Blåttlag Slankekrigen 2012

Hege og Chris, på tide å finne roen nå og beholde den!! Du blir jo ikke bra igjen av å holde på sånn. Nå tror jeg vi må være streng med deg! :) God bedring til hele familien!

Johoo så gøy å se det er aktivitet her igjen!! :)
Håper dere alle har en toppers helg! :)
 
Har sniktitta på vekta, og det er nedgang! :) Ble ingen tur i går da det var blank-is ute. Er noe bedre idag så mulig jeg tar en tur ut i slapseføret.
Planene i helga går i hovedsak til husvask og rydding her
 
Ja må ta meg sammen, så må nok avlyse timene mine på hvertfall mandag. Er helt kake her.
Ha en super helg :-)
Så bra det er nedgang
 
Fortsatt syk her også. Har også feber. Resten av huset er friske takk og pris. 
Måtte gå fra jobb i dag, jeg skulle jo absolutt jobbe, ringt syk i morgen. Håper jeg blir frisk i løpet av helgen. 
 
Uff, så mange som er syke da. God bedring til alle sammen!!

I dag har det blitt en treningsøkt og på karneval holdt jeg meg til gele. Men, det var pølser der, så spiste det, også lager mannen pizza nå til middag, så blir litt mer kos i matveien enn jeg hadde tenkt. For den pizzaen er knallgod!

Ny treningsøkt i morgen, så er jeg klar for veiing på mandag. Har sniktitta litt, og er nedgang, men foreløpig ikke så mye som jeg hadde håpa. Håper det blir borte noen gram til i løpet av morgendagen;)

Ha en finfin kveld:D
 
Litt bedre i dag takk og pris, men har fortsatt feber. På det høyeste var det 39,6. I dag var det 39,4. Må se det ann i løpet av dagen om det blir jobb i morgen eller ikke. Er egentlig aldri syk, så dette er helt nytt for meg.

Blir garantert nedgang på meg denne uken.
 
Så flink du er skorpion84

Nnem ring og si du er syk, når du har så høy feber trenger uansett kroppen din ro i morgen også! God bedring
 
Dere syke må bare roe ned alle sammen tror jeg;) Viktig å bruke litt tid på å bli friske, ellers kan dere jo risikere å være syke leenge. Og det vil vi ikke!

Også et lite hjertesukk herfra. Jeg savner såå at man kommer til det siste innlegget når man går inn på siden, synes jeg scroller noe så enormt. Og skulle ønske at det første innlegget ikke var topp på hver side, det blir så langt. Men ellers er det bra;)

Lykke til med veiing i morgen!
 
hmm, tror jeg kommer til det siste innlegget når jeg går inn på siden.. men jeg er over middels utålmodig så har som regel scrollet opp eller ned før siden er lastet opp :)

Og dere syke holder sengen så skal vi friske holde fortet! :)

Har vært i bursdag idag og spist altfor masse kaker.. Men snikveiingen i dag morges viste gode resultater så håper ikke det har fått altfor ille..

Lykke til med veiing i morgen jenter :)
 
Uff og uff.......drittresultat.
Men resultatet er IKKE overraskende, fordi jeg HAR spist for mye av både mat og godteri den siste uken.
Treningen går det bra med, men ikke maten.
Akkurat som all motivasjon og motstandsvilje mot snop har blitt sugd ut av kroppen.
Jeg prøver å huske tilbake til i sommer og høst hvor kiloene rant av og jeg ikke hadde NOE problem med å holde meg innenfor kalorigrensa og holde meg unna godteri.

Jeg beklager så mye ovenfor hele laget, men med nok en uke med oppgang ryker jeg nok denne uken.....
 
Etter en uke med god trening hadde jeg håpa på noe bedre enn dette, men vekta stoppa der den var forrige uke. Det jeg hadde gått ned før helga kom glatt på igjen..

Den uka her får jeg være flinkere med spisinga, selv om jeg ikke føler jeg har vært så ille.

Håper det går bedre med dere andre!
 
Jeg har nedgang!! :)
Jeg skjønner egentlig ikke helt hvordan det har gått til. Frykter det blir værre når jeg skal trene mer for da trenger jeg mer energi og mer karbo. Er vel kanskje ammingen som er min største forbrenningsskilde akuratt nå! :)
 
Så flinke dere er. Godt jobba!
 
Bra jobba alle sammen. Gladmamma- ikke alltid kroppen er helt enig med oss nei, tro det har med at du har vært flink så lenge at da er det lett at enn sprekker. Prøv heller å få til å spise deg god å mett og kos deg med noe i helga, kanskje kroppen ikke hiiger etter noe da??
Vet hvor kjipt det føles Skorpion, men vil tro at kroppen driver å kvitter seg med fett og omgjør muskler, da får enn et platå og vekta står stille.
Nnem- godt at kroppen er på din side igjen håper du blir frisk snart-masse god bedring.

Her hadde jeg gått ned 0,7kg, ikke mye men glad når noe skjer den veien på vekta  er fortsatt skikkelig syk, så fikk ene instruktøren til å ta zumbatimen min og så tok jeg en rolig sirkeltime.
 
Supert resultat i dag damer, vi kommer hvertfall ikke på sisteplass
13.02 484.2kg -4,9kg  -1%      totalt -24.2kg

 
Så moro å vinne fordi vi gikk ned mest

Nå er det ny uke, den har ikke starta så bra for min del sånn matmessig. Men i morgen er det skjerping igjen, har mye som skal gjøres før dåpen til helga, men har store planer om en treningsøkt i morgen!
 
Vi vant :D

Dro på jobb i dag da og like greit jeg dro da det var 2 til som var syke og de hadde ikke fått noen til å jobbe ekstra. Men jeg tok det ganske rolig i dag og tok alt etter min tempo.
Formen er ikke på topp, men har fri i morgen og da skal jeg slappe av så mye som mulig.

Matmessig fortsatt lavt inntak, men begynner å få tilbake lukte og smaksansen og håper det endrer seg litt gjennom uka. Regner nok med da at det kanskje blir en liten oppgang da, tar ingen sorger på forskudd nå.
 
Hurra! :) artig med seier,for det om jeg ikke har bidratt særlig mye med 200g men.. Har trilla en lang tur idag :) satser på stabilt fint vær denne uka så det kan bli flere turer
 
Back
Topp