Blåttlag Slankekrigen 2012

jeg bor på vestlandet :) ikke så kaldt her, men er mye snø så jeg kommer meg ikke på trilletur.

Idag har jeg vært hos fysio. Godt å få mykne opp litt. Så etterpå ca 20 min gåtur. Alt teller, ikke sant? :) Ikke like flink matmessig.. har vært på besøk og har ikke stått for matlaging idag så da ble det slik.. men skal være flinkere imorgen :)
 
Jeg bor på østlandet, ca 50min nord for oslo og her var det -25 på fredag og -28 på lørdag på dagen, så her er det og veldig kaldt. Hadde heller ikke gått meg noe tur da nei.

Ja skorpion det gjelder å unne seg litt, ellers blir det gjerne sånn at enn sprekker.

Nei ikke enkelt når enn er på besøk, men en dag går jo bra.

Dere skal i dag da damer, ønsker dere hvertfall en flott onsdag
 
Er trøtt idag, var endel våken inatt med vesla som hadde feber. Hun sover ikke noe særlig om dagen heller så nå gleder jeg meg til det blir kveld og jeg kan legge meg! :)

Jeg skal på spinning seinere dersom jeg får plass på timen og sambo kan være hjemme med vesla. Så skal vi ha kjøttkaker til middag. Nam!! :)
 
Bor i Oslo, og her er det både mye snø og noe kaldt. Var visst  kaldere i fjor, men vi har hatt noen dager som var veldig kaldt.

Prøver å redusere på karbohydratene, men mangler fortsatt matlyst. Gikk på vekta i dag og har hatt litt nedgang i forhold til mandagen.

Så flnke dere alle sammen er!!!
 
Jeg bor i Sør-Troms. Idag har jeg vært å trilla en lang tur i mild været :) deilig med plussgrader etter flere uker med kaldt. I morgen skal vi gjøre det samme. :)
 


millemari skrev:
LineMa, hva har du gjort med signaturen din? Den er laaaang! :)


Tenkte det samme, hehe.

Nå har jeg sitti på sykkelen en stund og svetta skikkelig, men ei venninne ringte, så ble ikke til noe styrke etterpå. Men veldig fornøyd, for her er det jo sykt barn IGJEN! Er så lei av feber nå at jeg gleder meg til vi kommer til mars. Da håper jeg "barnehageepidemiene" avtar. Er to dager i bhg, så hjemme osv for tida. Og nå er de stengt i to dager, så blir ikke så lett å få til trening på dagtid som det har vært. Men 2. treningsøkt er hvertfall gjennomført, 2 igjen:)

I morgen tenkte jeg vi skulle ha no fisk til middag, men er det noen som har tips til noen gode oppskrifter? Hadde laks på mandag, og seibiff har vi ofte, trenger noen tips.
 


millemari skrev:
LineMa, hva har du gjort med signaturen din? Den er laaaang! :)



I know!! Skjønner virkelig ikke hvordan jeg blir kvitt det! Prøvd flere ganger inne på instillinger men det blir bare det samme uansett.. Ser hvor irriterende den er ja ;) Noen tips??
 
Er sliten av sykdom jeg og, sønnen har vært syk siden fredag, så nå savner jeg virkelig barnehagen, mannen har lungebetennelse og er helt slått ut. Jeg har vondt i hele meg og hoster, jippi. Men trene har jeg gjort alikevel.
 
Jeg fikk faktisk til å ordne det igjen! Den har irritert meg lenge;)

Hege og Chris: Høres slitsomt ut med en hel familie som er syk. God bedring! Ikke verst at du klarer å trene i tilegg
 
Bra LineMa! Nå fikk vi ikke vondt i scrolle-fingeren lengre ;)

Jeg har forresten et fiskemiddagtips! Er egentlig veldig lettvint fiskegrateng. Jeg har kokt fullkornmakaroni i bunn i en ildfast form, en blokk med sei, torsk ol. i biter over og fiskesaus eller hvit saus over der. Da var formen min full, og grønnsakene jeg hadde tenkt å ha oppi formen hadde vi ved siden av. Litt ost på toppen. Lettvint og godt var det! :)

