeles ikke være i nærheten av ny spire.
Håper jeg kan følge hakk i hæl etter deg. Du er innmari tøff som ikke har kollapset helt til tross for at du har mistet så mange ganger. Jeg har jo "bare" mistet to ganger, men synes det er forferdelig tungt til tider. Men om vi skal få oppfylt drømmen om et barn har vi vel ikke noe valg.

Kanskje det bare er hovedregelen at det fester seg fra 5dpo? Når du får symptomer så tidlig har du sikkert rett i at det har festet seg allerede 4 dpo.
Ja, jeg gjør det samme. FF er jo også enig med testene, så jeg tenker ikke mer på det.
Ser jo flere som har blitt gravide (og ikke minst forblitt gravide!) den pp'en de brukte det. Umulig å si om det er tilfeldig eller ikke, men som du sier er det verdt forsøket :)
Håper jeg kan følge hakk i hæl etter deg. Du er innmari tøff som ikke har kollapset helt til tross for at du har mistet så mange ganger. Jeg har jo "bare" mistet to ganger, men synes det er forferdelig tungt til tider. Men om vi skal få oppfylt drømmen om et barn har vi vel ikke noe valg.
Takk.
Nei eneste andre alternativet som finnes er jo å gi opp og det er vi ikke klare for vel?
Så nyt de gode dagene og overlev de dårlige og til slutt kommer vi vel i mål...

Takk.
Nei eneste andre alternativet som finnes er jo å gi opp og det er vi ikke klare for vel?
Så nyt de gode dagene og overlev de dårlige og til slutt kommer vi vel i mål...
Nei, det er vi absolutt ikke. Vi skal til mål, veien dit er bare litt kronglete.

PP6 4DPO
Nå går tiden plutselig kjempetreigt [emoji19] hadde voldsomt mye stikninger i livmorsområdet i går. Er jo alt for tidlig til at det er et symptom, så det er greit å notere det så jeg ikke får alt for store forhåpninger om de dukker opp igjen senere i dpo-dagene. Dagens temp:
49d0827f6fad3ac74bbe5ea260a59e97.jpg

Syns tiden fra 4 dpo til 8 dpo er den treigeste tiden i dpo-land. For tidlig å teste, og for tidlig til særlig symptomer som faktisk "teller".

Litt av en temp-stigning idag.

Tja, kjenner jo de som reagerer så voldsomt på hormoner at de faktisk får merkbare, ekte og kraftige symptomer fra egget fester seg, men ser tanken din. Greit å prøve realitetesorientere seg selv innimellom.

Syns tiden fra 4 dpo til 8 dpo er den treigeste tiden i dpo-land. For tidlig å teste, og for tidlig til særlig symptomer som faktisk "teller".
Enig. Men klarer jeg å la være å analysere hvert eneste lille tegn fra kroppen av den grunn? Neeeida :rolleyes:

Litt av en temp-stigning idag.

Tja, kjenner jo de som reagerer så voldsomt på hormoner at de faktisk får merkbare, ekte og kraftige symptomer fra egget fester seg, men ser tanken din. Greit å prøve realitetesorientere seg selv innimellom.
Ja, får bare håpe den holder seg der oppe :)

Pessimisten her synes fallhøyden blir så mye større om jeg tillater meg å håpe for mye (litt er jo umulig å unngå), så jeg får heller bli positivt overrasket den dagen det klaffer igjen.

Enig. Men klarer jeg å la være å analysere hvert eneste lille tegn fra kroppen av den grunn? Neeeida :rolleyes:

Selvsagt ikke, fordi det kan jo være at egget var lynkjapt osv. Kjenner meg igjen. :D Og sist så hadde jeg faktisk festeblødning 2 dpo. Og jeg er rimelig sikker på at det var festeblødning, for den type blødning har jeg hverken hatt før eller siden - og jeg har alltid hatt stabile sykluser. Hadde det ikke denne graviditeten da, men er visst vanlig å ikke ha det hver gang. :p

PP6 5DPO
Så langt svært misfornøyd med fredag den trettende. Tempen gikk ned, og kurven er så langt rimelig lik de to foregående. I tillegg forteller mannen at han sannsynligvis må på jobbreise hele neste fertile vindu, så da blir det ufrivillig pause.
f260c1407b4d1a89cfac9bc09acce09f.jpg

PP6 6DPO
Tempen gikk opp igjen i dag. Synes tempen etter EL har vært mer ujevn enn den pleier å være.
eea1a9f1a27b6321e14ba265debf3a27.jpg
Ellers har testetøsa meldt sin ankomst, så nå får viljestyrken prøvd seg hver gang jeg må tisse [emoji23]

Tempen er jo på vei i riktig retning i alle fall! :) Teste i morgen eller?

Tempen er jo på vei i riktig retning i alle fall! :) Teste i morgen eller?
Ja, regner med det :) har kjøpt tidligtestene fra tostreker, men er litt skeptisk siden jeg ser så mange her inne har fått veldig tydelige skyggestreker.

Back
Topp