Blåttlag Slankekrigen 2012



Nnem skrev:
Da har alle oppdatert :D



Så bra! Nå er jeg spent på resultatet
 
Hurra for oss, ja! Synes det er gøy dette!

Her skal det trenes. I dag blir det to lange gåturer, og resten av uka skal det gåes (gås?), sykles og trening med elipsemaskinen.

I matveien skal vi ha fisk to dager, også tenkte jeg jeg skulle prøve ut noen Grete Roede-oppskrifter. Besøket i helga går på Grete Roede, og  har skrytt no veldig av enkelte oppskrifter. Så må prøve ut det.

På vekta så håper jeg å se et 3-tall, skal gjøre alt jeg kan for det! Det er 300 gram det, og det bør jeg kunne klare. Ellers blir jeg litt skuffa, såpass stille som det har stått de 3 siste ukene (mye min egen skyld altså).

Hva er målene deres for uka da?

 
Målet denne uken er faktisk ny minstenotering hvis det lar seg gjøres. Hadde vært veldig morsomt, men ikke mye jobb på meg denne uken. Bare 2 dager. Så får prøve å holde meg i aktivitet uansett da.
 
Idag har det vært nydelig vær og skulle trille på tur med vesla. Trilla ti meter så fikk jeg en tlf og måtte snu.. ahh er det mulig!! 
Så har jeg vært til fysio idag. Godt å få løst opp litt. Hverdagen her er litt mer stressende enn vanlig, jeg har måtte jobbe litt og det er jo ikke så lett når jeg har ei lita på 6 mnd. Gleder meg allerede til helg! :)

Hadde forresten noe godt til middag idag, kyllingfilet med bla fetaost inni.. kan anbefalles! :)
 
Høres ut som et godt mål det da, Nnem!

Ble ikke to turer på meg i dag, ble en. Men i morgen skal jeg prøve å få inn en treningsøkt sånn at jeg får svetta skikkelig. Det begynner å bli en stund siden siste jeg gjorde det.

Også lurte jeg på, er det noen av dere som har vært gjennom 30 days shred? Er det jevnt trykk mellom bekkentrening og magen, eller er det mest på magen?
 
Jenter, nå må vi ikke falle bakpå her! :)
 Jeg skal en tur til byen idag. Det blir ikke tid til så masse trening for tiden, men idag blir det hvertfall en del trilling. :)
 
Begynner å bli helt frisk nå og skal fortsette med trilleturer som jeg var kommet så godt i gang med :) Gikk på vekta for å sjekke og det har jammen meg vært effektivt å være syk! Over 1 kg ned. Satser på at det holder seg ja!!

Hovedmålet mitt er i utgangspunktet å nå 60kg ca. Men i første omgang satser jeg på å komme inn i bunaden til barndåpen om noen mnd :) Det skal jeg greie! En annen motivasjon er at vi har bestemt oss for å ha bryllup neste år, og da SKAL jeg ha nådd mitt hovedmål! En motivasjon i seg selv :D
 
Hei jenter. Gratulerer så mye med enda en seier :-)
Da er vi hjemme etter nesten en uke på hytte med venninna mi og sønnen. Hatt det kjempefint. Badet, gått tur og kost oss.
 
Det hørtes deilig ut, Hege og Chris!

Nå har jeg hatt en skikkelig treningsøkt her og svetta skikkelig, det er lenge siden sist. Det var utrolig deilig, skal ha flere sånne i nærmeste framtid, ja!

Gjentar spørsmålet mitt om 30 days shred jeg, noen som vet om det også er bekkenbunnstrening eller om det er bare magen som trenes?

Veide meg i dag, og det ser bra ut. Så nå må jeg bare skjerpe meg gjennom helga. Skal på overnattingsbesøk, men skal prøve å holde meg i skinnet.
 


Hege og Chris skrev:
Er hele kroppen som brukes på 30days. Kjempebra trening, prøv


Da skal jeg sette i gang til uka. Blir bra! Hvis det er flere som har den, så hadde det vært gøy om dere ble med.

I dag har det blitt en lang gåtur, men etter å ha spist hvitløksbaguetter til middag, er nok de kaloriene på igjen. Elsker hvitkløksbaguettene til first price, men må lære meg å kontrollere inntaket.

Håper dere får en flott helg!
 
Tja kanskje jeg kan bli med, men jeg trener så mye at jeg kanskje ikke orker hver dag ;-)
Ja ikke enkelt å spise seg bare mett når det er noe godt på bordet. Men bra du har fått gått deg en tur.

Ha en flott helg alle sammen.
 


Hege og Chris skrev:
Tja kanskje jeg kan bli med, men jeg trener så mye at jeg kanskje ikke orker hver dag ;-)
Ja ikke enkelt å spise seg bare mett når det er noe godt på bordet. Men bra du har fått gått deg en tur.

Ha en flott helg alle sammen.


Jeg vet ikke helt om jeg kommer til å klare hver dag selv heller. Rett og slett fordi jeg trente magen bittelitt for to dager siden, og er støl som et uvær. Men har vel bare godt av det.

I dag har jeg hatt treningsøkt igjen. Avtalen her i huset er at jeg står opp med ungene så mannen kan sove lenger, også tar han ungene etterpå så jeg får trent. Passer meg ypperlig:D
 
Så flott at dere er enig om en slik avtale, høres jo perfekt ut den ja. Er i grunn hele deg du blir støl i på 30dys, husker ikke at magen var så ille egentlig.
 
Da gleder jeg meg til å komme i gang med den. Skal huske å ta litt mål før jeg begynner, håper den kan hjelpe meg å få stramma opp litt.

 


*Skorpion84* skrev:
Da gleder jeg meg til å komme i gang med den. Skal huske å ta litt mål før jeg begynner, håper den kan hjelpe meg å få stramma opp litt.



Ja den strammer opp den meste den :-)
 
Heisann Jenter, ikke akkurat pratsomme her
Her er det nydelig vær, så har tenkt å gå meg en tur etterpå. Dere skal i dag da?

 
Jeg er glad du er innom, Hege og Chris, ellers hadde vel bare blitt meg selv jeg snakka til(",) Hvor er dere andre?

Her har jeg hatt en treningsøkt, så blir det vel husarbeid og tøyvask resten av dagen. Er strålende vær, men siden vi har hatt sykt barn, så får hun være inne i dag også så hun holder seg frisk. Er ikke så lett å gå ut selv da, for hun vil så veldig gjerne være med.

Må si jeg gleder meg veldig til veiing i morgen, håper det har gått bra med dere andre denne uka! Jeg har begynt å trene mer, så får litt mer utslag på vekta enn når jeg ikke gjør det. Håper det holder seg til i morgen:)
 
Back
Topp