Hege og Chris, husk å lytte til kroppen også. Det er lov å ta seg litt hvile når du er syk. Og da kommer du deg fortere igjen også.. god bedring til hele familien! :)

----------------

jeg tenkte jeg skulle ta vesla i vogna og trille en tur så hun fikk sove før hun skal til fysio. Litt praktisk at hun er opplagt da og det er sjelden hun sover noe særlig på dagen.. men nå sovnet hun visst.. og når hun først sovner så vekker jeg henne ikke om jeg ikke må.. da får mor drikke kaffe!! :)
 
Ja er virkelig slitsomt. Bare teit av meg å ta den siste treningsøkta i går, våkna i dag med feber og føler meg overkjørt. Så i dag skal jeg bare si hva de skal gjøre på styrketimen og ikke trene selv, blitt for mye trening og det har tydligvis knekt imunforsvaret mitt.
Så i dag skal jeg ikke trene bare instruere og ellers bare ta det med ro og kose meg med sykingene mine
Ha en flott torsdag alle sammen
 
Vært på en lang trilletur i dag og:) Tok på meg ei bukse i dag som er lenge siden jeg har prøvd og den sitter faktisk løst på meg! :) nå kan jeg angre at jeg ikke målte cm rundt midjen når slankinga starta etter fødsel..
 


LineMa skrev:
Vært på en lang trilletur i dag og:) Tok på meg ei bukse i dag som er lenge siden jeg har prøvd og den sitter faktisk løst på meg! :) nå kan jeg angre at jeg ikke målte cm rundt midjen når slankinga starta etter fødsel..


Hehe, typisk det. Jeg målte for tre uker siden tror jeg, har ikke skjedd stort siden det. Skulle ønske den gravidmagen skrumpa litt fortere;)

I dag skal vi på første barseltreff, det gleder jeg meg til. Spent på hvordan gruppa er denne gangen. Det er i byen, så tenkte jeg skulle gå hjem. Det får bli dagens trim..
 
Er fortsatt her, men skriver sjelden for tiden. Hadde en knekk på mandagen som har vart denne uken. Hjalp ikke bedre da tanta også meldte sitt besøk. På toppen av det hele har jeg blitt skikkelig forskjølet. Vondt i halsen og helt tett i hodet. Hmm, og jeg som skal jobbe i helgen.

Hadde også planer med kollega å ta en drink også. Blææ. Nå har jeg nettopp tatt paracet og skal ta en ibux og håper det tar det verste. Er ikke vant til å tå medisiner selv.

Så desverre er ikke kostholdet på gang enda, sliter fortsatt med matlysten, men passer på å drikke.

Ha en fin helg alle sammen
 
I dag har jeg gått tur i 2 timer, en time til byen og en time hjem. Har dessverre prøvesmakt litt mye på den kaka jeg lagde før i dag, så i morgen tror jeg jeg skal styre unna.

Hvilke planer har dere andre for helga? Jeg skal få inn en treningsøkt på søndag, da har jeg trent fire ganger denne uka, så da har jeg nådd målet mitt. Det må jeg få til!
 
Jippi! Må bare dele dette. Har sett på vekta at jeg har gått ned, men ikke merka så veldig mye på bukser eller tøyet mitt i grunnen. Men i stad fant jeg gifteringen min og skulle prøve den, og den sklei på! Og av;) Så ja, det har funka! Veldig fornøyd med det altså
 
God bedring Nnem.
Så flott at bukser og ring er store

Jeg måtte bare på masterclass på zumba, er hun som var min instruktør da jeg gikk på zumbainstruktørkurs, hun kommer fra usa så ikke ofte hun er her. Men kjenner jo nå at 1.5time med tøff trening var ikke smart, men skal ta det helt med ro i helga.
 
Åh herregud så syk jeg har blitt, høy feber, helt bomull i hode, vondt i absolutt hele meg Ja ja sånn går det når enn bare er teit
Og jeg skal følge guttungen i bursdag om 1 time også skal liksom hele familien feire morsdag med å dra ut å spise i morgen, tror nok det ikke funker nei. Mannen har lungebetennelse, Chris har luftveisinfeeksjon og jeg  vet ikke helt jeg, familien syk er vi hvertfall
 
Back
Topp